~Alex szemszöge~
Másnaposan keltem fel egy szobában ahol Calum feküdt mellettem. Nem emlékszem semmire. Csak annyira, hogy tegnap volt Cal-nak a szülinapja és kurvára leittam magam. Megfogtam a dzsekimet és haza mentem. Kinyitottam az ajtót.
- Szia Luke! - köszöntem hangosan. Luke nem köszönt nekem, felmentem a szobánkba és ahogy láttam a szekrényből kivannak pakolva a ruhák.
- Mi a szent szar ez? - kérdeztem magamtól. - Luke! - kiabáltam hangosan. Leültem az ágyra elővettem a telefonomat és felhívtam őt. Pár percig csörgött a telefonom, majd egy percig sípolt utána egy nő beleszólt, hogy a személy akit hívni akarok nem érhető el.
- Hát ez fasza. - mormogom magamba. Ezért felhívom Michael-t a legjobb barátunkat megkérdezni, hogy mért tűnt el Luke. Mikey fel is vette.
- Alex? - szólt bele a telefonba.
- Igen az vagyok. Mi történt tegnap, hogy se szó se hang, de Luke eltűnt.
- Ja, mert éppen nálam morgolódik.
~Luke szemszöge~
Michael Alex-el beszélgetett telefonon. Mikey legtöbbször mosolygott.
- Na most mit mond? - kérdeztem tőle. - és most? - Michael rám nézett.
- Kussolj már! - kiabált rám. - Na most folytasd. - folytatta kedvesen. 2 perc múlva elköszönt és letette a telefonját.
- Na mit mondott? - kérdeztem tőle idegesen.
- Olyan vagy mint a két éves unokahúgom. - dörzsölte a szemét fáradtan. - Csak megkérdezte, hogy mért nem lát téged sehol, én pedig elmondtam neki, hogy nálam vagy... És most átjön. - mosolygott rám.
- Mi van? - pattanok fel az ágyról. - Át jön Alex. Van 10 percem össze kapnom magam.
- Helyesbítek csak 5, mert kocsival jön. - mondta.
- Mi van? De abból csak 3 maradt nekem. Uram isten. - rohanok be a fürdőszobába rendbe rakni magam. Aztán csöngettek.
- Mike nyisd ki az ajtót.
- Oké. - lement és kinyitotta a volt menyasszonyomnak az ajtót akinek sejtelme se volt arról mit követett el. Megcsináltam magam és kijöttem a fürdőszobából.
- Hello! - köszönt és egy csókot nyomott az arcomra. Nagyon nem ízlett Alex csókja a történtek után. Ellököm magamtól.
- Ezt most mért kapom? - kérdezte tőlem. Belenéztem a gyönyörű zöldes szemébe.
- Takarodj a házamból. - mondtam neki.
- Ööö... Nem ide illő lenne ha megszólalnék, de ez az én házam. - szakított meg minket Michael.
- Michael kussolj nem a te házadról beszélünk. - ordítottam rá. Alex továbbra is engem nézett, könnyes volt a szeme.
- Mért csinálod ezt velem?
- Kérdezd meg ezt a kis Calumodtól. - mondtam és kikísértem az ajtón és rácsaptam, hogy meg ne lássam soha többé őt. Kiírtam bunkósságból instára, twittere, facera, hogy szingli vagyok, mert a barátnőm lefeküdt a legjobb barátommal. Egyből százan kiírták, hogy akkor már az "enyém vagy". Meg, hogy " Tudtam, hogy egy kurva " "És ki az a legjobb barát?" Én ezekre már nem válaszoltam.
~ Alex szemszöge ~
Szinte már bőgtem a kocsiban nem láttam semmit a könnyeimtől. Leparkoltam, felhívtam Calum-ot, hogy mi történt azon az estén. De mikor elkezdet csörögni a telefon akkor már egy két emlék kép jött be nekem. És már össze állt a kép lefeküdtem Cal-al és Luke ezt látta. Calum már a telefonba elkezdet hallózni. Kinyomtam őt és még jobban elkezdtem sírni. Haza mentem az otthonunkba. Elkezdtem be pakolni a bőröndjeimbe. De előtte megnéztem a Twitter-t, mit látnak a szemeim. Rajongók irkálnak nekem olyasmit, hogy én mekkora kurva vagyok. Kiléptem a gépből és inkább tovább csomagoltam be a bőröndbe. Úgy látszik költözhetek anyukámékhoz vissza Skóciába Glasgow-ba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Megcsalva { 5sos fanfiction } BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarAz egész nem történt volna meg ha nem hallgatok az érzéseimre. Nem feküdtem le volna Calum-mal és nem csalom meg a vőlegényemet Luke-t. Ha esetleg végig hallgatna. Talán jobb lenne... vagyis, nekem, de neki nem.