1

2.1K 86 32
                                    


- Puneți o dorința scumpo, îmi spune mama in timp ce îmi aduce tortul in fata.

Astăzi fac douăzeci de ani, ce mi-as putea dori? Sigur...sa îmi găsesc iubirea adevărata. Nu am avut pana acum o relație adevărata, doar mici sărutări si mângâieri furate.

Știu...am anii ăștia si am avut iubit, am fost mai timida cu băieții si nu prea i-am lăsat sa se apropie.

- Haide o data! Tipa cea mai buna prietena a mea.

- Valeu! Tu când vezi dulciuri parca vezi pe unul fără tricou, si toții încep sa rada.

Ma uit la tortul din mâinile mamei, nu mă așteptam sa îmi pregătească o petrecere surpriza, am rămas puțin socata dar mă bucur sa ii vad pe toți la grămadă.

Inspir aer apoi suflu in lumânării punându-mi apriga dorința neîmplinita încă. Simt o mana pe cap apoi mă trezesc cu fata in tort.

- Aaaaaaaaaa! Care a avut tupeul, tip furioasa.

- O data împlinești douăzeci de ani, îmi spune Valentin.

- Împielițatule, mă apropii de el pana îl bag in perete, ii arat cel mai dulce zâmbet apoi îl sărut. La început pare șocat apoi îmi răspunde si el.

Am grija sa îl mânjesc si pe el cu frisca,ce pot sa zic a căutat-o cu lumânarea.

- Zâmbiți! Si o vad pe Georgiana cu aparatul in mana.

- Părinții mei îmi zâmbesc, tocmai am sărutat un băiat de fata cu ei...si ce mai sărut. Valentin s-a înroșit tot si ceilalți fac glume pe seama lui.

Tata desface șampania in timp ce mama taie tortul.

- Georgiana da-mi afurisitul ala de aparat, tip după ea in timp ce o fugăresc.

- Fetelor încetați, parca ai împlinit cinci ani nu douăzeci, îmi spune mama si ne da cate o felie de tort.

Toata lumea se distrează iar muzica e la maxim. Îmi pare rău ca nu mai am frați sau surori, uneori viata e plictisitoare când nu ai cu cine sa te bați dar de asta este Georgiana. Ne cunoaștem de la grădinița si ne completam una pe alta...parca am fi gemene.

- E timpul sa deschizi cadourile, tipa toata lumea.

Am primit lucruri care de care mai ciudate dar m-a impresionat cel de la Valentin. O rochie roșie...am văzut-o săptămâna trecuta într-o vitrina dar nu aveam bani la mine iar când mă întorsesem se vânduse.

- Asta este pentru tine, si tata îmi înmânează un plic pe care îl deschid curioasa. O cheie...doar nu...nu poate fi adevărat. O zbughesc fuga pe ușa si vad un Audi A4 in fata.

- Aaaaaaa!mi-ati luat mașina, si le sar in brațe incantata. Tocmai mi-am luat permisul si acum am si mașina.

- Draga noastră meriți, îmi spune mama.

In sfârșit am mașina mea, Georgiana se apropie si ea si îmi înmânează tot un plic.

- Tu mi-ai luat o casa? O întreb.

- Foarte amuzant, nu e valoros cat o mașina dar o sa îți placa.

Deschid plicul si scot doua hârtii, le întorc si vad doua bilete la concertul Carla's Dream de mâine seara...si erau in primul rând.

- Nu pot sa cred, eu am încercat o săptămâna si nu am făcut rost si tu ai bilete in primul rând?

- Știam ca îți place de asta m-am chinuit.

O îmbrățișez pana o sufoc. Nu pot sa zic ca sunt o fana a lui, sunt inhibata de misterul pe care îl poarta cu el.

- O sa mergem mâine la concert draga mea surioara...

"\\"

Nu stiu daca va place dar va asigur ca nu e o carte cu o fana care alearga toata ziua dupa idoli.

Raman tot in sfera mea de romanta si vreau sa creez o poveste frumoasa.

Camelia-Daniela multumesc pentru coperta, ai fost foarte rapida.

Ce ziceti ati vrea sa cititi si o continuare sau sa renunt??

DestinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum