seven

729 57 4
                                    

...Nem beszéltünk, nem értünk egymáshoz, nem ölelkeztünk, de már maga az a tény megnyugtatott, hogy itt van velem és vigyáz rám.

*Ashton szemszöge*

Nem is tudom mit gondoltam, amikor rágyújtottam arra a füves cigire, hogy Isa nem veszi észre!? Számíthattam volna arra, hogy kirak a sátorból, eleve nem akart velem aludni. Ezt jól meg csináltam! Mindjárt megtapsolom magam! Hülye vagy Irwin!
A sátor elsötétült. Egy hatalmas sóhaly kíséretében magamra húztam a hálózsákom és a párnára hajtva a fejem vártam, hogy elnyomjon az álom.

Szólongatásra ébredtem. Kinyitottam a szemem. Isa hajolt fölém ijedt tekintettel.
-mi a baj?- ültem fel.
-az erdő annyira ilyesztő, félek! Nem jössz vissza a sátorba?- tűrte a füle mögé zavartan a haját.
A zavara megmosolyogtatott, aranyos volt.
Bemásztam a sátorba, utánam pedig Isa.
Egymás mellett feküdtünk, nem beszéltünk, nem értünk egymáshoz, mégis éreztem, hogy megnyugodott.
Mardosott valami belülről. Meg kell kérdeznem, hogy tényleg így érez-e.
-Isa- szólítottam meg a lányt, reménykedve, hogy még nem alszik.
-hmm?- dünnyögött álmosan.
-tényleg ennyire utálsz?- kérdeztem.
Isa oldalra fordult és a könyökére támaszkodott.
-tudod, van neked egy jó oldalad, amit kedvelek, de azt sajna ritkán látni- mosolyodott el bárgyún.
-ezentúl többet fogod azt az oldalamat látni
-Jó lenne Irwin, jó lenne!
Tudtam, hogy hülye ígéret, úgysem fogom tudni megtartani, de jó volt elhinni, hogy lehetséges.
-Isa-szólítottam még újra.
Nem kaptam választ.
A lányra pillantottam. Békésen aludt, amivel mosolyt csalt az arcomra. Fölé hajoltam és egy gyengéd puszit adtam az arcára.
-jóéjt Isa!- suttogtam, bár tudtam, hogy úgysem hallja.

*Isa szemszöge*

-Isa- szólított meg újra Ash. Válaszolni akartam, de már nem volt elég erőm hozzá.
Mozgolódást hallok magam mellől, majd valaki megpuszilta az arom, valószínűleg Ash.
-Joéjt Isa- suttogta, majd minden elhalkult körülöttem...

Hey!
Te jóságos atya mária kenyér
Imádlak titeket, nagyon szépen köszönöm!
Elértük az 1k megtekintést, 119 vote-ot és a 30 komit!
Wow! Köszönöm!
Amikor megláttam sírógörcsöt kaptam!
Mindenkinek jár a kiskutyi es a kiscica

Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/Onde histórias criam vida. Descubra agora