Reggel a többiek hangoskodására ébredtem.
Lassan visszatértek az emlékeim a tegnap estéről, Ashről. Az emlék hatására mosoly kúszott a számra. Oldalra folrdítottam a fejem. Ashton nem volt ott.
Sóhajtva ültem fel és kezdtem kotorászni a cuccaim között valami ruha után kutatva.
Fehérnemüben ültem törökülésben, amikor húzódott lefele a sátor cipzárja és Ash dugta be rajta a fejét. Magam elé kaptam a kezemet, hogy minél többet takarjak magamból.
Ash ajkaira kaján vigyor költözött.
-nyugi cica láttam már olyat, de eddig a tied tetszik a legjobban- nyalta meg az ajkait.
A kijelentésére fülig elvörösödtem, amin ő jót mulatott.
-menj ki, had öltözzek fel
-így is tudsz nem?
Hátat fordítottam neki, majd kelletlenül kezdtem öltözködni. Végig éreztem magamon a tekintetét.
-tessék. Ezt neked hoztam- nyújtotta felém a kezében tartott kávék egyikét.
Furán néztem rá, hiszen az előbb még nem volt nála. Ha nála is volt, nem láttam.
-honnan szerezted?- tettem fel azt a kérdést ami foglalkoztatott.
-a tanároktól csórtam- ráantotta meg a vállát, mintha ez nem is lenne olyan nagy dolog.
-kössz, de nem kérem
-te tudod- kortyolt bele.***
-na milyen volt az éjszaka?- kérdezte Alicia, miközben leültünk a rét közepére felaállított asztalhoz.
-hááaát
-fülig vörös lettél! Mi történt?- lelkesült be totaálisan.
Miután elmeséltem neki ugrálni kezdett örömében és folyton csak azt hajtogatta, hogy mi egyszer úgy is együtt leszünk.
Az osztályfőnök figyelmet kért és elmondta a mai első programot: túra az erdőben.Reggeli után a sátorhoz mentem. Felvettem a bakancsomat és összekészítettem a táskámat a túrához.
Pontosan egy óra múlva a tábor központjában gyülekeztünk.Indulás után fél órával az erdő egyre sűrübb lett, és az eddig egyenes talaj átváltott dombos, lankás vidékké.
-...mert mát, nem ér...- magyaráztam Grace-nek- ...aaaa...szopnád le a faszom- ugrott ki egy fa mögül Luke, ezzel megilyesztve engem.
Luke és Ash egymás mellett görnyedezett a nevetéstől.
Vártam, hátha megunják és abba hagyják. Mikor ez percekkel később sem következett be, jobbnak láttam cselekedni. Mindkettőjükre ráborítottam egy kis vizet.
-szuper! Elmentek a többiek, most mihez kezdjünk?- temette az arcát a tenyerébe.
- megkeressük öket. Kettéválunk! Úgy több esélyünk van visszatalálni...Sziasztok!
Itt a rész, remélem tettszett!
És nagyon szépen köszönöm a rengeteg pozitív visszajelzést, amit tőletek kapok!
VOUS LISEZ
Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/
FanfictionAz ő szeme túl szép ahhoz, hogy a lelke tükre legyen...