Díky projevu, který jsem řekla, si mě začalo všímat víc lidí. Dokonce ke mně o přestávkách chodili lidé, aby se o mě dozvěděli víc. Nečekaně i moje třída se se mnou začala více bavit a nějakým způsobem ustaly o mně drby. Cítila jsem se poprvé ve škole dobře. Dost lidí mi říkalo, že mám naprostou pravdu a že jsem je motivovala k určitým věcem. Dost lidí se mi taky přišlo omluvit, když zjistili jaké jsem to měla na základce a co jsem musela prožívat, když o mně vznikaly drby. V tu chvíli to nemohlo být lepší, měla jsem skvělou přítelkyni, kterou jsem nade všechno milovala, kamaráda se kterým se vše uklidnilo a ustálily se drby, i když pořád ve vzduchu pár zbylo, ale to jsem nechala plavat. Pomalým krokem se vlekl celý den a já v kalendáři odpočítávala dny do soboty, ale dočkala jsem se. Máma se se mnou v pátek rozloučila, protože jela do Finska za prací. Samozřejmě věděla o tom, že budu po celý víkend s Jess. Už jí to tak netrápilo jako na začátku a za to jsem byla ráda, přijala ji mezi nás. V pátek večer jsem si domů objednala pizzu a společně s Billem jsme si udělali filmový večer.
,,Zavři oči a počkej tu chvíli," řekl Bill a já ho poslušně poslechla. Bylo mi jasný, že mi chce dát nějaký dárek, ale vůbec jsem neměla zdání co to může být. Vedle sebe jsem náhle ucítila, že si Bill právě sedl vedle mě na gauč. ,,Na tři je můžeš otevřít, ale slib mi, že nebudeš křičet!" Začínala jsem se bát, co si pro mě přichystal, ale slíbila jsem mu to. ,,Jedna....Dva....Tři!" Na tři jsem otevřela oči, které zůstaly na jeho klíně, kde ležela malá kulička čehosi. Hlavu jsem naklonila na bok a zkoumavě jsem si to prohlížela, pak se to trošku pohnula a já poznala, že je to malý štěňátko od Huskyho. Opatrně jsem na něj natáhla ruku a přejela ní po jeho srsti. ,,To je pro mě?" Konečně jsem vypískla radostí. ,,Ano, s tvojí mámou jsem to všechno domluvil, na tobě už zbývá pro něj vymyslet jméno." Naklonila jsem se k Billovi a dala mu pusu na tvář. ,,Chci, aby se jmenoval Kay." S úsměvem na jeho tváři mi ho podal a Kay se na mě poprvé podíval. Okouzlil mě na první pohled. Jemně jsem ho k sobě přitiskla a dala mu pusu na temeno hlavy mezi ouška. V tu ránu celý filmový večer šel stranou a jako malý děti jsme si s ním hráli. Už od dětství jsem chtěla psa, ale kvůli tomu, že máma chodila do práce a já byla moc malá na to, abych se starala o psa, tak z toho sešlo. Bill mě potěšil i výběrem plemene, protože jsem se před ním častokrát zmiňovala právě o Husky. ,,Počkej, ale musel být děsně drahý." ,,Klid, můj strýc právě odchoval 5 štěňat."
Kolem půlnoci jsme se rozloučili a zůstala jsem sama doma, tedy sama zas tak ne. Skočila jsem se ještě osprchovat a šla jsem si lehnout. Vedle sebe jsem udělala místo i pro Kaye. Nemohla jsem usnout, protože moje myšlenky směřovaly k Jessice a tomu, co mě ráno čeká. Zato Kay s usínáním neměl problém. Nakonec jsem ale usnula a probudil mě až zvonek od dveří. Vyskočila jsem z postele a běžela rychle ke dveřím, abych otevřela. V celým tom zmatku jsem zapomněla na mého čtyřnohého kamaráda, který se na sebe upozornil tím, že vyběhl z pokoje hned za mnou a hned zvědavě koukal na Jessicu, která stála mezi dveřmi. Skočila jsem ji do náruče, ale hned její či směřovaly ke Kayovi. Zasmála se nad jeho pozorováním ji, sklonila se k němu a pohladila ho. Teprve pak se mi zase začala věnovat a na přivítání mi dala polibek na mé rty. ,,Jak vidím, tak jsem tě asi vzbudila co?'' ,,To nevadí, zapomněla jsem si nastavit budík, takže jsi v podstatě záchrana, že jsem neprospala celý den.'' Zavřela jsem dveře a následovala Jess do mého pokoje. Posadila se na postel a prohlížela si mě s úsměvem na tváři, jak jsem hledala ve skříni něco vhodného na sebe. Svlékla jsem ze sebe tepláky, který jsem na ni následně hodila. Začala se smát a vrátila mi to i s úroky, protože mě polštářem trefila do obličeje. Vražedně jsem se na ni podívala a zlomyslně usmála, v tu ránu bylo jasný, že oblékání jde stranou a začíná polštářová bitva.
,,Stop! Vzdávám se!" Křičela Jessica, když jsem na ní seděla a polštář cpala do obličeje. Obě jsme se tomu smály a abych byla upřímná tak mě neustálým smáním začalo bolet břicho. Oddálila jsem polštář od jejího obličeje a lehla si vedle ni. Společně jsme se koukaly na tu spoušť co jsme provedly. ,,Hlaste škody, kapitáne!'' ,,Jedna rozbitá lampa, spadený obrázek, jeden zničený polštář, ze kterého je peří po celém pokoji a pár dalších rozházených věcí," odpověděla jsem a chtěla se zvednout z postele a začít uklízet, ale Jess si mě stáhla zpátky k sobě a já se objevila pod jejím tělem. Začala mě líbat a její ruka zabloudila pod moje triko. Moje mysl vypnula a já vnímala jen její dotyky, které mě dostávaly do jednoho ohně, ale najednou přestala. Naštvaně jsem se na ni podívala a ona mi jen dala pusu na čelo a vyplázla na mě jazyk? To snad nemyslí vážně! ,,Musíme jít, běž se obléct. Počkám na tebe v kuchyni.'' Zvedla se a šla dolů do kuchyně. Mezitím jsem vzala ze skříně flanelovou košili a černé jeans. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, jen pro větší objem jsem je přestříkala tužidlem a vytvarovala si je trošku. Nanesla jsem ještě řasenku a šla jsem za ní. ,,Páni, červená ti sekne.'' ,,Děkuji, můžeme jít?'' Na náznak souhlasu kývla a já ještě na poslední chvíli odnesla spícího Kaye do obýváku na jeho místečko. Zabouchla jsem dveře a sedla si do auta. Neměla jsem tušení kam jedeme, ale tentokrát jsem se chtěla překvapit a tak jsem se ani neptala. Zavřela jsem oči a vnímala rytmus právě hrající písničky. Nevědomky jsem si začala zpívat a na moje překvapení se ke mně připojila i Jess.
ČTEŠ
I promise you
Short Story,,Uvidíme se, slibuji!" To byly poslední slova co jsem od ní slyšela. Sesypala jsem se na zem jako domeček z karet. Kdo to kdy mohl čekat, že se zamiluji do své učitelky.