Finnův příběh

129 15 5
                                    

K této kapitole Vám chci říct, že je to rekapitulace minulého příběhu, takže pokud jste minulý příběh nečetli, tohle vás uvede do děje. Krásné počtení.

"Řeknu vám to, co jsme vám tajili: Byli jsme tenkrát na střední. Já, vaše maminka, Claire, Vanessa, Jack my jsme se rozhodli se někde....opít. Rozhodli jsme se opít na zvláštní místě. Tomu místu se říkalo krvavý dům. Někdo nám chtěl zabránit, abychom tam šli a ten někdo se jmenoval Finn. Většinou zamlklý spolužák. My jsme říkali, že na kašleme na jeho poznámky. Tak řekl, že půjde s námi. Takže jsme trochu napili. Pak jsme usnuli. A tak to začalo. Ve snu se nám zjevil duch jménem Jackob."

"Duch?"

"Clarisse, nepřerušuj mě." Napomenul Raily svou dceru.

"Jackob nám řekl, že musí zvládnout jeho zkoušku. Šlo o hru lži a pravdy. Řekl, že když odpovíme pravdivě, postoupíme o políčko, když zalžeme třikrát, zemřeme. Ale my jsme si mysleli, že jde o sen. Všichni jsme třikrát řekli lež, až na jednoho, na Finna. Dostal se do cíle. Pak svedl vnitřní myšlenkový boj s Jackobem, aby nás osvobodil od jeho nadvlády a vyhrál. Kdyby nebylo jeho. Už jsme mrtví. Zjistili jsme to až pak, proč to dělal, proč nutil lid, aby se zabíjeli. Jackob se totiž mstil. Před třiceti lety od té doby, co jsme tam stáli, on řekl svým vnoučatům, že na chvíli někam pojede a získal od nich slib, že nebudou pořád žádnou párty. Ale když se vrátil párty byla v proudu. Chtěl jít do druhého patra, ale nepodařilo se mu. Jeden kluk právě sjížděl na pneumatice schody. Strčil do Jackoba, Jackob se skutálel se schodů a zlomil si vaz. Od té doby přicházel jednou za deset let ode dne nehody, zabíjel ti kteří lhali a čerpal z nich energii, mezi posledními byl Finnův starší bratr Steven. Ale vrátíme se k Finnovi. Porazil Jackoba, ale to z daleka nebyl konec. Na scéně se objevila Rose, další duch, usídlila se v hlavě Rachel. Mučila jí." Při těchto slovech Raily povzbudivě chytil Rachel za ruku.

"Rachel by boj vyhrála. Ale když Rose Poslové odváděli, Rachel jí stáhla sebou."

"Kam jí odváděli? Proč? Poslové?" Zeptal se Alex.

"Svět je rozdělen na: Říši živých (kde se právě nacházíme), dále je tu Říše mrtvých a nakonec Věčné vězení. Do věčného vězení jdou duše, které obchodovali. Duše v Říši mrtvých chtějí někdy zpátky na zem, obchodníci jim nabídnou tu možnost, ale duše musejí dát nějakou oběť, smrt jejich žijícího potomka. Tyto duše a ti obchodníci jsou hledanými. Poslové mají na starosti nají a odvézt je do Věčného vězení.

Finne začal hledat v různých knihách. Hledal prostě všude. My jsme to skoro vzdali, ale on...on ne. Hledal dál. Byl tu jeden okultní obchod. Byla tam vědma Reina. Řekla mi, že jsem syn vládce Temného vězení."

"Děda je vládce Věčného vězení?" Položil otázku Arthur.

"Nepřerušuj mě. Chci říct, že jsem jí ze začátku nevěřil, ale Finn našel způsob, kterým to můžeme zjistit, že to tak je. A taky to tak bylo. Ale tohle nebyla poslední podmínky, jak dostat Rachel z Věčného vězení. Byla tu další věc. Kdyby tam šel. Nemohl by se dostat zpátky. Tuto vlasnost mají jen Poslové.

Finn se pro nás obětoval. Stal se novými dveřmi mezi světy. Takhle jsem dostal Rachel pryč a stal se nástupcem mého otce. A Finn....ten se stal nesmrtelným, ale za jakou cenu? Každou chvíli jím procházeli duše mrtvých lidí. Poslové s vězni,....

Finn se sebral a odjel. Zanechal školy a odjel. Neviděli jsme ho přes půl roku, nevěděli jsme, kde je. Rachlel se jednou ale rozhodla, že ho musíme najít. Potřebovala ho ještě vidět. Protože...vaše maminka do něj byla tak trochu....zamilovaná."

Rachel se začala červenat.

Dostalo se jí významných pohledů.

"Našli jsme Finna u jednoho menšího města někde v poušti. Rozloučili jsme se s ním a a zase odjeli. Viděl jsem ho potom jen tehdy, když jsem procházel do Věčného vězení. Chtěl jsem s ním navázat rozhovor, ale on mlčel. Tak jsem to po nějaké době vzdal. Ale pak na mě po pár měsících promluvil. Řekl mi místo, kde se sejdeme. Přijel jsem tam a on mi řekl, že potřebuje mou pomoc, aby porazil Temného. Temný se stal nesmrtelným, když obětoval v dobách středověku 20 lidí. Hledala ho Hlídka. Hlídka je organizace, která hledá lidi, kteří provedli zakázanou magii. Ale Temný se hledal těžko, protože dokázal měnit podoby (další zakázaná magie).

Takže jsem jel s Finnem do města, kde bydlí. A taky jsme se takhle se seznámili s tetou Amy. Přijeli jsme tam. Hledaní netrvalo moc dlouho. Boj také nebyl příliš dlouhý. Objevila jsem tam hlídka i Reina a dokonce tam byla na chvíli i vládkyně Říše mrtvých Diana. Nakonec se střetl Temný s Finnem. Byl to střet jejich myslí. Ani jeden tento střet nepřežil. Teď Finn hlídá dveře v Říši mrtvých. A proto každoročně jednou v roce jdeme my a kamarádi z města, protože jde o výročí Finnovi smrti." Dořekl Raily celý příběh.

Chvíli mlčel, ale pak promluvil: "Já vím je toho na vás moc, ale jen chci říct...abyste to nikomu neříkali. Tedy vlastně někomu se tomu svěřit můžete, ale je jednomu člověku, svému nejlepšímu kamarádovi, kterému věříte, že to nikomu neřekne."

"Pořád jsem....vykolejená." Řekla na to všechno Clarisse.

"Já jsem na tom stejně." Potvrdil Alex.

"Já vím, musíte si to v klidu zpracovat. A kdybyste chtěli....nemusí to být hned....mohl bych vám ukázat, jak to vypadá ve Věčném vězení."

Tohle ještě není konec (pokračování 6 variant smrti)Kde žijí příběhy. Začni objevovat