|1 Hafta Sonra|
Dün SM'den gelen mesajın heyecanıyla uyandım.Elimi ve yüzümü yıkayıp mutfağa indim.Güzel bir kahvaltı masası hazırladım...Kahvaltımı bitirir bitirmez odama gittim ve dünden hazırladığım kıyafetlerimi giydim.Hâlâ 1 saatim vardı.Elim telefonuma gitti ve LINE uygulamasını açtım.
PinkYang: Sözleşme için geliyorum.
(PinkYang çevrimdışı)
10 veya 15 dakika sonra telefonumun titremesiyle ekran kilidini açtım.Chanyeol mesaj çekmişti.
ChanKing: Bekliyor olacağım arkadaşım.
PinkYang: Şimdi çıkmalıyım.Eminim trafik vardır.Geç kalmak istemiyorum.
ChanKing: İlk günden geç kalırsan...Gerçekten rezillik.
PinkYang: O zaman görüşürüz Channie
ChanKing: Görüşürüz Minnieyang
PinkYang: Minnieyang?
ChanKing: Minnie Mouse gibi bir şey.Mouse yerine Yang getirdim. Sanırım olmadı.
PinkYang: Hayır hoşuma gitti.
ChanKing: Buna sevindim.
(ChanKing çevrimdışı)
(PinkYang çevrimdışı)
•-•-•-•-•-•-•-•-•
Min Yang şirkete geldiğinde kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.Seçmelerde bile bu kadar heyecanlı değildi.
''Danışma'' yazan yere yöneldi ve ''Acaba sözleşme nerede yapılacak?'' dedi heyecanını belli etmemeye çalışarak.Danışmadaki kadın sevecen bir şekilde gülümsedi ve ''Toplantı Odasında.1. katta.Odaların isimleri kapının üstünde yazıyor.'' dedi .Yang teşekkür ettikten sonra 1. kata çıktı.Buranın havası çok değişikti.Etrafındaki insanlar sanki ölüm döşeğinde olan bir hastayı hayata döndürmek için çabalıyor gibi duruyorlardı.Ellerinde yüzlerce dosya vardı.
Yang toplantı odasına girdiğinde seçmelerdeki jürilerle karşılaştı.Neredeyse seçmeleri geçen herkes buradaydı.Seçmelerdeki kadın kendini tanıtmaya başladı ''Merhabalar.Ben Hyun-ae.SM şirketinin konserleriyle ilgileniyorum.'' Sustuğu zaman izin isteyip kibar olmaya çalışarak bir soru yönelttim ''Konserler derken? Biraz daha açıklar mısınız lütfen?'' Kadın hafifçe gülümsedi ve ''Grupların konser alanlarını,saatlerini,şehirlerini,ülkelerini ve daha bir çok şeyi ben ayarlıyorum'' dedi.Anladığımı belli edercesine kafamı salladım.Kapının açılmasıyla herkes dikkati o yöne verdi.Benim yaşlarımdaki bir erkekti.Saçlarını karştırdı ve ''Geç kaldığım için üzgünüm.Motosikletim bozuldu ve ben de koşarak gelmek zorunda kaldım'' dedi ve hafifçe güldü.Hyun-ae hanım...Ona böyle mi demeliyim?Her neyse.Hyun-ae hanım çocuğa baktı ve ''Daha başlamamıştık.Keşke yürüyerek gelseydin.'' dedi ve nazik bir şekilde güldü.Çocuk saygılı bir şekilde eğildi ve boş bir yere oturdu.
Sözleşmeyi okumaya başladım.
Min Yang (Red Velvet)
•Red Velvet grubu lideri, ana rapçisi , ana dansçısı , vokalist , grubun yüzü
•Sahne Adı: İrene
•Çıkış Şarkısı: Happiness
• Çalışma Koçları: Kim Jongdae (VOKAL) , Park Chanyeol (RAP)
•-•-•-•-•-•-•-•-•
Sözleşmeyi imzaladığımda Hyun-ae hanım ''Red Velvet grubu üyeleri bugün sizinle ben ilgileneceğim.Ve rica ediyorum sahne isimlerinize alışın.Şu dakikadan sonra size sahne adlarınız ile sesleneceğim hanımlar'' dedi ve gülümsedi.
5 kişiydik.Seulgi,Wendy,Joy,Yeri ve ben İrene.Çok güzel şeyler yapacağız inanıyorum.Kızlar çok cana yakın ve sevecenler.Ben bunları düşünürken ''Başlıyoruz kızlar.Umarım uykularınızı iyi almışsınızdır.Çünkü bugün çok zorlu ve tempolu bir gün olacak'' dedi Hyun-ae hanım.
İlk önce şirketi gezdik.Dans provası için kullanacağımız odayı,ses pratikleri için kullanacağımız odaları ve daha bir çok odayı gezdik.Burası çok farklı.Burası özel insanlar için oluşturulmuş bir yer.Ve sanırım ben de özel biriyim.
Kızlarla çok eğleniyordum.Çok eğlenceli ve komiklerdi.Bunları düşünürken aklıma bir şey geldi.CHANYEOL!
