Před půlnocí jsme přijely k mému domu. Koukla jsem se do okna, kde se svítilo. Naštvaně jsem bouchla pěstí do svého stehna. Jessica mi ruku chytla a přitáhla si mě k sobě a pošeptala mi do ucha: ,,Nemám jít s tebou?" Zakroutila jsem hlavou, nechtěla jsem aby to dělala ještě horší. Dala jsem ji polibek na rozloučenou a šla pomalu po příjezdový cestě ke dveřím. Snažila jsem si narychlo něco vymyslet, ale nic mě nenapadalo. Když jsem stála u dveří a hledala v kabelce klíče, otevřely se dveře a v nich stála naštvaná máma. Se sklopenou hlavou jsem se posadila na gauč a čekala co bude přesně ode mě chtít slyšet.
,,Můžeš mi laskavě vysvětlit kde si byla a s kým?'' Nemohla jsem jí to říct a tak jsem jen odpověděla, že jí to říct nemůžu. ,,Zklamala si mě, měla si ve mně důvěru, ale teď mám od tebe čekat co? Řekneš mi, že jdeš s Billem, ale ten se tady ukázal bez tebe.'' Ou, ranila mě, stejně jak já ji. Vědět, že jste někoho zklamali je hrozný pocit. Chvíli jsem váhala co jí na to mám odpovědět, až jsem se rozhodla. Posadila jsem se blíž k ní. ,,Mami, nechtěla jsem ti to říkat, protože vím, že bys byla ještě víc zklamaná než jsi teď.'' Sklopila jsem zrak a naposledy se hluboce nadechla. ,,Já jsem lesba." Jo, právě jsem jí to řekla, ale nějak jsem neslyšela žádnou reakci a proto jsem se koukla na její výraz v tváři. Tvářila se normálně, možná i líp, než když jsem přišla. ,,Měla si mi to říct dřív a nelhat mi. I přes to, že nejsi taková, jak bych si přála, tak tě miluji nejvíc na světě. Jsi má dcera a tak to zůstane napořád. Silně jsem ji obejmula. ,,No a ještě si mi neřekla s kým si byla.'' Hlasitě jsem polkla a znovu i přes to vše zalhala. ,,S jednou holkou, poznaly jsme se na facebooku a párkrát jsme spolu už byly venku." Odpověděla jsem, ale raději jsem se ji nekoukala do očí. ,,Kdyby jste chtěly jít k nám, tak to budu respektovat." Věnovala jsem jí úsměv a zamyslela jsem se nad větou kterou právě řekla. Ráda bych se s ní chtěla ukazovat na veřejnosti, ale hold nejsme typický pár, aspoň si myslím, že učitelka a žákyně není moc častý.
Chvíli jsme si ještě povídaly, ale pak na mě přišla únava a já šla nahoru do pokoje. ,,Uff.'' Oddechla jsem si, když jsem si konečně sundala šaty, za tenhle večer už podruhé. Dala jsem si rychlou sprchu a umyla jse si svoje vlasy, který jsem dala do turbanu z ručníku. Posadila jsem se na postel a nohy si zakryla peřinou. Vzala jsem si mobil a hned volala Jessice.
,,Tak jak to dopadlo?" ,,Přiznala jsem se, že jsem na holky a vzala to překvapivě až moc dobře.'' ,,Řekla si ji o nás?" ,,Ne, řekla jsem jí, že se scházím s jednou holkou, ale nic konkrétního." Popřály jsme si dobrou noc a zavěsily jsme. Mobil jsem si dala na nabíječku a nehybně jsem si lehla a sledovala strop. Ani nevím nad čím jsem přemýšlela, jen jsem si užívala téhle noci. Během celé noci mi proběhlo hlavou tolik otázek a myšlenek, že až k ránu, kdy už začalo vycházet Slunce jsem ai uvědomila, že jsem ani nespala. Naštěstí máma dneska měla přehlídku svých výtvorů a měla být pryč až do noci a tak jsem mohla spát jak dlouho jsem chtěla. Zatáhla jsem žaluzie, aby mě svit slunce nebudil a šla jsem si zase lehnout. Tentokrát jsem konečně usnula.
Probudila jsem se v jednu hodinu odpoledne, díky hladu, který mě už nenechal dál spát. Vstala jsem a vyndala jsem si z ledničky vychlazený džus a těstovinový salát s kuřecím masem. Pustila jsem se do jídla, když v tom někdo zazvonil u dveří. Misku se salátem jsem si vzala sebou a šla jsem otevřít. Před dveřmi stál Bill, pustila jsem ho domů a vůbec mě neudivovalo, když si vzal z ledničky pití a jablko. Po těch pár letech, co jsme se kamarádili tu byl už jak doma. ,,Tak vidím, že si včerejšek přežila. Proč si mi nenapsala, abych k vám nechodil, aby se to neprovalilo?" ,,V tu chvíli mě to nenapadlo, ale aspoň jsem mámě konečně řekla pravdu, jak je to s mojí orientací.'' ,,To jsem rád. Říkal jsem ti, že to vezme v pohodě.''
,,Pozoooor!" Zařvala jsem a rozběhla jsem se na Billa. Srazila jsem ho k zemi, protože to nečekal. Ladně jsem se zvedla se slovy: ,,jedna.nula pro mě.'' Vyplázla jsem na něj jazyk a podala mu na pomoc ruku. Často jsem na něj takhle útočila, protože se furt chlubil, že se učil dřív karate. ,,Nepustíme si raději film?" Souhlasila jsem a výběr nechala na něm.
Vybral Počátek, což patří k mé oblíbeným filmům a i přes to, že jsem ho viděla několikrát, tak mě nepřestal bavit. Sedla jsem si do jeho klína, a opřela jsem se o jeho hruď. Mezi námi to nebyla žádná neobvyklá věc a oba jsme to brali čistě kamarádsky. Navíc Bill věděl, že by u mě neměl šanci. V půlce filmu jsme dostali chuť na popcorn a tak jsem ho šla udělat, ale jaksi se mi to vymklo kontrole a pytlík v mikrovlnný troubě praskl a popcorn se mi při otevření vysypal ven, takže bylo po popcornu. Oba jsme se začali smát jak dva mentálně postižení, kteří utekli z blázince. Když na to zpětně vzpomínám, nebylo to zas tak vtipný, protože jsem to musela sama uklidit.
,,Jdu otevřít.'' Zakřičel na mě Bill a šel ke dveřím, kde někdo zvonil. Já mezitím uklízela poslední kousky popcornu ze země. Dlouho se nevracel a tak jsem se za ním rozběhla a ze srandy jsem mu skočila na záda, ale v ten moment jsem si všimla osoby stojící mezi dveřmi. Jessica se na nás podívala a musela si usmyslet, že něco mezi námi je. Chtěla jsem ji obejmout, ale odstrčila mě od sebe a udělala něco, co bych od ní vůbec nikdy nečekala.
ČTEŠ
I promise you
Short Story,,Uvidíme se, slibuji!" To byly poslední slova co jsem od ní slyšela. Sesypala jsem se na zem jako domeček z karet. Kdo to kdy mohl čekat, že se zamiluji do své učitelky.