Vedlejší účinek

71 8 0
                                    

Zase nastal pro Finna ten osudný den. Obloha se zahalila to temnoty, kterou prozářil měsíc v úplňku. Finn nevnímal záři úplňku, Finn vnímal bolest, skličující bolest.

######

"Finne jsi v pohodě? Jsi celej bledej." Konstatoval starostlivě Alex.

Když do školy přišel unavený a bledý Finn.

„Jsem v pohodě." Odpověděl zbědovaným hlasem a vydal se do třídy.


Finn ale v pohodě nebyl.

„Finne Oukley, napsal byste nám na tabuli výsledek? Finne Oukley!" Oslovovala učitelka Finna.

„Pane Oukley!" Finn jí nevnímal, jako kdyby byl v tranzu.

„Finne?" Otočil se na něj Alex a mával mu rukou před očima. On ruku ani nezaznamenal. Očima vytřeštěnýma zíral do prázdna před sebe.Pak mu z úst tekl tenký pramínek krve. Nakonec se sesunul nachladnou podlahu.

#####

"Je v pořádku doktore?" Zeptal se Raily.

„Je v kómatu."

„V komatu?"

„Nevíme, kdy by se měl probudit."


Raily si sklesle sedl do nemocničního křesla.

„Proč se mu to stalo? To nemohla být nehoda. Něco se mu stalo a já nevím, co?" Obrátil se na ostatní. Byla tam Rachel, Amy, Jack, Vanessa, Julia, Nathan, Alex a Clarisse.

 Clarisse věděla, že jim o tom musí říct, že je to s Finnem teď dost vážné.

„Já vím,co s ním je." Pípla.

„Ty víš?"Všichni se na ní překvapeně podívali.

„Jde o vedlejší účinek toho, že vstal z mrtvých."

„Já věděla, že to nebude zadarmo." Zamumlala si pro sebe Rachel.

„Každý úplněk se jeho duše odtrhne od těla. Tak zažívá mnohem více bolesti, když jím procházejí mrtvé duše a poslové, než normálně."

„Jak tohle víš?"

„Svěřil se mi."

„Proč si nám to neřekla?!"

„Bylo to tajemství."

Raily se s ním nechtěl dohadovat.


Vešel do jeho pokoje.

„Ty nemáš žít takový život, žádný člověk. Měl jsi mít manželku,děti nebo nějakou skvělou kariéru. Žít život a ne tohle. Ale v tomhle stavu a tady mě stejně nebudeš poslouchat." Pravil Railya vyběhl z pokoje.

„Kam jdeš?" Zeptala se Rachel, když Raily rázoval pryč.

„Musím sním promluvit tam, kde mě bude slyšet."



Tohle ještě není konec (pokračování 6 variant smrti)Kde žijí příběhy. Začni objevovat