Kind Heart❤

54 7 0
                                    

Ye Seul menggaru kepalanya. Mana pulak dua orang namja handsome tadi? Takkan tinggalkan dia sengsorang kat sini. Kejam gila.

Ye Seul memandang sekeliling. Langsung tiada kelibat mereka berdua. Ye Seul menarik muka masam lalu memeluk tubuh.

"Dua dua kejam tinggalkan aku kat sini. Yang Yuri dengan V pulak hilang entah ke mana." Bebel Ye Seul seorang diri. Dia kemudian membuka langkah untuk ke dewan kuliahnya. Tiba tiba dia terlanggar seseorang.

"Maaf." Ucap Ye Seul. Dia mengangkat muka lalu mengeluh. Habis lah kalau terlanggar dia ni.

"Ko ni jalan pakai mata ke lutut haa?!" Jerit Jimin, Shin Jimin. Manusia yang mengaku diri dia tu QueenKa. Jimin memeluk tubuh. Ye Seul malas hendak layan dia dan membuka langkah hendak pergi. Namun ditahan oleh Jimin. Ye Seul menoleh.

"Ko nak apa?" Soal Ye Seul malas. Jimin membuat wajah geram yang gediknya. Dia memusingkan tubuhnya untuk memandang wajah Ye Seul. Dia memeluk tubuh.

"Kurang ajar ko ehh. Ko tau tak aku ni QueenKa Jeguk?" Soal Jimin penuh berlagak. Sudah pasti ramai yang melihat mereka berdua saat ini. Ye Seul juga memeluk tubuh.

"Aku tak tahu pulak ko ni QueenKa Jeguk. Aku ingatkan ko KingKo Sejuk.." balas Ye Seul penuh berani. Jimin tersentak. Dia kemudian menyikat rambut pendeknya ke belakang menggunakan tangannya.

"What? What you say?" Soal Jimin. Ye Seul ketawa.

"Ko kenapa gelak? Apa yang lawak?" Soal Jimin hairan. Ye Seul menghabiskan tawanya.

"Bahasa Inggeris ko salah. What did you say patutnya. Patutlah pointer ko pernah lepas 3.0.." balas Ye Seul lalu ketawa. Jimin menahan geram. Beberapa orang ketawa juga.

"Diam!" Ujar Jimin sambil menghentak kakinya. DIa menjeling ke arah Ye Seul. Ye Seul membuat muka selambanya.

"Ko memang kurang ajar kan?!" Jerit Jimin. Ye Seul menutup telinga.

"Aku memang kurang ajar. Tapi aku rasa ko lagi kurang ajar sebab tak pernah lebih 3.0." Balas Ye Seul. Jimin mengetap gigi. Dia kemudian menghayunkan tangannye ke udara lalu..

Pang!

Pipi Ye Seul merah. Bibir Ye Seul juga berdarah sedikit. Ye Seul tersentak. Jimin memeluk tubuh semula. Ye Seul menjeling ke arah Jimin.

"Ye Seul!" Jerit Joshua dari jauh lalu berlari ke arah Ye Seul. Ye Seul masih menjeling ke arah Jimin.

"Ko tak pape ke?" Soal Joshua penuh prihatin. Saat itu Sehun juga tiba di situ. Jimin tersentak. Sehun memandang ke arah Jimin.

"Ape ko buat ni, Shin Jimin?!" Soal Sehun, marah. Jimin kecut. Tangannye menggigil. Sehun menuding jari ke arah Jimin. Jimin rasa takut dan seram. Sehun kalau marah memang sangat menyeramkan. Saat itu semakin ramai yang menggerumuni mereka.

"Ko! Aku tak pernah anggap ko QueenKa Jeguk okey?! Aku yang berhak tentukan siapa QueenKa Jeguk. So jangan anggap diri ko tu QueenKa Jeguk hanya dengan pengikut ko ramai. Ingat, Jimin! You're not Jeguk's QueenKa!" Marah Sehun.

Joshua cuba mengalihkan tangan Ye Seul yang sedang menyelindungi pipi nya yang sedang merah itu. Namun Ye Seul menepis. Marah benar dia saat itu.

Joshua ternampak bibir Ye Seul yang sedang berdarah. Walaupun matanya mula berpinar melihat darah, dia tetap menguatkan dirinya.

"Ye Seul, ko tak pape ke?" Soal Yuri yang bergegas datang ke sini. V juga. V terkaku melihat tubir mata Ye Seul berair.

When I Meet HimWhere stories live. Discover now