"Hej a je me mire tani?" Shqetesimi ndihet ne zerin e tij.
"Po faleminderit! Me fal qe shpertheva ashtu, por qe vertet nje enderr e keqe. Nuk di as vete si ta shpjegoj. Dukej kaq reale!" E perfundoj fjaline me zerin qe me dridhet dhe kuptoj qe po ngjaj pak si femije. Por ai s'e paska problem. Te pakten keshtu duket. Me afrohet, ulet prane meje dhe me njeren dore me ngre mjekren duke e kapur ate lehte dhe embel. Duket si nje gjysme perkedhelje. Syte e mi Jane me lot por edhe pse pamja s'eshte shume e qarte, shikimi I tij arrin te depertoj. Eshte nje shikim I ngrohte. Me ben te ndjehem e mbrojtur dhe per nje moment perhumbem ne te.
"Me beso, nuk ka asgje per tu frikesuar. Me ke mua ketu!" ah sa do doja qe ky moment te zgjaste pergjithmone. Syte me shkojne tek buzet e tij. Edhe pse ne erresire arrij te dalloj trajten mishtore, roze qe duket kaq perfekte. Pa vetedije e gjej veten shume prane tyre. Ai s'largohet. Ndoshta po mendon te njejten gje si une. Por.. Prit cfare?? Mos po mundohem te puth dike qe s'e njoh aspak!? Jo s'ka per te ndodhur zonjushe!!
"Prit!" Ai shmanget dhe habia shfaqet ne syte e tij per nje moment, por e merr veten. "Po ke te drejte. Me falni, zonjushe! Nuk do te perseritet me! Khe-khe. Atehere po shkoj te lajmeroj doktorin dhe.. epo.. do shihemi!"
Dreq! Rena ti je idiotja me e madhe ne bote! Qan ne krahet e tij, mendon se syte e tij jane mrekullia e tete e botes dhe ne momentin me perfekt... Puf! Gjithcka shkaterrohet me nje fjale idiote! " Prit" Nga te erdhi kjo nje here?! C'fare do I thoje? Prit pak sa te mbyll mendjen dhe vazhdojm? Prit se une nuk dua te ndodh keshtu? Prit se s'jam gati?? Ugh!! Ai u tregua dhe kaq i miiree.
Shtrihem serish ne shtrat dhe nata kalon me enderra rreth "mrekullise se re te tete".
YOU ARE READING
Aventura e re
General FictionIsha komplet e vetme ne mes te nates. Tani duhej te isha ne shtepi shtrire ne divanin tim te vjeter qe kercet, duke pare "Anatomia e Greit" ose thjesht ne gjum! Por ja ku jam ne kete lagje te ftohte, e rrethuar me te panjohur qe me kallin daten...