"Hej, qetesohu Macke!" Degjoj Tomin qe duke qeshur mundohet te me qetesoj. Ndoshta eshte habitur nga reagimi im. Nuk ka faj ne fakt. Ndoshta e teprova pak..
"Mjau!"Perpiqem te vazhdoj sikur s'ka ndodhur gje. Ai duke qeshur dhe I cliruar nga ajo situate, me kthen buzeqeshjen dhe afron akulloren prane meje, sikur te doje te me zbuse. Pse po me duket vetja vertet si mace qe po e ledhatove pak qetesohet.
"Le ta provojm pak kete akulloren e famshme." Provoj vetem nje luge dhe eshte me te vertet e shijshme. Sec ka nje shije qe me kujton kohen kur isha e vogel dhe lyesha nga duart me akulloren qe shkrinte dhe e bente kaushin e saj me te njome dhe me me shije per mua.
"Eemm! Me duket se kam nje lajm te keq per ty! " Ai me sheh pak i habitur por kupton qe s'e kam seriozisht.
"Ou!Pa he njehere!"
"Do te te duhet te shkosh dhe nje here tek ai te banaku dhe te porosisesh nje tas te madh per ta marr me vete."
"Haha llupse. E dija qe do te te pelqente. Vetem me thuaj qe sdo ta perdoresh si shoqerues tek sheh nje film romantike dhe qan sepse personazhet nuk kane perfunduar bashke."
"Jooo. Une nuk i shoh ata filma. Shoh vetem ata horror qe nuk te lene te qete naten."
"Me verte?" Nga zeri duket pak i habitur, serish dhe ne fakt ka te drejte!
"Jo! Sigurisht qe I shoh ata lloj filmash. Une vdes per ta. Ndjesia qe te japin eshte e papershkrueshme."
"Atehere me ler mua te ta pershkruaj. Super e merzitur dhe e lumtur njekohesisht. Fillon enderron dhe shpreson se ndoshta realiteti yt do te ndryshoj dhe se ne te ardhmen kur ti te gjesh te famshmin princ te kalter, do te te ndodhi dhe ty nje histori e tille dhe ne fund do te jetosh me te e lumtur pergjithnje."
"Hej, me fal po sa vjece te dukem une ty? 13? Kot nuk Jane filma per te qare ata, qe te te tregojne se si eshte realiteti dhe neper filma, me sakte neper endrrat qe ne kemi. Por kjo gje nuk te ndalon te enderrosh. Me teper te shton imagjinaten."
"A te te them nje shprehjen qe kam degjuar?"
"Po mo vazhdo."
"Mos ma merr per ters he." Dhe pasi merr konfirmimin nga syte e mi qe rrotullohen, vazhdon.."
"Shoqeria arrin te fal edhe kriminelin, por asnjehere enderrimtarin."
"Uau edhe une e kam degjuar njehere kete shprehje, dhe per nje fare kohe e ndoqa, por pastaj nuk doja ta ndiqja me dhe e lash." E mbyll fjaline me nje buzeqeshje, nderkoh qe per nje moment me vjen ndermend lidhja ime e pare gjithashtu dhe ndarja e pare.
Ndoshta dicka u kuptua, pasi Tomi po me sheh me ca sy kureshtar dhe.. te embel? A thuhet ky epitet per syte? Po syte e tij jane pikerisht te tille.
"Megjithate ti je shume e mire per te mos u falur. Askush nuk i reziston dot nje mackeje te embel si ti." Dhe duke buzeqeshur, me kap faqen lehte. Papritur harroj si merret fryme dhe barku im eshte mbushur serish me flutura, por kesaj here akoma dhe me shume.
A/N: Ckemi! Me falni per vonesen por kam pasur provimet e matures dhe kam qene pak e zene keto kohe, po ashtu dhe e stresuar, por sot kisha shume deshire te shkruaja dicka dhe me beri shume mire ne fakt. Atehere si ju duket pjesa? Ju lutem lini komentet tuaja me poshte dhe pse jo te klikoni pak dhe te ylli aty lart se ndoshta me jepni dhe fat per provimet e fundit. :D :*
YOU ARE READING
Aventura e re
General FictionIsha komplet e vetme ne mes te nates. Tani duhej te isha ne shtepi shtrire ne divanin tim te vjeter qe kercet, duke pare "Anatomia e Greit" ose thjesht ne gjum! Por ja ku jam ne kete lagje te ftohte, e rrethuar me te panjohur qe me kallin daten...