7

681 49 14
                                    


  Alarma telefonului suna si eu tresar speriata, dormeam atât de bine. Încerc sa îmi caut amețitul ala de telefon, dar parca nu e nicăieri. Ma dau jos si mă uit sub pat, cum naiba a ajuns acolo? Îl opresc si îl arunc printre cearșafuri. Ma uit in oglinda si vad ca sunt foarte ciufulita si îmbrăcata cu hainele de ieri. Intru in baie si fac un dus, îmi descurc parul si apoi mă îmbrac cu o rochița neagra strânsă pe corp si mă machiez discret dar in așa fel încât sa se observe. Telefonul îmi suna si răspund fără sa vad apelantul.

- Nu pot sa cred ca te-ai angajat si nu mi-ai zis! Se tipa Georgiana in urechea mea.

- Scuze, am vrut sa te sun dar am crezut ca încă ești speriata si supărata pe mine, ii spun in timp ce mă așez pe pat.

- Deci nu vorbim o zi si tu deja ai o slujba, si ii simt tristețea din glas.

- Dar cine ti-a zis? O întreb.

- Valentin cu care ai si o întâlnire se pare.

- O doamne am uitat, si îmi dau o palma peste frunte.

- Nu îl placi nu? Ma cunoaște atât de bine.

- Nu, speram sa înțeleagă ca e doar o ieșire si atât.

- Vezi tu ce faci, vorbim mai târziu am cursuri, pupici.

- Si eu te pup.

Închid telefonul, îmi iau cheile si cobor, aud zgomote in bucătărie si o vad pe mama ieșind de acolo.

- Neata scumpo, am uitat asta acasă, te duci la munca?

- Da mami, deseară ies in oraș asta ca sa știți.

- Ma bucur, presupun ca cu Valentin, si îmi face cu ochiul si iese înaintea mea le ușa.

Perfect, toata lumea știe, e doar o ieșire nu o sa mă mărit. Ma urc in mașina si conduc mult mai încet, sunt foarte atenta la drum acum după ce era sa fac accident. Ajung aproape de ora opt si intru in hotel, îmi iau locul la recepție si încep sa fac curățenie printre documente. O grămadă de hârtii ineficiente.

Cat timp vedetele sunt la noi, nu mai primim si alți oameni decât cei care erau deja cazați ca nu cumva sa se trezească cu vreo cineva isteric prin camera.

- Ar trebui sa mai iei o pauza, îmi spune Dani si îmi întinde o cafea.

- Mulțumesc, oricum ceasul e doisprezece. Ce? Când a trecut timpul?

- Ai stat tot timpul cu nasul in hârtiile alea.

- Da ai dreptate, sunt multe de aruncat.

Ne bem cafeaua împreuna si mai radem puțin de oameni Innei care se plimba prin hotel căutând nu știu ce lucruri pentru ai fi pe plac acesteia.

Ziua a trecut foarte repede si încă nu am terminat de aranjat hârțoagele. Mai am jumătate de ora si plec in sfârșit. Dar gândul la Valentin nu îmi da pace, nu vreau sa fiu cu el așa ca nu o sa ii dau speranțe.

- Ce faci eroină? Aud o voce in spatele meu care mă face sa scap dosarele din mana.

- Te ajut cu ceva îl întreb? Încercând sa strâng hârtiile de jos.

- Da, vreau sa vi la concertul meu de mâine seara, si îmi întinde niște hartii pe care le scăpasem.

- Mulțumesc, dar nu am apucat sa cumpăr bilete.

- De asta am venit, si scoate din buzunar doua bilete VIP pe care mi le întinde.

- Nu cred ca e nevoie, ii spun.

- Haide, vreau sa te vad in primul rând. Îmi ia mana si îmi pune biletele in palma.

- Foarte drăguț îți mulțumesc, o sa vin atunci. Îmi iau cheile si dau sa plec când mă prinde de mana si mă întoarce cu fata la el.

- Sper sa fi acolo, si îmi da o șuvița de par din ochii.

- Scuza-mă am o întâlnire la care trebuie sa ajung, îmi smulg mana si fug pana afara. Nu mă vad in siguranța pana nu intru in mașina si demarez in forța.

Băiatul...pardon bărbatul asta mi-a întors viața pe dos. Nu știu ce vrea de la mine dar deja încep sa simt ceva. Parfumul lui mă năucește iar prezenta lui mă face sa mă schimb. O sa mă duc la concert si o iau si pe Georgiana cu mine sigur se va bucura. Ajung cobor din mașina si intru in casa. Intru in bucătărie si ii vad pe părinți mei la masa.

- Pofta buna, le urez.

- Parca aveai o întâlnire, îmi spune mama.

- Am venit sa mă schimb, mă duc si ii pup pe amândoi apoi mă urc in camera mea unde îmi revine dificila sarcina de a alege cu ce sa mă îmbrac.

"\\"

Am reusit in sfarsit sa pun si aici un capitol, scuzati intarzierea si greselile, sper sa va placa.

Acest capitol il dedic lui GabrielaSaghin si ii multumesc pentru cuvintele frumoase. 

Ce credeti se v-a indragosti de Valentin? 

Ne citim si maine va pup dragilor :*:*:*:*

DestinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum