14

505 48 23
                                    


Tresar din somn si îmi dau o palma peste frunte, iar am uitat sa o sun pe Georgiana. Am nevoie de o rochie si vreau sa meargă cu mine. Îmi caut telefonul dar nu il găsesc. Dau cearșafurile la o parte si pernele.

- Ce naiba am facut cu el, of mereu uit unde îl pun.

Ma duc in baie sa mă spăl pe fata si ce sa vezi surpriza, telefonul meu era in chiuveta.

- Tu cum ai ajuns aici? Si încep sa rad, vorbesc singura si cred ca înnebunesc. Formez numărul ei si răspunde după al treilea apel.

- Te omor, la ce mă suni sâmbătă dimineață? Îmi răspunde nervoasa, cred ca am trezit-o.

- Am nevoie de ajutor, ii zic zâmbind.

- Si nu poate sa mai aștepte?

- Am nevoie de o rochie si...

- Cumpărături? Pai așa zi fată, la ce ora?

- Ești grozava, pai pe la zece e bine? O întreb știind ca ea ar veni si acum.

- E bine, mă duc sa mă pregătesc, vi tu cu mașina. Pa!

Tocmai mi-a închis telefonul in nas. Fata asta când aude de cumpărături înnebunește. Ma dezbrac si intru in dus zâmbind amintindu-mi de dusul de ieri si mâinile lui pe corpul meu. Îmi aud telefonul ca suna si dau sa ies dar alunec si cad lata pe jos. Întind mana si iau telefonul masandu-mi un picior.

- Alo? Răspund fără sa mă uit la apelant crezând ca e Georgiana.

- Ce faci? Ai pățit ceva? Ii aud glasul dulce.

- Am alunecat si am căzut, ii răspund muscandu-mi buza.

- Sper ca ești bine.

- Da nu îți face griji. Tu ce faci? Îl întreb ridicându-mă de jos.

- Repetiții, te sunasem sa îmi dai adresa, nu știu unde stai.

- Ahh ce uituca sunt, îți trimit un mesaj bine?

- Bine iubita, te pup si ne vedem deseară.

- Ai grija.

Îmi termin dusul îmi pieptăn parul apoi mă îmbrac lejer si ii trimit un mesaj lui Andrei cu adresa. Îmi iau portofelul si cheile si o șterg spre prietena mea.

Nici nu știu ce as vrea, o rochie sigur. Nu am fost niciodată la o premiera. Cobor din mașină si bat la ușă. Cum nu răspunde intru eu cu cheia de subt ghiveci.

- Hai fata ca mult îți mai ia, ii spun intrând in camera ei.

- Da ce crezi ca sunt gata in cinci minute.

Ma uit la ea si o vad pregătită mai mult de un bal decât de cumpărături. Mereu exagerează cu îmbrăcămintea. Își ia portofelul apoi se da cu o tona de parfum si mă urmează la mașina.

- Conduci încet, mă avertizează.

- Sa trăiți șefa, si ii fac cu ochiul.

Pornesc mașina si demarez cu viteza doar ca sa o vad cum se sperie.

- Mai încet nebuno ca nu vreau sa mor acum când m-am...aaaa...hai sa uitam conversația asta.

- Acum când ce? O întreb prefăcându-mă ca nu am auzit ultima parte.

- Acum când m-am îndrăgostit.

Pun o frâna de era sa ies prin parbriz si mă aleg cu câteva claxoane.

- De cine? O întreb repornind mașina.

- Ști când m-ai lăsat la club mă adus acasă unul din membrii trupei si am descoperit ca avem multe in comun si ne-am sărutat apoi am ieșit aseară cu el la o întâlnire si se pare ca suntem împreuna, termina zâmbind. Dar intre tine si Andrei ce e?

- Aaa...pai cred ca suntem îndrăgostiți si m-am culcat cu el si acum o sa mergem la o premiera la un film.

- M-ai pierdut când ai zis ca te-ai culcat cu el, si începem sa radem

- Se pare ca suntem destul de îndrăgostite.

*

Bântuim prin câteva magazine dar nu găsesc nimic care sa îmi placa.

- Ce zici de asta, si îmi arata o rochie alba cu un decolteu super adânc.

- Nu e prea...vulgara.

Ieșim din H&M si ochii îmi cad pe o rochie din magazinul alăturat iar un zâmbet mi se lățește pe fata si se pare ca si Georgiana are aceeași reacție așa ca intram.

Ii cer vânzătoarei mărimea mea si intru in cabina. E atât de frumoasa, roșie, fără bretele si cu corsetul puțin încrețit.

- Wow! Asta rămâne ca daca nu o cumperi tu o iau eu.

- Normal ca o cumpăr, e adorabila.

Ma schimb si o dau vânzătoarei sa o ambaleze. Plătesc si ieșim din magazin mulțumite.

- Ai pantofi?

- Da, am o pereche de sandale negre care merg de minune.

Trecem pe lângă un magazin cu vopsea si Georgiana mă trage înăuntru.

- Ai nevoie de o schimbare majora, îmi spune.

- Nu nu nu, eu nu îmi fac nimic.

- Buna ziua cu ce credeți ca i-ar sta bine prietenei mele? O întreabă pe vânzătoare.

- Sunt sigura ca verdele o prinde de minune, spune analizându-mă.

- Verde? Tip eu. Ma mănâncă vaca, eu nu mă dau cu așa ceva in cap.

- Un tub va rog frumos, o aud pe prietena mea.

Perfect tocmai presimt ca am pierdut războiul.

"\\"

Imi pare rau ca nu am reusit ieri sa postez dar eram prea obosita.

O sa incep cat de curand sa scriu volumul trei la Alegere vinovata dar sa mai am putin timp liber si sper sa o termin pe asta pana atunci. 

Multumesc ca sunteti alaturi de mine va pupacesc :*:*:*


DestinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum