Deci e adevărat, chiar simte ceva pentru mine. Îmi ridic privirea si...vad in ochii lui sinceritate si adevăr.
- Nu cred ca e posibil ca noi doi sa fim împreuna, ii zic.
- De ce? Pentru ca eu sunt cunoscut, hai Delia ști ca nu mă interesează sa fiu celebru. De când te-am văzut prima oara am știut ca o sa fie ceva intre noi.
- Tu ești mereu înconjurat de vedete iar eu sunt o fata simpla, nu as putea sa fac fata cu atâtea fete drăguțe, uita-te la mine, nu sunt eleganta si nici rafinata, nu port bijuterii scumpe si nici prea frumoasa nu sunt. Nu vreau sa se scrie prin ziare ca umbli cu vreo spălăcita, termin aproape șoptit.
- Doamne tu chiar crezi ca îmi pasa de ceilalți? Eu vreau ce e mai bine iar tu reprezinți viitorul meu. Tocmai de asta te plac pentru ca nu ești ca celelalte o botoxata, sau sa umbli cu sâni pe afara. Ești simpla si asta mă atrage la tine si vreau sa înțelegi o data ca te plac.
Ma uit la el si nu cred ca mă place exact așa cum sunt, nu vrea sa mă schimb cum ar cere alți...mă vrea pe mine si atât. Un zâmbet îmi înflorește pe fata si mă pun in genunchi alături de el, îmi pun mâinile pe fata lui si îl trag mai aproape. Buzele mele pun stăpânire pe a lui dar nu pentru mult timp pana când el își strecoară limba in gura mea. Îmi bag mâinile pe sub tricoul si îl ridic sus pana scap de el intr-un final. El își plimba mâinile pe spatele meu si da de fermoarul rochiei. Întrerup sărutul si mă uit in ochii lui unde se citește o mare dorința. Încă are mâinile pe fermoar așa ca îmi întind mana si o pun peste a lui trăgând de fermoar in jos. Degetele lui îmi lasă dâre fierbinți pe piele, știu ca îl vreau chiar daca nu am experiența el o sa fie primul bărbat din viața mea. Chiar daca nu ii știu adevărata fata vreau sa fiu a lui.
- Ești sigura? Ma întreabă.
Ii răspund cu un sărut, mâinile lui pe pielea mea mă fac sa explodez. Îmi scoate rochia si mă privește, nu sunt cine știe ce dotata dar nici scândura de gard nu am ajuns. Ma ridica de jos si mă pune pe pat, își scoate pantaloni apoi se pune deasupra mea. Ma săruta pe gat si coboară mai jos pana ajunge la buric, scapă ușor de chiloți apoi îmi descheie si sutienul sărutându-mi sâni.
Corpurile noastre se completează perfect iar când ajungem la final nu mai simt durerea de la început și mă las cuprinsa de extaz.
După jumătate de ora
Stau in brațele lui si nu pot sa cred ca am făcut dragoste pentru prima data, a fost minunat parca am zburat la final.
- De ce nu ai zis ca ești virgina? Mă întreabă.
Deci si-a dar seama, nu am scos nici un sunet. Mi-am muscat limba si am tăcut când m-a pătruns.
- Nu am considerat ca e așa important, îl mint.
- Asta mă face sa am sentimente mai puternice fata de tine. Ma bucur ca am fost eu primul, sper ca nu te-a durut așa tare.
- Un pic la început, dar apoi am descoperit ce înseamnă sa fi iubita iar faptul ca ai fost tu primul mă bucura.
- Deci...si îl vad cam încurcat, de parca nu ar ști ce sa zică.
- Deci ce? Îl întreb.
- Acum suntem un cuplu nu?
Inima mea o ia razna, tocmai mi-a cerut sa fiu iubita lui, oare pot fi mai fericita decât acum? Nu cred...chiar mă îndrăgostesc de el pana la urma.
- Da, suntem împreuna acum.
Îl sărut si simt cum dorința mă cuprinde din nou, abia ce am făcut-o prima data si acum vreau din nou...o sa devin dependenta, si îmi scapă un chicotit.
- Ce e așa de amuzant? Ma întreabă.
- Nimic mă gândeam la ce v-a spune Georgiana.
- Mincinoaso, si începe sa mă gâdile pana nu mai pot sa respir.
- Încetează te rog, fac ce vrei tu.
- Asta vream sa aud, si mă întoarce cu fata in sus.
- Ce anume? Îl întreb amuzata.
- Ca faci ce vreau eu...si anume sa mergi cu mine la premiera unui film.
- Cine eu? Când? Unde? Îmi este frica, sfârșesc prin ai spune.
- Nu ai de ce, o sa fiu cu tine mereu, te rog.
- Bine, da sa ști ca o sa îmi ramai dator. Nici nu te cunosc si simt ca încep sa te plac prea mult, așa ca atunci când o sa fi pregătit îți dai vopseaua jos de pe fata.
- Bine iubita mea. S-a făcut.
Ma trage la el in brațe si adormim intr-un final.
"\\"
Am zis ca in seara asta nu mai pun si aici dar cine se pricepe bine la santajat emotional asa ca am cedat si am scris ceva la repezeala. Sper ca nu e plictisitor si ca e pe placul vostru.
Va pup dragilor:*:*:*:*:*:*
CITEȘTI
Destin
General FictionEa o fata simpla...el un misterios, ce o sa iasa intre cei doi...ramane de vazut. Locul #18 in Fictiune generala 11-03-2016