-öööhm... p-persze-hebegtem válaszként. Idétlenül vihogva, úgy lehajolva ültek le, hogy mindannyian jól szemügyre vehessük kebleiket.
Mindannyian csak a szemöldökünket ráncolva néztük az akciójukat. Mikor befejezték a parádézást felém fordultak és elviselhetetlenül magas hangon kezdtek beszélni.
-Kézen fogva jöttetek be Ashy-vel- mondta úgy Tiffany, mintha valami újdonságot közölne velem, amiről biztos, hogy nem tudok. Csak bólintottam.
-Együtt vagytok?- kérdezte Tiffany klónja Emily.
-Nem, csak viccből fogtuk egymás kezét- néztem rájuk döbbent arccal.
-tényleg?-kérdezték teljesen egyszerre értetlen arccal.
-Hülyék! Persze, hogy együtt vannak!-fogta a fejét Alicia.
-Akkor, most mi van?- értetlenkedett Tiffany, de Emilyn is látszott, hogy nem teljesen érti.
-együtt vannak- Masszírozta az orrnyergét Alicia.
-jahh- kezdtek mindketten vihogni, olyan magas frekvencián, hogy már megfájdult a fülem.
-Szerintem ne bízz benne- Szólt Emily.
-Szerintem se! Falja a csajokat, jobb lenne, ha szakítanál vele, mielőtt ő tenné meg!
-Aha szóval erről fúj a szél! Most már értem miért akartatok ide ülni! Gondolom örülnétek, ha szakítanék vele és megkaphatnátok ti, azt leshetitek!- Álltam fel és mindent ahogy volt otthagytam.
Ideges voltam. Nem hiszem el, hogy lehetnek ekkora kurvák.
Bár valamilyen szinten nekik is igazuk van, mivel köztudott, hogy Ash csajozós... de úgy érzem még ő is megérdemel egy esélyt.
Nem önszántamból, de a folyó partjára értem. Leültem és dobáltam a köveket bele a folyóba.
-Tudtam, hogy ide jössz-szólított meg valaki, mire megfordultam...
Hey!
Igen itt vagyok :D épségben hazaértünk, már pár nappal ezelőt, de nem nagyon volt időm, meg egyszer elveszett a kész rész, na de mindegy is, most itt a rész :D
Remélem elnyeri tetszéseteket 😊
VOUS LISEZ
Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/
FanfictionAz ő szeme túl szép ahhoz, hogy a lelke tükre legyen...