20. ✨

614 50 1
                                    

heyy
bocsánat, hogy ma hozok részt, csak tegnap egész nap rohangálnom kellett, de tudom, ez nem kifogás! :D
jó olvasást ❤

xx A

louis

nyugtató érzés úgy kelni, hogy még a szemedet sem tudod kinyitni mert elvakít a fény.

nagy nehezen mégis csak rávettem magam, és kómás fejjel ültem fel.

ebben a pillanatban rontott be harry. arca aggodalmasból megkönnyebültre alakult át, bár még az aggódás sem jött ki teljesen.

"louis. basszameg, annyira megijedtem!" ölelt szorosan magához.

"jólvan hazza, de így meg szétszorítasz!" nyögtem, ő pedig kicsit engedett a szorításból, de karjai még mindig görcsösen ölelték át a derekamat.

"soha ne csinálj ilyet" morogta a hajamba.

"sajnálom" sóhajtottam.

még volt egy utolsó vizsgálatom (az ájulás valószínűleg az alacsony vércukor miatt keletkezett), majd hazaengedtek.

a csomagjaink hátul voltak, így már nem kellett visszamenni összepakolni őket.

hazaérve harry szigorúan elrendelte, hogy pihenjek még. hiába győzködtem, hogy jól vagyok, nem engedett, tartotta magát a saját elképzeléséhez.

"harreeeh, meghalok" nyöszörögtem ide-oda forgolódva az ágyon.

"akkor találd fel magad!" mondta nevetve.

"mit csináljunk?" néztem rá.

azonnal rájöttem hogy ez rossz kérdés volt.

"szerintem csak nézzünk filmet" emelte ki a "csak" szót, én pedig megforgattam a szemeim.

"milyen filmek vannak?"

"hát...ez uncsi, ez tök izgi, ez á..közepes...ez tök szar, ez vicces, ez is uncsi, ez horror meg az is, ez kurvajó ez pedig nyálas... ennyit hoztam ide" tett le elém egy kupac DVD borítót.

"a horror az mennyire horror?" kérdeztem.

"nagyon durván" mondta.

"melyiket akarod?"

"hát a horrort, de túl ijesztő lenne szerintem neked" nézett rám tanácstalanul.

"felőlem..nézzük azt."

nem akartam hogy hazz miattam ne szórakozzon. inkább beleegyeztem.

szemei felcsillantak, és amint betette a filmet, mellém feküdt.

"köszi, cica" nyomott puszit a hajamba, míg én kényelmesen elhelyezkedtem a mellkasán. harry egyik karjával a hátamat cirógatta, amitől kirázott a hideg.

amikor nem volt túl ijesztő a film, volt időm gondolkodni.

sosem leszek túl jó harrynek, talán jobb lenne, ha nem is lennénk együtt.

sajnos néha, ha azt akarod, hogy jó legyen neki, el kell engedned.

így néztem a filmet, halkan sírdogálva, remélve, hogy hazza semmit sem vesz észre.















a halál tábor ; larryWhere stories live. Discover now