Clipesc de câteva ori si încerc sa vad ce mă sufoca, aveam un braț peste piept care îmi zdrobea sânii si mă lasă fără aer, analizez si vad ca nu sunt in patul meu iar lângă mine e un bărbat. Brusc îmi amintesc totul iar senzația de durere dintre picioare îmi confirma ca tocmai am avut prima noapte de dragoste, si nu oricine ci cu Andrei bărbatul pe care îl plac sau mai bine zis...îl iubesc.
- La ce te holbezi? Îl aud, nici măcar nu am auzit când s-a trezit.
- Da nu mă holbez, si îmi trag cearșaful pentru a mă acoperi.
- Ești așa rușinoasa mica mea cântăreața, si îmi depune un sărut pe vârful nasului.
- Nu e adevărat, ii reproșez si las cearșaful sa cada descoperindu-mi sâni parca mai plini.
- Ce zici de o baie! Si ridica din sprâncene intr-un fel amuzant încât mă face sa rad.
- Nuu! Ii spun socata.
- Nu a fost o întrebare a fost un ordin.
Ma ridica ca pe un sac de cartofi si mă pune in spate. Suntem goii in mijlocul camerei si asta mă amuza din ce in ce mai tare. Deschide ușa bai si da drumul la dus.
- Pune-mă jos, ii spun zbătându-mă si ii dau câteva palme la fund.
- S-a făcut floricica, si mă baga sub jetul de apa rece.
- Aaaaa...o sa mi-o plătești, si îl trag după mine.
Ne jucam cu apa, îmi bag mana in parul lui si îl ciufulesc. Ma uit mai atent si vad ca vopseaua începe sa se scurgă.
- Fata ta! Si îmi pun un deget cu care ii iau vopseaua si o arat.
- Ce are fata mea? Si se uita la deget.
- Îți cade! Si îl vad ca începe sa se prăpădească de ras. Își duce mana la fata si începe sa amestece culorile apoi îmi pune mana pe fata mea si mă mânjește toata.
- Nu pot sa cred ca ai făcut asta, si mă bag sub jet pentru a îndepărta vopseaua.
Îl aud cum ia gelul de dus apoi simt buretele pe spatele meu, e așa de bine când te spală cineva. Ia dusul de sus speriindu-mă când nu mai simt apa in par si mi-l pune pe spate, încep sa tip apa fiind foarte rece.
- Oprește chestia aia! si mă intorc cu fata unde îmi intra un ochi jetul de apa.
- O doamne! Nu trebuia sa te întorci, ești bine? Îl aud in timp ce mă frec la ochii.
- Lasă ca vezi tu, ii iau dusul din mana si îl pun in cap. Când mă uit in ochii lui realizez ca nu mai are deloc vopsea pe fata si ca...e cel mai chipeș bărbat pe care l-am văzut. Scap dusul si mă holbez la cat de bine arata. Acum înțeleg de ce se tot picta pe fata.
- Te mai holbezi mult? Si îmi scutur capul ieșind din transa.
- De ce te pictezi când arați atât de bine?
- Pentru ca draga mea floricica nu frumusețea contează, eu vreau sa arat ca am voce si ca îmi place ceea ce fac. Nu mă interesează sa devin bogat sau celebru, vreau sa fac ce îmi place si sa nu mă tragă nimeni la răspundere. Nu am avut multe femei pentru ca nu mă interesează aventurile. Iar cine mă iubește o face pentru ceea ce reprezint.
- Eu te plac exact așa cum ești, îmi era teama sa spun asta dar nu pot sa nu simt nimic pentru tine.
Ma aplec si iau dusul si îl pun la locul lui, apoi îl trag spre mine si ii iau buretele din mana. Ne spălam amândoi iar la final excitația plutește in aer. Se apropie si mă sărută pe gat apoi urca si îmi musca lobul urechi ceea ce mă face sa mă înmoi noroc ca mă țin de el. Ii caut buzele si intr-un final le găsesc. Limba mea pătrunde in gura lui, iar sărutul se transforma din încet intr-un lucru cu care mă agat cu toata ființa. Ma ridica si îl înconjor cu picioarele neîntrerupând foamea ce ne-a cuprins. Ne întoarcem in camera unde mă pune pe pat si începe sa mă devoreze. Acum nu știu daca corpul meu e ud de la apa sau de pasiunea ce a pus stăpânire pe mine.
Dintr-o singura mișcare îl răstorn fiind eu deasupra. Îl zgârii cu unghiile pe piept apoi ii sărut dârele roși lăsate, îl simt ca se crispează si asta îmi aduce un zâmbet pe fata.
- Joci dur pisicuța? Si mă răstoarnă prinzându-mi mâinile deasupra capului.
Ii arunc un zâmbet leneș apoi ne lăsăm amândoi duși de val pana ajungem la eliberare.
"\\"
Hihihi e prima oara cand scriu doua capitole la rand cu o scena "mai romantica".
Acum daca tot am terminat Alegere vinovata ma pot axa mai bine pe cartea asta si poate o sa reusesc sa pun zilnic pana o termin.
Va pup floricele mele :)))))
P.S la media e Andrei Tarus cu adevarara identitate (s-au asa zice presa)
CITEȘTI
Destin
General FictionEa o fata simpla...el un misterios, ce o sa iasa intre cei doi...ramane de vazut. Locul #18 in Fictiune generala 11-03-2016