Hyun-ae hanımın yanına gidip ''Acaba biriyle görüşebilir miyim?Bahçede beni bekliyordur şimdi.Hemen çok kısa sürecek söz veriyorum.'' dedim yalvarırcasına.Kafasını düşünürmüş gibi kaldırdı ve ''Sadece 15 dakikan var küçük hanım.Sonra hepinize görevlerinizi vereceğim.'' dedi ve saçlarımı karıştırdı.Teşekkür etmek için 3 veya 4 kez eğildim ve bahçeye çıktım.
Çıktığımda kalbim tekrar hızlı bir şekilde atmaya başladı.Derin bir nefes aldıktan sonra merdivenleri indim ve etraftaki banklara bakınmaya başladım.Yoktu.Sanırım arka taraftaydı.Sonuçta o ünlü biriydi.Fanları bizi görebilirdi.Bu yüzden arkada olmalıydı.Arka tarafa doğru ilerledim ama orada da yoktu.Bana yalan söylemişti..!
Kızgın ve üzgündüm.Yavaş adımlarla Hyun-ae hanımın ve bizimkilerin yanına gittim.Hyun-ae hanım hepimize birer kağıt verdi ve ''Bunlar 2 gün içinde yapacağınız şeylerin listesi.İyi çalışmalar kızlar'' dedi ve hepimize sıkıca sarıldı.
Listedeki şeyleri yapmak sanırım yıllarımı alırdı.Ünlü olmak için çok fazla iş yapmam gerekiyor.O zaman hemen başlayalım.Kızlarla vedalaştıktan sonra ilk maddeye baktım.
•Fotoğraf çekimleri
Ne?!Bu tiple mi?Asla böyle bir şey yapmam!Ama yapmak zorundayım.Burada kalmak istiyorum.Yavaşça fotoğraf çekimleri için ayarlanmış odalara gittim.Karşımda çok büyük bir ekip vardı.''Merhaba.Ben Min Yang.Yani İrene. Tanıştığımıza memnun oldum.Beni buraya Hyun-ae hanım gönderdi.'' dedim.Daha sonra bütün ekip bana kendini tanıttı.Adlarının Min-Jung ve Soo-Yun olduğunu öğrendiğim kişiler beni büyük bir odaya götürdüler.Burada binlerce makyaj malzemesi vardı.Ben hepsine şaşkınca bakarken beni bir sandalyeye oturttular.Ellerinde bir dosya vardı ve içinde kendi resmimi gördüm.
Ne vardı o dosyada? Meraklı bir şekilde kadına döndüm ve ''O dosyada ne var?'' dedim.Kadın güldü ve dosyayı bana gösterdi.''Bu dosya Red Velvet grubunun Happiness klibi için oluşturulmuş konsept.'' dedi. ''Nasıl yani?'' dedim. ''Bak.Bu klip için senin saçlarını ucunu pembeye boyayacağız.Ve ona uygun da bir makyaj yapacağız.Anladın mı?'' dedi.''Anladım da.Saç boyamak ne alaka şimdi?'' dediğimde ikisi de gülmeye başladı.
•-•-•-•-•-•-•-•
Makyajım ve saçlarım bittiğinde sıra kıyafetlere geldi.Askılardan bir tane kıyafet seçtiler ve bana uzattılar.''Şimdi bunları giy.Ve yanımıza gel'' dedi genç duran kadın.Tamam anlamında başımı salladım.İkisi de odadan çıktığında bana verdikleri kıyafetleri giydim.Çok güzel durmuştu.Bunu sevmiştim.
Odadan çıktığımda fotoğraf çekimlerine başladılar.Nasıl poz vereceğimi bilmiyordum. Sadece fotoğrafımı çeken adamın talimatlarına uyuyordum.Çok fazla fotojenik biri değilim ama kendimi çok güzel hissediyorum.
•-•-•-•-•-•-•
Fotoğraf çekimleri bitmişti ve ben de bitmiştim.Işıklar gözümü yormuştu.Ve daha yapmam gereken bir sürü şey vardı.Kafeteryaya indim ve kendime kahve aldım.Oturduğumda telefonuma mesaj geldi.
Gönderen: Hyun-ae Hanım
Mesaj: Bu görevler 2 gün sonraya bitmezse.Bitersiniz.İyi çalışmalar.Her şey sizin iyiliğiniz için.
Okuduğum mesaj tehdit içeren sevgi dolu bir mesajdı.Ama yine de korkmuştum.Ekranı kilitleyip kahvemden bir yudum aldım.O sırada yanıma bugün motosikleti bozulan çocuk geldi ve elini uzattı.
''Merhaba ben Min Sung. Koreograflık için sözleşme imzaladım bugün.SM'in yeni koreografı benim'' dedi ve gülümsedi.Burası gerçekten farklı...
Sanırım en uzun bölüm bu oldu...Umarım güzel olmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
memory//chanyeol ✔
FanfictionSenin gibi birini nasıl unuturum? Tüm hakları saklıdır.®