hey babes,
remélem tetszeni fog az első rész! c: jó olvasát, babies<3
xx.A
louis
reggelente nagyon nehezen kelek, de most, május 27-én, csak úgy kipattantak a szemeim.
-louis, siess!-sürgetett anya. az órára néztem; fél hat volt.
a táskámat felkaptam, megdörzsöltem a szemem és megöleltem a síró anyukámat. a hugaimat is sorban megöleltem majd lottieval együtt kiléptünk az ajtón.
az utcákon gyerekek és zokogó szülők voltak. hát igen, gondoltam. Ez itt a Halál Tábor.
"félsz?" nézett rám lottie."nyugalom lottie, minden rendben lesz. megtesszük amit kérnek és épségben hazajövünk." nyugtattam.
"louis, én meg fogok ha.."
"nem, lott!! nem halunk meg!" ekkor a húgom szorosan megölelt. sírt, az én szemem is bekönnyesedett.
sajnos tovább kellett mennünk, mivel fél tízre mentünk.
"louis nagyon nagyon félek." dadogta lottie.
"nyugi, oké? vigyázok rád." suttogtam, majd felsóhajtottam, ahogy megláttam a nagy tömeget.
üdv a Halál Táborban.
köszönjük szépen.
"lott, menj a 15 éves lányokhoz, oké? ne keveredj bajba, haladj a többiekkel!" mondtam.
"szia, louis. szeretlek!" csuklott el a hangja, mire elhomályosult a tekintetem.
"szeretlek lottie. majd találkozunk." puszit adtam neki és a 18 éves fiúkhoz mente. visszanéztem, hogy lássam lottiet, lassú léptekkel közeledett a csapatja felé.
megláttam mr. malik-ot, a vezetőnket. az eddigi összes halál táborban ő volt a vezetőnk, talán ő a legszigorúbb vezető az egész táborban. magas, kigyúrt, fekete haja fel van zselézve, testrészei tele vannak tetoválással. urgh.
"állj be!!" ordított rám, mire megszeppenve vigyázba álltam liam mellé.
"szia, liam" köszöntem halkan.
"szia, louis." köszönt vissza, majd gyorsan becsukta a száját mert egy bottal sétált hozzánk mr. malik.
"hiányzik 2 gyerek!" kiabálta. majd egy vörös hajú fiú a távolba mutatott, ahol két gyerek sétált rámenősen.
"fiúk! nem az idősek otthonába jöttök!" ordította mr. malik, olyan hanggal, hogy azt hittem egy hétig nem fogok hallani.
nem csoda, hogy a két gyerek is meghallotta, így szedték a lábaikat és siettek.
"már az első napon ki akarjátok húzni a gyufát?" vonta fel a szemöldökét mr. malik. ajánlom hogy ne szóljanak semmit, könyörgöm ne.
"sajnálom uram." mondta a szőke hajú, majd beálltak vigyázba.
a házakhoz sétáltunk amik kissé le voltak pukkanva.
kissé?
nagyon.
"most elmondom a szobabeosztást! fogjátok be a pofátokat mert csak egyszer mondom el!" üvöltötte mr. malik. minden csoporthoz odament a vezető, és kiabálni kezdtek.
már jópár nevet hallottam, amikor a sajátomat mondták.
"7-es szoba: niall james horan, liam james payne, louis william tomlinson és harry edward styles."
liammel elindultunk előttünk egy szőke és egy göndör hajú srác lépkedett. akik késtek, azthiszem. legalábbis onnan voltak ismerősök, na meg az előző évekből. a göndör hajú srácot néha reggelente látom a boltnál, ahol kenyeret szoktunk venni, harry a neve, ahogy mondták.
a szobába beérve az orrom elé kaptam a kezem ugyanis nagyon büdös volt. de nem csak én, mindenki.
"fúj." nyögte liam majd letette a táskáját.
lefoglaltam az egyik középső ágyat, míg liam jobb oldali legszélső ágyat. és mit ne mondjak, nincs ablakunk.
harry lepakolt mellém mellé pedig a szőke.
"niall vagyok ő pedig harry." lépett hozzánk a szőke és halványan elmosolyodott.
"én louis. ő pedig a haverom, liam." mondtam. örültem, hogy niallék nem olyan távolságtartók és gyűlölködők, mint egyesek. és a tavalyi szobatársam, te jó ég, folyamatosan a fejemhez vágott mindent hogy elsírjam magam.
"na menjünk a választásra." indult meg liam mi pedig követtük.
mi, és a 18 éves lányok a ház elé álltunk. minden csoportban 60 ember van, úgyhogy 120 összesen. 60 fiú, 60 lány.
a választás...amikor kiválasztják a partnered. akivel szexuális kapcsolatot kell létesítened, urgh.
és mi van ha a pár fiú-fiú? lány-lány? természetesen nem érdekli őket.
30 fiú kap egy lapot, rajta egy számmal, azt pedig felragasztják a hasára, mint egy futóversenyen. a többi 30 fiú pedig egy cetlit húz ki, és értelemszerűen az azonos számúak lesznek egy pár. akkor vagy szerencsés, ha a 30 lány egyikének a számát húzod.
ez hülyeség. miért nem a fiúknak teszik ki a lányok számait, a lányoknak pedig a fiúk számai? szerintem itt mindenki hetero. maximum biszex.
nem akarok fiút húzni, könyörgök csak fiút ne. tönkre fogja tenni az életem, és amúgy is, nem vagyok meleg! fúj.
annyira belemerültem a gondolataimba, hogy arra eszméltem fel, hogy a sapka előtt állok. csukott szemmel belenyúltam a sapkába.
csak ne fiút, csak ne fiút.
elolvastam a számot, 15. kétségbeesetten kerestem a 15-ös számú fiút vagy lányt. egy fekete pólón találtam a 15-ös számot, az arcot is megnéztem hozzá.
harry volt. ahogy észrevette, hogy nézem, felvonta a szemöldökét én pedig csak bólintottam. vigyorral nézett rám én pedig majdnem elsírtam magam.
egy fiúval kell járnom. lefeküdnöm.
ezt nem hiszem el, basszus.
istenem, ha hallasz, segíts. bajban vagyok!
harry hozzám lépett és elmosolyodott.
"szia, louis."
YOU ARE READING
a halál tábor ; larry
Fanfiction"-louis, kurvára ne haldokolj, louis! -harold, még élek. -még."