13. ✨

766 69 2
                                    

heyy
itt a kövi rész!:)
elég gyengének érzem, ugh
mindegy
jó olvasást ❤

xx A




louis


nem tudom hol vagyok, csak azt, hogy full sötét van. és a bal oldalamról szipogást hallok.

"hazz?" kérdeztem óvatosan. a szipogás abbamaradt. ijedten csuktam le a szemeim.

"lou?"

"halálra ijesztettél!" sírtam el magam, nem tudom miért.

"nyugi lou." ölelt meg szorosan harry, majd felkapcsolta a villanyt.

"hol vagyunk?" kérdeztem értetlenül.

"ez a házam." mondta röviden.

kellett pár perc, hogy elgondolkodjak, mi is történt velem.

elesés, harry kétségbeesett hangja.

"elájultam?"

"olyasmi.." bólintott, majd feltűrte a pólómat. "beléd állt valami, én sem tudom, mi az."

"és a többiek?". a hangom remegett.

"nemtudom, louis." túrt a hajába idegesen.

"kik maradtak ott?"

"nem tudom, louis, fogd már fel!" ordított rám.

megszeppenve néztem ahogy harry beleüti az öklét a falba, úgy, hogy folyik belőle a vér.

"harry!" kikászálódtam az ágyból és amilyen gyorsan csak tudtam odaléptem. "hagyd abba!"

"feküdj vissza!" kezével már közeledett az arcomhoz, én pedig nem túl férfiasan felsikítottam. harry bűnbánóan nézett rám.

"louis, én nem akartam.." lépett felém, mire én hátráltam.

féltem tőle.

"lou, bízz bennem kérlek." könyörgött.
könnyeim utat törtek, nem bírtam tovább.

harry letörölte a könnyeimet és szorosan magához húzott.

"most már minden rendben lesz." nyugtatott. az ágyra feküdt, jelezve, hogy fáradt már. melléfeküdtem, és a mellkasára hajtottam a fejem.

harry karjai között aludtam el.

****

amikor felébredtem senki nem volt mellettem. megdörzsöltem a szemeim és felálltam.

de nyomban vissza is estem. a lábaim nem bírtak megtartani.

végül nagy nehezen eljutottam az ajtóig. halkan kinyitottam, és beszélgetésre lettem figyelmes.

"harry, akkora balfasz vagy!" akaratlanul is elmosolyodtam.

"mért, te jobban tudod, niall?" hallottam meg harry hangját.

halkan lementem a lépcsőn és az illat után mentem. meg is találtam a konyhát, ahol harry és niall háttal nekem próbálnak valamit produkálni, de nem igazán sikerül nekik.

harry tevékenykedését néztem, amikor valaki a karomba csípett.

"bazdmeg liam!" nevettem fel, amikor megláttam a haverom arcát.

erre már harryék is hátrafordultak. hazz csak rámvigyorgott, és mutatta, hogy hova üljünk.

leültem liam mellé a székre és vártam valami ehetőre.

"voilà, itt a tükörtojás!" jelentette be niall ünnepélyesen, és letette az asztalra a tányérokat. elvettem a legkisebbet, majd megvártam amíg a többiek leülnek.

harry a velem szembe lévő székre huppant le, majd óvatosan rámmosolygott és nekikezdtünk a reggeli elfogyasztásának.










a halál tábor ; larryWhere stories live. Discover now