fifteen

519 46 8
                                    

Ashton csalódottan nézett a szemembe. Egy elkeseredett fejrázás kíséretében megfordult és elszaladt.

Egy darabig csak bámultam arra a helyre ahol még nemrég állt. Utána akartam menni, de nem tudtam hol lehet. Végül könnyeimmel küszködve indultam keresgélni, de sehol nem találtam, ezért inkább visszamentem a sátrunkhoz, ami nem bizonyult túl jó ötletnek. Mivel, amint közelebb értem érdekes hangokra lettem figyelmes.

Tudtam mi történik a sátor belsejében, de mégis késztetést éreztem, arra, hogy a saját szememmel bizonyosodjak meg róla, hogy Ashton épp a sátrunkban döntöget egy ribancot. Mellesleg kíváncsi is voltam, hogy ki lehet a csaj.

Halkan lehúztam a cipzárt és bekukucskáltam. Csak Ashton hátát láttam. Megpillantottam a szőke sűrű fürtöket, majd a levetett ruhákat. A lányt továbbra sem láttam, de tudtam, hogy ki ő.

-Nem, ez nem lehet- suttogtam magam elé meredve sokkos állapotban. Hatalmasat csalódtam Aliciában. Nem hittem volna, hogy erre képes. Hogy képes magát legjobb barátnak hívni? Vagy egyáltalán, hogy tud tükörbe nézni?

-Szerinted ilyen egy legjobb barát?- kérdeztem hangosan, hogy ők is meghallják.

A hangomra szétrebbentek. Alicia gyorsan a ruhái után kapott.

-Isa...- kezdett volna magyarázkodni, de félbeszakítottam.

-Ne Alicia, nem kell magyarázkodnod, értem én magamtól is a látottakat- álltam fel és indultam el.

-Isa kérlek várj, hadd magyarázzam meg, nem az aminek látszik!

Megtorpant. Visszafordultam az épp öltözködő lányhoz.

-Szóval, nem épp most feküdtél le a legjobb barátnőd pasijával, akivel mellesleg a legjobb barátnőd maximum fél órája veszett össze? nem vagy más mint egy rossz ribanc! Legyetek boldogok, megérdemlitek egymást- ezzel otthagytam a könnyeivel küszködő Aliciát.


Hey!

meghoztam az új részt, hosszú kihagyás után, amit nagyon sajnálok, de nem volt ihletem és nem akartam erőltetni. Remélem megértitek.

És hogy legyen jó hír is: rengeteg új történettel készülök:

1. Predent to my girlfriend (Jacob Sartorius)

2. Our baby (Cameron Dallas)

3.Összezárva (Cameron Dallas)

4. Írj nekem! (Shawn Mendes)

5. Szükségem van rád (ez csak egy ilyen rövid részes sztori, nem fanficion)

Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang