Hey!
Meghoztam az új részt :) remélem tetszeni fog nektek :)
Előre is bocsi a hibákért, telórol írtam
Jó olvasást!-Én itt nem birok ki két hetet- nyögött fel Alicia, amikor a szállás helyünkre egy rétre értünk.
Egy kibaszott rét a semmi közepén. Hát nagyon fasza.
-veled együtt halok meg- ültem le a fejemet fogva egy farönkre.
-Isa az a farönk hemzseg a hangyáktól- figyelmeztetett Grace.
Lenéztem a rögtönzött ülőalkalmatosságra, és tényleg tele volt hangyával.
Sikoltva ugrottam fel és őrült módjára kezdtem el lecsapkodni magamról a hangyákat.
-Nyugi, ennél rosszabb, már úgysem lehetne- mosolyodott el Ashton biztatóul.
-Úristen! Nincs térerő kiáltott fel kétségbe esetten Michael, Ashton egyik haverja.
Ashtonnak azonnal lehervadt a mosoly az arcáról.
-Bocs, nem szóltam- emelte fel védekezően a kezét, amikor mindannyian felé fordultunk.
-Nézzétek a jó oldalát, legalább közelebb kerülünk az anyatermészethez- elmélkedett Luke, aki szintén Ash haverja.
-Igen? Ott egy pók a válladon- mutattam az apró állatra, ami valóban ott mászott a vállán.
-ÁÁÁÁ! Szedjétek le! Szedjétek le!- sikoltozott és ugrált, mint valami kislány.
-Utálom az anyatermészetet- ölelte át saját magát, amikor megszabadult a póktól.
-Ne nyavajogjatok már gyerekek, jól fogunk szórakozni- ígérte a tanárnő.
-De tanárnő, tetszik itt látni valahol boltot? Mit fogunk enni? - vinnyogta éles hangon Mandy.
Hogy van ennek ilyen magas hangja ennek a csajnak? Bántja a fülem, nem értem, hogy sikerült neki elviselnie a saját hangját.
-Főzni fogunk- jelentette ki határozottan.
-Miiii?- akadt ki az egész osztály.
-Miért mit gondoltatok? Minden nap elmegyünk étterembe és ott eszünk?- nézett ránk hitetlenkedve.
-Igen- vágta rá az egész osztály egyszerre. A tanárok csak a szemüket forgatták.***
-Pisilni keel! Mingyárt behugyálok! Hol a budi?- toporzékolt Dylan, Alicia iker testvére.
-Nincs, az erdő a wc- világosít fel mindanyiunkat a tanár.
-De zuhanyzó azért van?
-persze a patak
-Jó mindegy leszarom, megyek hugyálni- mondta és berohant az erdőbe.
Pár perc múlva megkönnyebbült fejjel tért vissza.
-Nem is olyan rossz ez a wc- röhög fel.
-Gyerekek! Úgy döntöttünk, hogy nem fogjuk beosztani, hogy kivel osztjátok meg sátraitokat-kezdte az ofő. Látszott rajta, hogy még nem fejezte be. Rossz előérzetem támadt. - kivéve egy párost. Ashton te Isaval leszel- jelentette ki határozottan.
Ez a tábor csak egyre rosszabb lesz. Mikor már azt hiszed, nem lehet rosszabb, akkor mi történik? Rosszabb lesz...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/
FanficAz ő szeme túl szép ahhoz, hogy a lelke tükre legyen...