One

995 76 8
                                    

Hali!
Meghoztam a részt!
De előtte szeretném megköszönni a prológusra érkezett vote-kat és a commentet! Nagyon jól esett! Köszönöm!
Na de nem pofázok tovább, itt is a rész!

-Nem maradhatnék itthon?- néztem anyámra könyörgő tekintettel, hátha megesik rajtam a szíve, hah szép álom.
-Szálj be a kocsiba-mondta közönyösen. Szenvedő arcal száltam be a kocsiba.
Anya tudta mi a helyzet Irwinnel és szerinte ez a táborozás nagyon jó alkalom arra hogy megismerjük egymást. Bár ő arról is meg van győződve, hogy Irwin milyen cuki kedves fiú. Hát igen elég téveszmés.
A visszapillantóból figyetem ahogy becsapja a hátsó ajtót, majd beindítja a járművet.
Az állomáson egy öleléssel búcsúztam anyámtól, majd az osztály felé vettem az irányt.
- Ja és Isabell, legyél kedves azzal a fiúval - kiálltja még utánam. Forgatlm a szemeimet. Persze biztos kedves leszek, majd akkor ha a mikulás piros helyett lilát hord.
Amikor odaértem a barátaimhoz Alicia a legjobb barátnőm egyből a nyakamba ugrott.
- Jaj csajszi én is imádlak, de kicsit nehéz vagy - nevetve leszált rólam és hagyja, hogy köszöntsem a többieket is.
- Isabell!! Léééééci menjünk venni valami újságot-nyavajgot Alicia immáron tíz perce.
- Jó, menjünk - adtam be a derekam.

Épp a pénztárnál álltunk, amikor két kar fonódot a derekam köré.
- Szia cicus! Hiányoztál - súgta a fülembe egy mély, férfias hang...

Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora