Minęło już kilka miesięcy odkąd młodzi bohaterowie uratowali swoich rodziców z rąk kosmicznych piratów. Dostali wtedy propozycję do dołączenia do nowego oddziału Mścicieli, Next-Avengers. Od tego czasu muszą dzielić swoje życie prywatne z treningami i oczywiście ratowaniem świata. Wybitnym tego przykładem jest Cooper Barton, syn sławnego Hawkeye'a.
Coop miał bardzo zapracowany grafik. Wstawał o piątej rano, szedł pobiegać, potem miał próby w teatrze, następnie biegł na trening w Avengers Tower, później pracował jako technik sceniczny, a na koniec dnia miał jeszcze studia zaoczne. Wracał do domu zmęczony i padał od razu na łóżko.
Pewnego dnia, jak zwykle przygotowywał się przed wyjściem. Pakował do swojej torby składany łuk, kilka strzał oraz scenariusz musicalu "Rent", w którym grał rolę "Rogera", jednego z głównych bohaterów. Cieszył się z niej bardzo, ale trochę żałował, że to nie rola na Broadway'u. Wyszedł z Avengers Tower i udał się w stronę teatru.
Podczas drogi do niego, zatrzymał się przed budką 'Stan's hot-dogs and other stuffs". Codziennie kupował tam "Hot-doga śniadaniowego", czyli bułkę z parówką owiniętą w omlet. Kiedy Barton zapłacił za jedzenie, usłyszał krzyk z zaułka, który znajdował się kilka metrów od niego. Cooper westchnął, spakował jedzenie do torby i pobiegł szybko w stronę skąd wydobywał się hałas.
Kiedy znalazł w tym miejscu, zobaczył coś dziwnego. Jakiś facet z długimi ciemnymi włosami i ubrany w zieloną szatę, przytrzymywał przy ścianie młodą dziewczynę. Była podobna do niego z wyglądu. Miała na sobie długą suknię. W pierwszej chwili Barton pomyślał, że jakiś przebieraniec z konwentu fantasy, wypił za dużą i teraz próbuje zgwałcić inną cosplayer'kę.
-Jakim prawem wydostałaś się z Zaświatów!- krzyknął do niej nieznajomy. Młody Mściciel wyjął łuk i po cichu postarał się do nich podejść. Niestety, przebieraniec usłyszał go i odwrócił się do niego. Kiedy
CZYTASZ
Next-Avengers 2: Dzieci Bogów
FanfictionNext-Avengers powracają! Minęło już kilka miesięcy, odkąd młodzi bohaterowie przyjęli propozycję na dołączenie do nowego oddziału Mścicieli. Muszą teraz godzić szkołę, studia i karierę z ratowaniem ludzkości. Co nie jest łatwe, kiedy zwala im się na...