8

644 56 21
                                    


  Imaginea din oglinda îmi arata ca m-am chinuit un pic cam pentru o simpla ieșire cu un prieten. A fost greu sa mă decid dar am optat pentru o bluza alba care se leagă cu un lanț in mijloc, colanți si o pereche de pantofi cu toc. Parul oricum e creț iar machiajul simplu. Aud soneria si ies din camera, o vad pe mama cum îl invita in casa. Cobor scările si sper sa nu fac vreo prostie cu tocurile astea, nici nu îmi ridic privirea de jos dar si atunci când o fac rămân ca trăsnita. Arata chiar bine...freza noua si cred ca si haine noi. Cămașa aia sta demențial pe el, oare de ce nu mă pot îndrăgosti de un băiat ca el...oare? Nu, nu cred ca îl plac pe Andrei, nu are cum.

- Asta e pentru tine, si îmi da un trandafir alb.

- Mulțumesc, ii spun cu ochii încă pe el.

Ii dau trandafirul mamei si apoi ieșim din casa, ne urcam in mașină lui un Audi A6 roșu, si plecam.

- Deci...unde mergem? Îl întreb

- Surpriza, îmi zice.

Urăsc surprizele, niciodată nu știu la ce sa mă aștept. Încercam sa întreținem o conversație ceea ce este ciudat ca suntem prieteni de ceva vreme.

Ajungem in fata unui local la care nu am mai fost, pare drăguț. Îmi pun mana in jurul brațului sau si intram înăuntru. Cineva ne conduce la o masa, iar un chelner ne aduce meniul. Localul are si ring de dans si o formație care întreține atmosfera. Se vede ca s-a cam chinuit cu aceasta întâlnire.

- De ce te-ai complicat? Îl întreb.

- Am vrut sa fie o seara drăguța, îmi spune studiind meniul.

- Ști ca îmi plac chestiile simple si mărunte iar localul e de fițe, trebuia sa îmi fi zis, nu sunt îmbrăcata potrivit.

- Tu ești mereu frumoasa, mâncam carne la grătar cu salata? Ma întreabă.

- Da, mor de foame nici nu am mâncat astăzi.

Ii da comanda chelnerului plus o sticla de vin. Ma înroșesc sub privirea lui, simt ca mă analizează prea atent. Trupa care cânta e prea varza si nu îmi place deloc.

- Nici ție nu iți plac nu?

- Sunt oribili, ii spun apoi iau paharul de apa de pe masa si beau o gura.

- De ce nu cânți tu? Îl aud si era sa mă înec.

- Sa fac ce? Ma holbez la el.

- Știu ca ești buna, te auzeam in baia fetelor cum cântai.

- Ascultai pe la uși?

- Doar puțin, mă duc sa vorbesc cu șeful de sala.

- Da nu...deja a plecat, perfect urmează sa mă fac de ras in fata oamenilor.

Ma simt ciudat, am o senzație aparte si atunci îmi arunc ochii la ușa...nu se poate, asta mă urmărește, mi-a ascuns un GPS pe sub piele?

- Gata! S-a rezolvat. Ma ajuta sa mă ridic si mă urc pe scena. Îl vad pe Andrei si restul trupei cum se aseaza la o masa. Se uita la mine si zâmbește. Muzica începe si eu iau microfonul.

       Ce-as putea sa mai vreau când ma atingi

       Ma las dusa de val, tu mă prinzi

       Si mă simt ireal

Valentin se uita ciudat la mine, melodia nu i-o pot dedica lui, nu simt nimic când mă atinge.

       Ce îmi faci, nu știu cum mă dezbraci

       Ca o felina, acum, vrei sa ataci

       Si ma atingi, mă săruți fatal

      Ma întoarce pe dos

       Ma ridica de jos

     Gura ta, gura ta

     Ma ridica si apoi

     Ma musca cu buze moi

     Gura ta, gura ta

Gura lui, sărutul din noaptea concertului si cel din camera sunt singurele lucruri pe care le vad când închid ochii. Ma uit la masa lui dar nu mai este. Ma intorc si e in spatele meu cu un microfon.

     Ce-as putea sa mai spun când te ating

      Pielea ta, gura ta, mă aprind

      Si mă simt dezarmant

       Nu mai sunt cum eram, m-ai blocat

       Nu mă pot controla, e ciudat

       Si mă simt imobilizat

Nu mă pot îndrăgosti de el, dar asta fac...îmi abandonez inima...

      Ma întoarce pe dos

       Ma ridica de jos

        Gura ta, gura ta

        Ma ridica si apoi

       Ma musca cu buze moi

      Gura ta, gura ta

Vocile noastre se potrivesc perfect, sta atât de aproape de mine încât simt ca am luat foc. Gura îmi este uscata iar Valentin are in privire un singur lucru...gelozie.

      Noi scriem, de azi, istorie in stele

       Doi visători, zburam printre ele

      In palma ta îmi las inima

Îmi ia palma si îmi depune un sărut, mă simt amețita si un pic fericita.

     Ma întoarce pe dos

     Ma ridica de jos

      Gura ta, gura ta

    Ma ridica si apoi

    Ma musca cu buze moi

     Gura ta, gura ta

Melodia se termina si noi tot unul la altul ne uitam, de as putea vedea dincolo de ochelari. Ma săruta pe obraz si apoi îmi șoptește la ureche ceva.

- Sa nu uiți, mi-ai intrat pe sub piele. Apoi pleacă lăsându-mă singura pe scena.

Cobor si mă îndrept la masa mea. Tot restul seri nu mi-am putut scoate momentul din cap. Valentin si-a cam dat seama ca e ceva necurat la mijloc si nu a mai insistat. M-a condus înapoi acasă si m-a sărutat pe obraz apoi a plecat dezamăgit.

După ce am făcut un dus m-am băgat in pat, somnul nu venea așa ca am revăzut in minte de sute de ori scena cu noi doi pana când intr-un final am adormit.

"\\"

Va anunt ca la Alegere vinovata nu pun, nu am fost in viata mea mai obosita ca acum. Am primit o duba cu jucari da in fine astea sunt problemele mele.

Denisa iti multumesc mult pentru coperta o ador, e superba.

Sper ca v-a placut momentul celor doi.

Va pup dragilor

:*:*:*

DestinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum