louistikk-takk. az idő rohan.
a parkban ülök és cigizek.
imádom ahogy megnyugtat.
őszinte lenézéssel mértem végig az embereket.
ezen a földön mindenkit utálok! az emberek miatt szenvedünk! az emberek kibaszott hülyeségei miatt!
és az emberek a békéért harcolnak. ekkora hülyeséget.
könnyek gördültek le az arcomon.
harry épp a nővérénél van, azt hiszem.
minden nap megcsodálom hazzt, amiért bírja mellettem.
de én jobbat akarok neki. jobbat, mint én.
nem akarom elengedni őt. ő az életem.
szóval...amint távozik saját magamat is meg kéne ölnöm..
"mekkora barom vagy, louis!" dobtam el a cigim.
most komolyan öngyilkosságon jár az agyam?
istenem, ez a kapcsolat olyan, mintha magamhoz láncolnám harryt.
vagy csak szerintem?
nyolc óra van. harry bizonyára már otthon csücsül, de nem tud felhívni, ugyanis otthon a telefonom.
sóhajtva indultam meg haza, és beléptem a házba.
"louis, mégis hol voltál?" vont kérdőre azonnal harry.
"sétálni" vontam meg a vállam.
"lou, mondd el mi bánt! mostanában teljesen megváltoztál.." kérlelt.
"akkor mehetek is, igaz?? cuccoljak? csak egy szavadba kerül!!" kiabáltam.
"louis, nyugi!"
harry odarohant hozzám és megölelt. szorosan köré fontam a karjaimat és sírni kezdtem.
de jó, olyan lehetek mint egy havibajos kislány.
"lou, mi a baj?"
"nem akarlak magamhoz láncolni, és...ha nem akarsz velem lenni.." kezdtem.
"oh my good, louis! sosem foglak elhagyni. és tudod miért? mert szeretlek. iszonyatosan, kurvára. szóval. ha megint ilyen gondolatok járkálnak a fejedben, akkor emlékezz arra amit most mondani fogok!" eltávolodott tőlem, és velem szemben megfogta mindkét kezem.
"louis tomlinson..te vagy a legcsodálatosabb pasi, sőt, a legcsodálatosabb ember a világon. mindent megtennék érted, mindent! te vagy a mindenem, az életem! sose hagylak el!" csókolt meg.
"én sem. soha!" csúsztattam kezeimet a fürtjeibe, így közelebb húzva őt magamhoz.
*****
"louis, rossz hírrel szolgálok neked! felkeresett a régi barátnőm szóval..a szavatosságod lejárt" mondta harry.
"tessék?" lábadtak könnybe a szemeim.
"jól hallottad, hímringyó. pakolj össze és viszlát!" mosolyodott el. egy barna, feketés hajú lány jött be, harryhez rohant aki felkapta és megcsókolta.
"milyen udvariatlan vagyok louis, a nevem kendall jenner!" visította.
a szobánkba rohantam és sírtam...
harry elhagy engem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
a halál tábor ; larry
Fanfic"-louis, kurvára ne haldokolj, louis! -harold, még élek. -még."