Már mindenki visszaért a táborhelyre. Senkinek nem tűnt fel, hogy eltűntünk, de nem is baj, így legalább nem kell magyarázkodnunk. Már Grace és Luke is kézen fogva sétáltak és ha jól láttam Grace átcuccolt Luke-hoz. Legalább nekik jól sült el a bolyongás, bár őszintén szólva én is jól éreztem magam Ashton társaságában. Jobban, mint azt magamnak is be merném vallani.
Ashton nem vált le tőlem, nem ment a haverjaival, hanem velem befeküdt a sátorba és csak beszélgettünk. Semmi lényeges, említésre méltó dologról nem esett szó, csak egyszerű fesztelen csevej volt.
-mondok egy viccet, jó?
-mondjál
- Mit csinál a szőke nő, ha egy süllyedő hajóban a nyakáig ér a víz?-kérdezte visszatartott nevetéssel.- Fejre áll, hogy bokáig érjen- nem bírta tovább tartani, hangos nevetésben tört ki.
-ez sértő rám nézve- háborodtam fel.
-miért? Tuti te is ezt csinálnád-jelentette ki még jobban röhögve.
-A fene a májadat- mondtam ér rávetődtem. Birkózni kezdtünk. Minden erőmet beleadtam. De végül ő került felülre.
Csak néztük egymást. Nem szóltunk egy szót se. Közelebb hajolt az ajkaink szinte súrolták egymást. A szívem majd ki ugrott helyéről. Az illata megbabonázott. Vágytam a csókjára. Vágytam puha ajkai érintésére a nyakamon. Vágytam rá...
Hey!
Meghoztam az új rész! Igen ilyen hamar :D Remélem elnyeri a tetszéseteket :)
Nagyon köszönöm az előző részre érkezett kommenteket és a rengeteg Vote-ot, örülök neki, hogy nem hagytatok el. Annak meg főként örültem, hogy rengeteg ismerős névvel találkoztam, akik már régóta velem vannak :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Irwinnel egy sátorban [A.I.] /szünetel/
Fiksi PenggemarAz ő szeme túl szép ahhoz, hogy a lelke tükre legyen...