Zpátky ve škole

399 19 0
                                    

Konečně středa a já můžu jít do školy, která mi s Jessicou usnadňuje vídání. Podle doktora je vše v normě a doma mě to ty dva dny nebavilo. Těšila jsem se, což je zvláštní, ale chtěla jsem si co nejdřív promluvit s Billem. Podle Jessicy se tam neukázal od toho dne, co se to stalo, to mě nezastaví, abych mu něco neřekla. Máma mě vypravila do školy, nachystala mi svačinu ve formě ovoce a já šla sama do školy. Bylo mi líto, že jdu sama, ale Jessica se mnou nemohla z jasných důvodů a Bill...

Moje přítomnost ve škole zvedla pozdvižení, nedivila bych se, kdyby si o mně někdo něco zase vymyslet, vlastně jsem nebyla daleko od pravdy. Všimla jsem si skupinky holek na chodbě jak se začaly bavit o tom, že jsem se předávkovala prášky. Tleskám, čekala bych něco víc, ale i tenhle drb mě rozesmál. Chtěla jsem tam za nimi jít zatleskat jim, ale držela jsem se a jen úsměvně kolem nich prošla. Šla jsem do třídy a sedla si na svoje místo. První hodinu byla matematika, což mi hned zlepšilo den.

Když vešla do třídy, její pohled směřoval ke mně. Usmála se a začala vysvětlovat látku. Párkrát jsme si vyměnily pohledy, ale nebylo to ono. Nechtěla jsem ji jen vidět, ale i dotýkat se a cítit její přítomnost. Vadilo mi, že nejsme jako normální pár, protože nebylo ve zvyku chodit po ulici ruku v ruce s vaší učitelkou.
,,Angelo, mohla by si jít vypočítat příklad na tabuli?" Promluvila ke mně a já se zvedla. Podala mi fixu a letmo jsem se dotkla její ruky a začala jsem psát výsledek na tabuli. Očima jsem zkontrolovala výsledek a vrátila jsem ji fixu, ale nenápadně mi vtiskla malý papírek. Schovala jsem ho do dlaně a šla jsem si zpět sednout. Rozbalila jsem ho a pro sebe jsem se zasmála. Sluší ti to a jsem ráda, že si se konečně vrátila. Po hodině přijď do kabinetu. Nojo, ona a její slavné vzkazy. Papírek jsem zase zmačkala a strčila ho do pouzdra. Hodila utekla docela rychle a hned jsem ze třídy spěchala ke kabinetu, abychom měly více času být spolu. Byla jsem tam první a tak jsem chvíli musela čekat, než konečně přišla.

Jakmile zavřela za námi dveře, pomůcky pustila na zem a vrhla se mi kolem krku. Konečně jsem zase cítila její rty na těch mých. ,,Za tohle půjdeme do pekla.'' Řekla jsem a začaly jsme se obě smát. ,,Aspoň, že tam budeme spolu." Dala mi pusu na čelo a začala sbírat věci, které pustila na zem. Začalo zvonit a bylo mi jasný, že musím jít už na další hodinu. Zvedla zrak ke mně a rychle jsme si daly pusu. Vyšla jsem z kabinetu a utíkala rychle do třídy, abych tam byla dřív než učitel, ale nepodařilo se a chtěl vysvětlení. Jen jsem řekla, že jsem se někde zdržela a doufala, že mu to postačí. Posadila se na místo a začala psát látku, kterou diktoval. Poslušně jsem si psala zápisky a raději jsem na sebe neupozorňovala, ale po hodině si mě zavolal.

,,Tak jsem slyšel, že spíš s učiteli." Řekl a pohladil mě po tváři, ucukla jsem, ale přitáhl si mě ještě víc k tělu. ,,Nevím od koho to máte, ale nic z toho není pravda.'' Pořád mě silně držel a já začala mít strach. Snažila jsem se vymanit z jeho sevření, ale nešlo to. Začala jsem brečet, ale těžko mě někdo mohl slyšet, protože dveře byly zavřené. Jeho rty se dotkly těch mých, uhýbala jsem, ale držel mě příliš silně. Bouchala jsem ho do hrudi, ale to ho nezastavilo. Jeho ruce putovaly k mému tričku. Začala jsem ještě víc brečet, ale dal mi facku. Naštěstí v pravou chvíli přišla moje záchrana. ,,Pusť ji.'' Uslyšela jsem hlas Jessicy a musel se leknout, protože povolil stisk natolik, abych se dostala od něho. Vyběhla jsem ze třídy na záchody, kde jsem se zamkla a tiše brečela. Byla už hodina, takže na záchodech nikdo nebyl. Po pár minutách se otevřely dveře a vešla do nich osoba, ztichla jsem. ,,Kde si?'' Oddechla jsem si a Jessicu pustila dovnitř. Objala mě a já se ještě víc rozbrečela, chtěla slyšet co se přesně stalo, chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem se jí svěřila. Nic z toho jsem nechápala, proč na mě takový byl? Nikdy se mnou takhle nezacházel, nevím co to do něho vjelo. Bylo toho na mě za poslední měsíc až moc. Jess mi pomohla vstát a rozhodla, že bude nejlepší jít za ředitelkou a všechno ji oznámit. Pořád mě svírala v náruči, do které jsem ji tiše plakala. Pořád jsem měla před sebou ten jeho výraz. Nikdy bych nevěřila, že se toho na mě sesype tak moc. Panebože, stalo se to tak rychle, nebýt Jessicy tak by se mohlo stát ještě něco horšího. Navíc kdo roznesl drby o tom, že spím s učiteli? První mě napadl Bill, ale ten nebyl už dlouho ve škole. Kráčely jsme spolu dlouhou a prázdnou chodbou až k ředitelně.

,,Takže tvrdíte, že Willson na tebe sahal a držel tě proti tvé vůli?'' Položila mi otázku, na kterou jsem jen kývla. Byla jsem ráda, že tam Jessica je se mnou. ,,No dobře, věřím vám, protože už jednou se něco takového stalo a byl u toho pan učitel Willson. Promluvím si s ním a vám kolegyně děkuji, že jste včas zakročila." Jessica se na ni usmála a já se pomalu uklidňovala. Ředitelka zavolala mámě, aby si mě vyzvedla ze školy. Jessica musela jít na hodinu a tak jsem čekala před ředitelnou sama, naštěstí máma přijela tak rychle jak mohla. Se situací už byla seznámená a tak mě vedla do auta. Pořád jsem se klepala a chtěla jsem ze sebe smýt jeho dotyky. ,,Neboj zlatíčko, už to bude dobrý.'' Pohladila mě po ruce. Lekala jsem se každého dotyku, nikdy bych si nemyslela, že se něco takového stane. Nikdy mi nepřišel jako někdo, kdo by toho byl schopný, ale podle slov ředitelky, to už jednou udělal. Bála jsem se, nedokážu si představit situaci, že by se tam neobjevila Jessica. V jednu chvíli jsem byla s Jessicou a ve druhou na mě sahal někdo, od koho bych to nikdy nečekala. Sice už dřív se na mě tak zvláštně koukal, ale nikdy by mě nenapadlo, že to povede k tomuto.

I promise youKde žijí příběhy. Začni objevovat