„Finne! Máš tu snídani." Malý, šestiletý Finn běžel na toasty s marmeládou.
„Kde je tvůj brácha?"
„Pořád spí."
„Asi má kocovinu." Zamumlal rozmrzele Finnův táta.
„Co to znamená kocovina." Zeptal se malý Finn.
„Doufám, že tento pojem ti bude ještě dlouho neznámý." Poznamenal táta.
#######
"Jackobe, vím, že tu jsi. Schováváš se, protože nemáš dost sil, ale pořád tu jsi. A teď budeš trpět!" Křikla Reina.
Chytla rukou amulet a začala mumlat latinská slova. Jackobova duše začala křičet. Reině z toho začaly krvácet uši. Ale pokračovala. Duše vyšly z Jackoba. A šly hledat své dveře. Děkovaly Reině. Jackob byl odnesen Posly. A Dům skončil v plamenech.
######
"Povstal jsem a se mnou povstane i chaos."
„Povstal si díky mě Temný."
„Ano a za to se ti taky odvděčím."
„Chtěl si vidět své rodiče. Máš to mít." Začal se ošklivě chechtat. V ruce se mu objevila dýka a ta rozřízla hrdlo tomu muži.
„A teď jdu zařídit chaos."
#######
O deset let později:
"Tak Rachel, kam dnes večer půjdeme?" Zeptal se John.
„Do školy." Odpověděla na to.
„Co???" Zeptal se Raily.
„Rozflákáme Higginovi auto."
„Tak na to se těším." Řekla s úsměvem Vanessa.
„To bych nedoporučoval. Jeho auto má alarm." Poznamenal Finn s úšklebkem, který jim říkal, že jsou úplně blbí. A šel pryč chodbou.
Rachel šla s Clarisse a Vanesou stranou.
„Finn se mi líbí." Pravila Rachel holkám.
„Tak proč si už to na něj nezkusila. Nejsem jediná, které se líbí."
„Odkdy se Rachel Angel vzdává." Pravila se smíchem Clarisse.
„Co na Finnovi máte?" Zeptal se Jack s úšklebkem.
„Je hezkej a chytrej. To je dobrá kombinace." Odpověděla mu na to Rachel.
„Vy holky a ty vaše kritéria." Zakoulel Jack očima a už to nekomentoval.
########
Finn už po několikáté šel pro svého dvacetisedmiletého bratra do baru. Steven pořád bydlel u rodiču a Finn mu musel dost často dělat chůvu.
„Ahoj Finne." Pozdravila ho se svůdným hlasem striptérka jménem Misty.
„Ahoj Misty. Kolik toho tenhle vůl zase vypil."
„Bylo toho hodně."
„Odvedu si ho."
„Nechceš dát aspoň něco, než půjdeš?"
„Ještě mi nebylo osmnáct, ale budiž."
Misty mu se smíchem poslala panáka vodky po pultu. Finn ho do sebe celý hodil. Věděl, že potřebuje trochu alkoholu v krvi, aby to nějak přežil s opilým Stevenem.
„Tak pojď bratříčku, jdeme." Stevenovu ruku si obtočil kolem ramen a už ho táhl pryč.
„Co tu dělá Finn?" Zeptal se Raily, když si všiml Finna.
„Šel vyzvednout svýho blbýho staršího bráchu." Poznamenala Vanessa a ukázala na podnapilýho bratra.
#######
„Proč si se zase opil?" Zeptal se Finn svého bratra, když jeli autem.
„Já nevím." Pravil s připitomělým úsměvem a škytl.
„Ty víš. Víš, proč ses opil."
„Jo, vím. Chtěl jsem se schovat někam před Tedem, je dotěrnej, pořád ho mám za zadkem."
„To protože je do tebe zamilovanej." Řekl Finn na to.
„Co? Ty....Cooo? On není-...."
„To přesně je. Je gej a je do tebe zamilovanej. Ty jsi to neviděl?"
„Ne."
„Kromě tebe to vidí úplně všichni."
„Takže-...."
„Proto se na tebe lepí." Dořekl Finn jeho myšlenku.
#######
ČTEŠ
Tohle ještě není konec (pokračování 6 variant smrti)
Mystery / ThrillerS Finnovou smrtí to neskončilo, spíše to naopak začalo. Na dveře se valí lavina duší mrtvých lidí, se kterými si Finn už rozhodně sám neporadí....