sziasztok! c:
sajnálom hogy sok ideje nem volt rész, de most végre tudtam hozni!:)
hamarosan epilógus, arra készüljetek! :D
jó olvasást! ❤xx A.
harry
egy szál vörös rózsával sétáltam hazafele, mert tudom, hogy szereti.
ahogy beléptem a lakásba, lerúgtam a cipőm és elmosolyodtam. lou a konyhában állt és tejet ivott. a hátam mögé bújtattam a rózsát, majd louhoz sétáltam."szia" köszöntem.
"szia, harry" mosolyodott el halványan, nekem pedig kedvem támadt volna azonnal leteperni, de niall mondatai visszhangoztak a fejemben, hogy most javítanom kell. muszáj, én akarom.
"louis." suttogtam, mire az asztalra helyezte a bögrét és rámnézett.
"harry." vigyorodott el. olyan volt, mintha kicserélték volna.
"mondani akarok valamit.." sóhajtottam. "remélem tudod, hogy mindennél jobban szeretlek, az életemnél is!" kezdtem, végig a szemébe nézve, amik kicsit bekönnyeztek. átnyújtottam neki a rózsát, majd két kezem közé fogtam az arcát.
"tudom, hogy voltal, vannak, és mindig is lesznek nehéz időszakok. és én..örökké melletted fogok állni, mert szeretlek, louis tomlinson." hajoltam hozzá, és gyengéden megcsókoltam.miután elváltunk egymástól, pár másodperig egymást néztük, majd lou meghatódva megszólalt.
"szeretlek hazz" ölelt meg szorosan. "és..köszönöm." suttogta a fülembe, mire felfelé görbült a szám.******
louis"szóval..mi kell?" kérdezte harry, mire kikaptam a zsebemből a narancssárga bevásárlócetlit.
"tojás!" kiáltottam fel.
"tojás?" nézett rám értetlenül.
"tojás" kacsintottam.
"jó" nevetett fel.
azonnal a tojásos dobozokhoz rohantam, és kiválasztottam a kedvencemet.
"tojás..." forgatta a szemét hazza.
"ne mondd hogy nem szereted a tojásos ételeimet!" háborodtam fel.
"de. imádom" puszilta meg arcom nevetve.
"na akkor jó" csatlakoztam hozzá.
összeszedtük az összes hiányzó dolgot majd a kasszához mentünk, ahol kifogtunk egy számomra unszimpatikus pénztáros lányt.
végig harryt nézte, az én harrymet, rúzsos száját kicsit próbálta csábosan csücsöríteni, mire harry a szemét forgatta, odanyújtotta a pénzt, megvárta a visszajárót amiben volt egy cetli.
szuper, a számát is megadta harrynek. mondhatom, hogy ez szuper.
"ez nem kell" dobta vissza undorodva a cetlit, mire a mögöttünk lévők felkuncogtak, a pénzárosnő pedig idegesen a zsebébe tette a papírt.
"viszlát" dobta oda hanyagul haz, mire kitört belőlem a röhögés, hangosan. harry vigyorogva rám nézett majd ő is felnevetett, aztán a kijárat felé vettük az irányt.
ahogy kiértünk, valami nem volt oké. harry kocsija mellett állt egy ismerős kocsi..
"minden rendben?" nézett rám harry, de a megdöbbenéstől válaszolni sem tudtam neki.
YOU ARE READING
a halál tábor ; larry
Fanfiction"-louis, kurvára ne haldokolj, louis! -harold, még élek. -még."