( Aplauze am ajuns la capitolul 20 si inca nu am terminat cartea..wow nici nu visam sa ajung aici)
După o luna
E atât de greu sa uiți ca iubești, ca inima ta bate in piept pentru o singura persoana si ca lui nu ii pasa. Nu am mai primit nici un semn de la el, din dimineața când ne-am certat nu a mai îndrăznit sa apară.
Ma doare atât de rău, chiar am încercat dar cu fiecare zi care trece dorul amplifica sentimentele pe care i le port. Am slăbit enorm, nu am pofta de mâncare si nici un prea mare chef de viată.
Evit ziarele si revistele de teama sa nu găsesc o poza cu el. Le-am spus celor apropiați sa nu ii mai pomenească numele, vreau sa uit tot inclusiv ca am fost a lui.
Daca l-as mai întâlni as vrea sa îl întreb o chestie ce mă roade pe interior. De ce a făcut asta, mi-a spus ca mă iubește atât de puțin înseamnă aceste cuvinte pentru el?
Noroc ca muncesc ca altfel ai mei ar fi fost nevoiți sa mă interneze la spital. Valentin îmi e un prieten de încredere, e mereu alături de mine si mă sprijină. Intre timp si-a găsit si o prietena care se pare ca chiar tine la el. Iar Georgiana încă este cu colegul lui Andrei, el pare un dulce si chiar are in privire aceea sclipire.
O bătaie in ușa îmi întrerupe gândurile, am cam amorțit pe canapeaua asta. Ma ridic ca o leneșă ce am devenit si deschid ușă si dau de Georgiana care intra ca un taifun in casa.
- Ce naiba ai? Tip după ea.
- Trebuie sa citești asta, si îmi întinde un ziar.
- S-a întâmplat ceva? O întreb îngrijorata si ii iau ziarul din mana.
- Convinge-te singura.
„ Trupa Carla's Dream tocmai au anunțat ca își vor anula ultimul concert anunțat din cauza solistului.
Se pare ca acesta se afla in depresie de ceva timp si refuza sa iasă afara din casa sau sa discute cu reporteri.
Trupa lor este una din cele mai cunoscute din Romania iar succesul lor este amețitor. Nimeni nu înțelege de ce s-a anulat concertul.
Lumea speculează ca solistul suferă după o despărțire de o fata misterioasa care l-a părăsit pe artist."
Arunc ziarul pe jos si nu îmi vine sa cred ce tocmai am citit. E o minciuna si nu cred ca ar fi vorba despre mine, nu mă iubește.
- Trebuie sa discutați, îmi spune in timp ce aduna foile împrăștiate ale ziarului.
- Nu specifica nicăieri ca e vorba de mine.
- Tu chiar nu vezi esențialul? Băiatul ala suferă după tine. Liviu mi-a spus ca pur si simplu nu mai vorbește si au fost nevoiți sa anuleze concertul. E la fel ca si tine, nu mănâncă, nu doarme, a slăbit si nu are chef de viată. Când o sa scapi de gărgăuni pe care ii ai in cap?
- Vrei sa nu îmi mai ti morala? O rog, in momentul asta nu îmi arde de nimic.
- Ești o proasta, trebuia sa îl asculți atunci când a venit la tine. Si tu ce ai făcut l-ai dat afara. Delia, m-am saturat sa te vad ofilindu-te, dute si vorbește cu el. Îl iubești?
- Da! Ii spun cu lacrimi in ochii. Îl iubesc enorm de mult si nu pot sa scap de golul din suflet. Geo, vreau sa dispară dar ceva nu mă lasă sa îl uit.
- Uite-te la tine stai aici pe canapea in loc sa fugi la el sa discutați.
- Nu pot sa trec peste faptul ca m-a înșelat, chiar daca a fost doar un sărut.
- O sa ajungeți amândoi la nebuni daca nu faceți ceva, va stingeți sub privirile noastre.
- Nu...nu știu, ceva mă oprește sa o fac. Daca ceea ce scrie in ziar e o minciuna si el are pe altcineva?
- Asta nu o poți ști, si chiar daca are pe altcineva ar trebui măcar sa clarificați unele chestii, poate așa îți revii.
- O sa mă gândesc dar nu promit nimic.
Vorbele ei îmi intra direct in inima iar junghiul ce îl simt nu e deloc unul plăcut.
- Dute si vorbește cu el, mă mângâie pe spate.
- Vreau sa fiu singura, ii spun.
- Bine, dar gândește-te si ia o decizie.
Se ridica de pe canapea si pleacă închizând ușa încet. Îmi dau frâu liber sentimentelor ce m-au cuprins dintr-odată, mă întind si iau o perna in brațe. Georgiana are dreptate, trebuia sa îl ascult...
"\\"
Ce credeti? A reusit Georgiana sa ii zdruncine increderea?
Ce credeti ca va face Delia? Vreau sa aud niste pareri.
Va multimesc pentru sustinerea pe care mi-o aratati. Am primit deja cateva carti la care sa fac interviuri si ma bucur nespus. O sa incerc sa nu va dezamagesc.
Va imbratisez cu drag! :*:*:*:*:*
CITEȘTI
Destin
General FictionEa o fata simpla...el un misterios, ce o sa iasa intre cei doi...ramane de vazut. Locul #18 in Fictiune generala 11-03-2016