18. ✨ [18+]

907 60 7
                                    

heeey! c:
úgy gondoltam,mivel ez a 18. rész, megajándékozlak titeket egy 18+-os résszel :D
nagyon remélem hogy nem lett gáz, és hogy összefüggő az egész, mert egy kicsit tartok ettől, még sosem írtam ilyet :D
kérlek vote-oljatok és kommenteljetek ❤

xx A 👼


"úristen!" szaladt ki a számon. kb. egy 57425 csillagos hotel állt előttünk, elképesztően nézett ki.

"tetszik?" kérdezte.

"nagyon!" öleltem neg szorosan, és ezt ő is viszonozta.

"akkor szerintem be is mehetnénk" kuncogott.

felkaptam a táskámat, de ő kikapta a kezemből.

"viszem" mosolygott rám.

"köszi" pirultam el.

te jó ég..

harry miután bezárta a kocsit megfogta a kezemet, és sétálni kezdtünk a bejárathoz.

az ajtónál elengedtem a kezét, mert azért nem tudni, milyen emberek vannak bent, és én a beszólásokat nem tudom leszarni..

harry a recepciónál megkapta a kulcsokat, közben a recepciós srác csábosan rám nézett. zavartan néztem a földre, már csak ez hiányzott..

harry ahogy észrevette ezt látványosan megfogta a kezem, a recepciósra mosolygott majd a lifthez mentünk.

a szobánk gyönyörű volt. egy egész falat elfoglalt az ablak, ami a városra nézett.

"úristeen" rohantam nyomban az ablakhoz, harry pedig csak elnevette magát.

***

miután feljöttünk a vacsoráról, gyorsan lerúgtam a lábamról a cipőmet.

tekintetemmel harryt kerestem aki az ablaknál állt, és nagyon elgondolkozott valamin.

átöleltem hátulról, ő pedig nyomban megfordult és birtoklóan falta az ajkaimat.

óvatosan az ágyra lökött, majd fölémmászott.

minden egyes porcikám kívánta őt.

elkezdte a nyakamat csókolgatni, majd az érzékeny területeken megszívta. sóhajtoztam és lihegtem, nagyon jól esett amit csinált.

lehúzta a pólómat és a szájába vette a mellbimbóimat, és azokat nyaldosta.
egyenes csíkban nyalta végig a felsőtestem, majd a nadrágomhoz ért.
amint meglátta a merevedésem, elmosolyodott és megcsókolt.

"akarod?" kérdezte.

"igen" bólogattam. "de nekem ez az első.."néztem félre.

kezével megfogta az állam amés felemelte, hogy a szemébe nézzek.

"vigyázok rád, lou" suttogta, majd egy gyors csókot lehelt a számra, és lassan lehúzta a nadrágom, mire felmorogtam, és feltoltam a csípőm.

"várj türelmesen" tolta vissza, majd végre valahára eldobta a gatyám.

levette a saját pólóját és gatyáját így mindketten csak egy boxerben voltunk.

letolta az alsónadrágom is, majd a belső combomat kezdte el puszilgatni, úgy, hogy még véletlenül se érje a farkamhoz. direkt csinálta.

"hazz.." nyögtem fel.

"hmm?"

"csináld már.." lihegtem, ugyanis már lüktetett.

levette a boxerét és utoljára egy csókot nyomott a számra.

"húzd fel a lábad" mondta, én pedig amennyire tudtam, megtettem.

"ez kicsit fájni fog, oké? ne felejtsd el, hogy itt vagyok. ha nem akarod, csak szólj rendben?" kérdezte aggodalmasan.

"de én akarom" feleltem.

belém csúsztatta a mutatóujját, mire halkan felsikoltottam.

nagyon fájt amit csinált, idővel mégis kezdtem megszokni.

"ne ijedj meg, berakok mégegyet" figyelmeztetett lihegve.

két kezemmel a lepedőt gyűrtem, és igyekeztem nem ordítani. szemeim szorosan be voltak csukva.

"basszameg" nyögött.

hallottam az óvszer zacskójának a zörgését, majd láttam, ahogy hazz felgörgeti magának.

"mehet?"

"mehet" készültem fel.

lassan tolta belém magát, majd amikor megszoktam, elkezdett mozogni.

pár könnycsepp hullott a szememből, ugyanis elképesztően fájt.

egy idő után mégis elkezdtem élvezni, majd harry után élveztem el.

lassan húzódott ki belőlem, najd mellémfeküdt.

"szeretlek" nézett a szemembe 5 perc után. zöld szemei úgy csillogtak, mint valami ifluenzásnak.

"én is, hazz" mosolyodtam el halványan, majd megcsókoltam.

a halál tábor ; larryTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang