Ziua asta devine din ce in ce mai buna, tocmai am cazat primul meu client. Bine trebuie sa recunosc ca era cam libidinos moșul si merita câteva palme...dar am reușit sa fac asta. Șeful m-a felicitat si abia acum am simțit ca am primit cu adevărat slujba.
Ma uit la ceas si vad ca e ora patru, Dani avea dreptate vedetele fac ce vor. Telefonul îmi suna si când vad apelantul răspund cu o roșeața in obraji.
- Da Valentin?
- Buna, te-am sunat sa vad ce mai faci, si ii simt o ezitare in glas.
- Sunt la munca, si nu prea am voie sa vorbesc, ii spun.
- Munca? Stai ce am pierdut? Îmi spune confuz.
- Sunt recepționera la un hotel, azi am primit slujba si nu am vrut sa zic la nimeni.
- Felicitări, asta trebuie sărbătorita. Ce zici de o ieșire mâine seara? Ma întreabă.
Îmi amintesc de sărutul pe care i l-am dat, poate a înțeles greșit, e drăguț in felul lui dar nu mă pot îndrăgostii de el.
- Da sigur, dar după ora opt.
- Atunci la noua e bine?
- E foarte bine, atunci ne vedem mâine la noua.
- Bine pa scumpo!
- Pa! Ii închid si rămân privind pereți.
Sper sa nu fi făcut vreo greșeala, nu as vrea sa ii dau speranțe, si nici nu vreau sa regret ca l-am sărutat. La ușa apare un BMW negru. A sosit vedeta.
Îmi aranjez ținuta si ies sa o întimpin. Șoferul deschide ușa, o pereche de sandale negre își fac apariția, deci vedeta e o femeie. Apoi o vad ieșind din mașina... pe INNA. O doamne e chiar ea si nu îmi vine sa cred. Își pune ochelari in ochii si vine către mine.
- Buna, tu ești recepționera? Ma întreabă.
- Da eu sunt, te rog sa mă urmezi.
Încuviințează si o duc in camera ei, deschid ușa si o invit înăuntru.
- E foarte frumoasa camera, si analizează fiecare colt.
- Mulțumim! Ii răspund cu un zâmbet.
- Ești foarte drăguța, mulțumesc ca m-ai condus dar vreau sa mă odihnesc, îmi spune sincer.
- Sigur ca da, o sa le arat si celorlalți camerele lor.
Ies din camera urmata de un întreg arsenal de oameni. Se pare ca a rezervat tot etajul întâi pentru ea si oameni ei. Pare foarte drăguța si nu pot sa cred ca am văzut-o in carne si oase pe Inna.
Ma intorc la recepție unde mă aștepta șeful.
- Cum ti se pare? Ma întreabă.
- Cine Inna? Sau faptul ca a rezervat un etaj întreg? Si îl vad ca rade.
- Nici eu nu înțeleg de ce are nevoie de atâția oameni dar e o vedeta si na!
- Da, presupun ca daca ar fi singura nici nu ar știi sa bea apa, si zâmbesc singura.
- Îmi place de tine, aveam nevoie de cineva tânăr care sa ne aducă zâmbetul pe buze. Toți angajați sunt ocupați acum cu venirea vedetelor așa ca o sa ii cunoști mâine pe restul.
- Stai? Ai zis cumva venirea vedetelor?
- Ah doamne ce uituc sunt, si își da o palma peste frunte.
- Ce ai uitat? Cine mai vine? Îl întreb curioasa.
- O sa mai vina cineva dar nu am voie sa spun cine, si îmi face cu ochiul.
- Dar nu o sa spun la nimeni, te rog. Si fac o fata de cățel.
- O sa vezi singura cine vine, vreau sa fii stăpâna pe tine, de fapt ce ai făcut cu Inna a fost foarte bine. Eu am treaba, după ce instalezi vedeta poți sa pleci acasă, ai stat destul, si astea fiind spuse pleacă lăsându-mă la recepție.
Cine poate sa vina? Si de ce nu a spus de prima data ca sunt doua vedete? Si nu puteau sa vina împreuna ce e cu atâta tam-tam?
Gata! Îmi chinui mintea cu prea multe întrebări. Sa vina cine o veni ca nu îmi pasa.
Vad câțiva angajați ca se aduna afara așa ca mă duc si eu încrezătoare. Mașina mi se pare foarte cunoscuta si nu știu de ce dar am o senzație de deja-vu.
Șoferul iese si deschide ușa din care ies câțiva băieți, când credeam ca au ieșit toți m-ai vad un picior cum își face apariția. Când ii vad fata simt ca leșin...Andrei cântărețul trupei Carla's Dream.
Cred ca sunt alba la fata si tremur, nu vad in spatele ochelarilor dar sunt sigura ca mă privește.
- Buna...
"\\"
Scuze ca e cam scurt dar am vrut neaparat sa postez si aici in seara asta:))
V-am indus putin in eroare cu INNA nu-i asa? Eu asta imi doream.
Ce credeti ca ii spune Andrei?
Va pupacesc:*:*:*:*:*
CITEȘTI
Destin
General FictionEa o fata simpla...el un misterios, ce o sa iasa intre cei doi...ramane de vazut. Locul #18 in Fictiune generala 11-03-2016