Alarma de la telefon suna, mă trezesc si o opresc. Un zâmbet mare mi se așterne pe fata când mă gândesc la seara asta. Ma duc in baie si îmi fac un dus lung si fierbinte. Îmi iau un tricou si o fustița si cobor jos. Părinții mei muncesc amândoi si de obicei rămân singura acasă, dar, asta se va schimba in curând, mi-am depus Cv-uri pe la diferite firme si acum aștept poate voi avea noroc. Telefonul meu suna de zor in camera așa ca îmi las cafeaua pe masa si alerg pana sus.
- Alo, răspund gâfâind.
- Aaaaaa, abia aștept concertul de deseară, îmi tipa Georgiana in ureche.
- Si eu, dar nu mai tipa, totuși vreau sa aud cum cânta Andrei( cântărețul trupei Carlas Dream).
- Da bine, ne pregătim la tine sau la mine? Ma întreabă.
- Hai la mine, e mai bine așa.
- Bine, atunci ne vedem la șase.
- Bine te pup, si ii arunc o bezea.
Închid telefonul si mă intorc la cafeaua mea. Intre timp îmi fac si doua oua si îmi mai iau o feliuța din tortul rămas de ieri.
Aștept concertul cu nerăbdare cu toate ca nu sun genul ala de fana isterica care se calca in picioare pentru un autograf.
Spăl vasele, îmi fac curat in camera si in șifonier. Nu știu de ce îmi cumpăr haine si nu le îmbrac, arunc bani de pomana. Când le probez in magazin le consider cele frumoase si când ajung acasă si mă uit in oglinda nu îmi mai plac si le arunc la întâmplare prin dulap.
Deschid calculatorul si vad ca am un email.
„ Buna ziua domnișoara Delia Doca am dori sa va anunțam ca ați fost aleasa pentru postul de recepționera la hotelul Galmondo situat lângă Spitalul de copii. Sa va prezentați luni la ora opt pentru a va întâlni cu directorul."
Nu pot sa cred, am fost angajata la hotel. Dintre atâtea fete eu sunt aleasa. Sar prin camera o jumătate de ora apoi le trimit un email de mulțumire si îmi sun părinți.
In euforia care m-a cuprins nici nu am văzut când a trecut timpul. Cert e ca m-am trezit cu Georgiana in camera.
- Tu pe unde ai intrat? O întreb socata.
- Am intrat pe ușa o data cu ai tai, si își da ochii peste cap.
- Hmmm, părinți ăștia. Ia sa vad cu ce te îmbraci?
Scoate o rochie roz, scurta si mulata. E prea țipătoare pentru ea, pare prea de pitipoanca.
- Când ti-ai luat rochia asta? O întreb oripilata.
- Când am luat-o si pe asta, si scoate o alta rochie, albastra, tot scurta dar măcar e frumoasa.
- Asta e superba, ii zic. Hai sa ne pregătim ca întârziem.
Mai întâi o fac pe ea la par si apoi ea pe mine. Îmi scot rochia crem cu dantela si sandalele negre cu toc. Ma machiez simplu spre deosebire de Georgiana care nu mai are loc pe fata. Fond de ten, tuș, rimel si gloss transparent.
Ne uitam una la alta si zâmbim. Coboram jos unde ai mei rămân uimiți. Ne luam rămas bun si ne urcam in noua mea mașina. Bag cheia in contact si la drum cu noi. Georgiana da drumul la muzica la maxim si pana la club cântam sau mai bine zis țipam. Parchez mașina cam departe de intrare dar nu prea sunt locuri.
- Crezi ca a ajuns? Ma întreabă prietena mea.
Atunci trece pe lângă noi o mașina neagra, ce îmi atrage atenția e silueta din spate. Am o vaga impresie ca se uita la mine, si era tatuat pe fata. Ma uit in urma mașini si simt cum mă trece un curent prin tot corpul.
- Ceva îmi spune ca a ajuns deja, o iau de mana si intram in club. Arătam biletele si cineva ne conduce la locurile noastre. Se pare ca stăm in fata scenei. Pot sa îl analizez atent, chiar daca are treizeci de ani arata foarte bine.
- Ce gălăgie e aici, îmi tipa in urechi.
- Sa ști ca aud si eu.
Se pare ca am ajuns la timp pentru ca se sting luminile iar pe scena intra trupa dar fără solist. Sper sa nu fi pățit nimic. Cineva da drumul la fum, si atunci apare Andrei. E îmbrăcat in blugi si un bigmen negru, ochelari de soare si tatuat in dungi. Misterul asta mă macină pe dinăuntru. Încep sa cânte iar restul lumii e in delir pana si Geo cânta si dansează de parca ar fi sfârșitul lumii. Eu doar mă uit si analizez, sunt singura care nu face nimic, doar privește si se pare ca si el a observat. Nu ii vad privirea pentru ca are ochelarii dar pot sa jur ca se uita la mine. Încep sa cant si eu o data cu el, muzica începe sa mă înconjoare si mă mișc si eu dar nu ca restul. După ce termina melodia „Te rog" înaintează pana in fata.
- Urmează sa cântam noua noastră piesa „Sub pielea mea". As vrea sa chem pe scena o fata ca totul sa fie mai frumos.
Coboară jos de pe scena si înaintează printre noi. Nu mă intorc, prefer sa rămân cu fata spre restul trupei, pana când simt ca cineva mă ia de mana. Tresar si mă intorc, Andrei mă tine de mana si zâmbește.
- Tu ești aleasa, si mă trage după el.
Încep sa tremur si nu știu daca mă pot tine pe picioare, ne așezam pe mijlocul scenei si băieți încep piesa.
"\\"
In seara asta nu mai pun capitol nou la Alegere vinovata. Abia ce am terminat de scris capoitolul asta, m-a cam luat lenea.
Capitolul il dedic lui Andreea6262
Nu stiu cine e sau nu fan Carla's Dream, pe mine ma intriga misterul din spatele masti dar trebuie sa recunosc ca rusul are voce si stie bine romana.
Va pup si astept pareri :*::*
CITEȘTI
Destin
General FictionEa o fata simpla...el un misterios, ce o sa iasa intre cei doi...ramane de vazut. Locul #18 in Fictiune generala 11-03-2016