18

457 39 24
                                    


   Simt cum mana lui aluneca pe spatele meu, casc somnoroasa si deschid ochii. Când vad ca sunt pe canapea deasupra lui Valentin mă ridic rapid in picioare si mă împiedic de picioarele mele cazând peste măsuța.

- Doamne ești bine, mă ridica in picioare.

- Da sunt bine, îmi duc mâinile la cap pentru a opri amețelile ce m-au cuprins.

- Hai sa stai jos, si mă trage spre canapea.

- S-a întâmplat ceva intre noi? Îl întreb incet fiindu-mi frica de răspuns.

- Delia nu s-a întâmplat nimic, doar ai adormit si nu am vrut sa te trezesc.

- Aha, încerc sa mă stăpânesc acum ca știu ca nu am făcut nimic.

- Știu ca mă vezi ca pe un frate si nu vreau sa stric prietenia noastră, puteam sa profit de tine in halul in care erai aseară dar nu am vrut. Delia te iubesc si știu ca si tu o faci doar ca intr-un alt mod.

- Îmi pare rău, te iubesc si ești cel mai bun prieten al meu, îl iau in brațe si încep sa mă destind.

- Acum eu o sa plec, o sa fi bine?

- Da, trebuie sa plec la munca deci am cu se îmi ocup ziua.

- Bine, mă săruta pe frunte. O sa îți aduc pijamalele mâine.

Își ia hainele de pe scaun si se îndreaptă spre ușa. Când pune mana pe clanță aud o bătaie in ușă.

- Deschide tu, ii zic.

- Delia...

Aud vocea celui care mi-a distrus inima, mă ridic in picioare si mă uit spre ușă. Privirea lui e pe Valentin si pot sa jur ca simt in aer o tensiune.

- Eu va las, spune Vali si apoi pleacă.

Perfect m-a lăsat singura, nu cred ca pot sa ii fac fata. As vrea sa ii sar in brațe si sa îl sărut, sa îmi mângâie fiecare centimetru de piele...îmi scutur capul pentru a-mi dispărea imaginile din minte.

- Delia ce caută asta aici, șuiera printre dinți.

- De ce te-ar interesa? Ii arunc.

- Pentru ca te iubesc.

- Da, am văzut noaptea trecuta cat mă iubești. Te-ai sărutat cu blonda aia in văzul tuturor si eu am căzut ca o proasta.

- Nu mi-ai dat ocazia sa îți explic, si abia atunci vad florile din mana lui.

- Nu vreau sa aud nimic, vreau sa fiu lăsată in pace. Ai idee cum mă simt? Cealaltă fufa Alexia, a venit după mine in baie, a vrut sa mă pălmuiască dar noroc ca am fost mai rapida.

- Am aflat, mi-a spus ea. Dar tu ce naiba cauți pana la urma cu asta? Amândoi in pijamale, ați dormit cumva împreună? Se tipa la mine.

- Nu te privește pe tine, intre noi nu mai este nimic. Acum pleacă, si ii arat ușa.

- Nu poți renunța așa ușor la noi, si simt ceva schimbat in vocea lui.

- Tu ai renunțat primul aseară, te rog vreau sa fiu singura, si încep sa plâng.

- Nu te rog nu plânge.

Se apropie de mine așa ca mă dau un pas in spate ridicând o mana pentru a-l opri.

- Nu mă atinge!

Îmi lasă mana in jos si îmi ia fata in mâini, îmi săruta obraji si simt ca nu mai pot rezista mult. Ma săruta scurt pe obraz apoi pleacă si se oprește in ușa.

- As fi vrut sa mă asculți, si pleacă lăsându-mă singura.

Trupul îmi este zguduit de plânsul ce m-a cuprins, mă ridic si închid ușa apoi urc scările pana la mine in camera. Îmi scot pijamalele si intru in dus dând drumul la apa rece. Ma așez jos tremurând, apa rece își face efectul. După zece minute in care am înghețat ies si mă duc la dulap. Îmi iau o fusta si o bluza neagra, nu mă machiez. Chiar nu mă interesează cum arat, cobor jos si vad pe canapea buchetul de flori. Ma uit mai atenta si observ ca sunt lalele, florile mele preferate. Le iau cu mine in bucătărie si le pun într-o vaza. Nu are rost sa le arunc, asta e ultimul cadou si ultimul lucru care îmi amintește de el. Simt cum alte lacrimi vor sa o ia la vale așa ca închid ochii si revăd ultimul sărut.

Îmi iau geanta si portofelul si o zbughesc pe ușa. Îmi doresc ca tot ce am trăit in ultima luna sa dispară.

"\\"

La multi ani de martisor!!!

O primavara frumoasa tuturor va doresc.

As vrea sa fac o carte cu interviuri si vreau sa stiu daca ar fi cineva interesat.

Sper ca nu am fost dura cu ei oricum nu mai dureaza mult cearta asta.

Va pup pe toti :*:*:*:*:*

DestinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum