sziasztook c:
sajnálom hogy ennyire eseménytelen részeket írok:(
jó olvasást!<3
xx Alouis
másnap reggel korábban keltem mint haroldék. gyorsan felvettem a fekete gatyámat és a sötétkék pulcsim, felhúztam a cipőm és kimentem sétálni.
beszívtam a friss levegőt, majd az erdő felé mentem.
5:19 volt, már kelt a nap.
ásítottam, és megtöröltem a szemem. volt időm gondolkodni az "életemen".amit tönkretett valaki.
harold.
jó, oké, nem az ő hibája. nem feltétlenül.
de miért ő volt a 15-ös?
miért én húztam a 15-öst?
"korán van, nem?" megugrottam. nem kellett hátranéztem, tudtam, hogy harold, a mély, rekedtes hangjából.
"te követtél?" fordultam meg.
"talán."
"nos, ez zaklatás."
sóhajtott. nem fogom megadni magam könnyen, styles!
"hogy vagy?"
"jól." mondtam halkan. közben sétálni kezdtünk, harold szorosan mellettem lépkedett.
"hogyhogy itt vagy?" kérdeztem.
"itt nem tudok aludni. fent vagyok régóta."
"oh. és mit csinálsz reggelig?"
"nézelődök."
"és mit nézel?" néztem rá, a válaszát várva.
"azt, ami tetszik nekem." nézett a szemembe.
gyorsan elnéztem..valami megmagyarázhatatlan érzés kel bennem, a hasam felfordult és alig jutottam levegőhöz, mintha fojtogatnának.
"oh." mondtam gyorsan bólintva.
harold észrevette a zavartságom és felkuncogott.
nekem pedig lángolt a fejem.
*
a nap további részében sem tudtam eldönteni, mi van velem.
megrémít ez az egész. harold közelében nem kapok levegőt..
"hé, louis."
"igen?" néztem liamre, aki összevont szemöldökkel nézett.
"10 perce a villán van a kajád." mondta. észre sem vettem hogy a kezemben tartom a villám. inkább gyorsan nekikezdtem a vacsorámnak.
mr. malik gyűlést tartott. minden 18 éves srác odament a nagy faházba.
"a helyzet a következő!" ordította.
"te fiam, ha nem fogod be a pofád, kiverem a fogaidat! szóval. holnap délután birkózás lesz. mindenki kap majd egy párt. úgy tartom hogy minimum ketten meghalnak."fel sem bírtam fogni, mit mondott, már is kiadták a páromat.
mit ne mondjak. kétszer akkora mint én, kétszer olyan erős..scott.
harold egy nála kisebb srácot kapott. a mázlista, mi lesz, ha én leszek az egyik halott?
harold odalépett volna hozzám, hogy mondjon valamit, de egy hatalmas robbanást hallottunk, és minden elsötétült.
VOCÊ ESTÁ LENDO
a halál tábor ; larry
Fanfic"-louis, kurvára ne haldokolj, louis! -harold, még élek. -még."