twelve

628 50 7
                                    

Egy érdes kéz gyengéd simogatására keltem. Nyöszörögtem egy sort, majd átfordulta a másik oldalamra és próbáltam folytatni, azt amiben az előbb megzavartak.

-Na cica keljél- suttogta Ash a fülembe.

-csak öt percet- könyörögtem félálomba.

-belenyalok a füledbe ha nem kelsz fel- röhögött fel.

-hagyj mááár- hisztiztem.

A következő percben valami nedveset éreztem a fülemnél.

-hogy lehetsz ilyen degenerált?-pattantam fel, amint rájöttem, hogy az a nedves valami, az a nyelve volt. A pólója szegélyéért nyúltam és abba törültem ki a fülemből a nyálát. tátott szájjal nézte, amit csinálok, majd perverzen elmosolyodott.

-azt hittem le fogsz vetkőztetni- húzott magához egy hosszú csókra. A levegőhiány miatt elváltunk.

-na gyere, vagy nem kapunk vacsit és én meg kibaszottul éhes vagyok

- jó menj ki, gyorsan átöltözök- kezdtem kutakodni a bőröndömben, végül egy hosszú szárú, fekete térdénél szaggatott farmernál ás egy fekete Linkin Parkos Póló mellett döntöttem. Gyorsan magamra kaptam a ruhadarabokat, próbáltam sietni, mert Ashton a sátor mellett nyavalygott tovább, hogy ő éhes.

Nagy nehezen kimásztam a sátorból, elvoltak gémberedve a lábaim a hosszú ideig tartó fekvéstől.

Ashton megragadta a kezemet és úgy mentünk a tábor közepére felállított asztalokhoz. Mindenki elképedve nézett ránk. Voltak akik vigyorogva (az én barátaim és Ash barátai), és volt aki gyűlölködve (Ash imádói).

-Ülsz a mi asztalunkhoz?- kérdezte.

-ha nem baj, akkor inkább a barátaimmal ülnék- mosolyogtam rá. Megrázta a fezét, jelezve, hogy neki nem gond.

Mindketten elvettünk egy-egy tálcát és szedtünk a vacsorából. Szétváltunk, ő a saját társasága felé tartott én pedig az enyém felé.

Az elképedt tekintetek továbbra is követték minden mozdulatomat egészen addig, amíg le nem ültem. Végre valahára mindenki folytatta az evést.

-Mesélj- támadott le egyből Alicia vigyorogva.

-neked is szia- tereltem.

-szia!- köszöntött- de mesélj- tért vissza a témára.

-Majd a sátorba, itt túl sokan vannak- magyaráztam.

-leülhetünk?- jött oda hozzánk két szőke lány, akiket eddig mindig Ash után koslattak...


Hey!

meghoztam az új rész, mg pont időbe ;) remélem elnyeri a tetszéseteket :)

Köszönöm az előző részhez érkezett Pozitív visszajelzést, a kommenteken elsírtam magam :') Köszönöm :) <3

Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang