Fourteen

616 57 7
                                    

...-Tudtam, hogy ide jössz-szólított meg valaki, mire megfordultam.

Oven állt mögöttem, Alicia bátyja. Nem szóltam semmit, csak tovább bámultam a folyót . Hallottam, hogy letelepedik mellettem és felhúzza a térdét, így ugyanabba a pozícióban ültünk.

-Miért jöttél utánam?-dobtam el egy újabb követ.

-elég szemetek voltak azok a ribik, gondoltam megnézem, hogy jól vagy-e- fordult felém.

-köszi, igaz barát vagy, de jól vagyok-néztem a szemébe hamiskásan mosolyogva.

-én nem úgy látom, majd én felvidítalak- hajolt közel.

-mire go...-kezdtem, de nem tudtam befejezni, mert ajkait erősen rányomta az én ajkaimat. Nem ellenkeztem. Még vissza is csókoltam, pedig tudtam, hogy nem helyes az amit teszek. Tudtam, ha Ashton megtudja annak nem lesz jó vége, de nem tudott érdekelni. Csak vigaszt kerestem, mert tudtam, hogy igazuk van Tiffany-éknak. Előbb utóbb be fog következni, az emberek nem változnak ilyen hirtelen.

-Gondoltam jövök és megvigasztallak, de úgy látom más már megtette helyettem

Ashton hangjára azonnal szétrebbentünk. Ashton arán csalódottság látszódott.

- Sa-sajnálom- csak ennyit tudtam kinyögni...

Hey!

Meghoztam a részt! Remélem nem utáltok most :P Mert én imádlak titeket :D

És van egy rossz hírem, az első évad vége fele közeledünk. Nyugalom, nem 1-2 részről van szó, hanem minimum 8 :D

Remélem elnyeri a rész a tetszéseteket :)

Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora