Μεσημέριασε κιόλας; Το κεφάλι μου πάει να σπάσει απ' το χθεσινό μεθύσι..Βγήκαν τα αποτελέσματα των πανελληνίων προχτές..πέρασα κτηνιατρική Θεσσαλονίκης!! Με το ζόρι δηλαδή γιατί τελικά όσο διάβασμα και να ρίχνεις, όσα φροντιστήρια και να πηγαίνεις τα μόρια δεν τα φτάνεις με τίποτα.. Χθες βγήκαμε με τις κολλητές μου, το αγόρι της Μυρτώς και το αγόρι μου να το γιορτάσουμε! Η Μαίρη όπως ήταν αναμενόμενο δεν πέρασε πουθενά ..αυτή η κοπέλα το μυαλό πάνω απ' το κεφάλι πάντα! Τουλάχιστον έχει την μάνα της η οποία της έχει έτοιμη δουλειά στο κέντρο αισθητικής της, είναι εξπέρ σε τέτοια θέματα, ποτέ δεν είχε ούτε μια ατέλεια ..τα μαλλιά της μακρυά καστανά με ξανθό όμπρε και τα μάτια της καφέ όπως όλα τα άλλα, μα με τόσο καλοσχηματισμένα φρύδια που απορείς πως γίνεται να φαίνεται τόσο όμορφη ακόμα και άβαφτη!! Εκτός απ την Μαίρη έχω άλλη μια κολλητή ,την Μυρτώ.. εκείνη έχει ατέλειες όπως και εγώ μα δε παύει να είναι πανέμορφη και πανέξυπνη..με καστανά, σγουρά μαλλιά και μελί μάτια.. λίγο κοντούλα μεν αλλά μας φτάνει,χοχο! Η Μυρτώ είναι η έξυπνη της παρέας και όπως όλοι περιμέναμε πέρασε φιλολογία Αθηνών! Το αγόρι της Μυρτώς, ο Κώστας είναι στο δεύτερο έτος της σχολής του..σπουδάζει πολιτικός μηχανικός στην Αθήνα και μένει δίπλα στην σχολή του, ένα τέταρτο απο εκεί που μένει η Μυρτώ και εγώ,(είμαστε γειτονάκια)!
Τέλος, ο Κυριάκος, το αγόρι μου!! Πέρασε και αυτός κτηνιατρική Αθηνών.. έχουμε πολλά κοινά οι δυό μας..κάποιοι μας λένε πως θα μπορούσαμε να είμαστε και αδέρφια, το πιστεύω!
Περάσαμε πολύ ωραία χθες..Τρεία κοκτέιλ και δυο σφινάκια, δεν έχω ξανά πιεί τόσο πολύ αλλά για το καλό... Τώρα όμως το πληρώνω με έναν φριχτό πονοκέφαλο.
Ξαφνικά νιώθω το κεφάλι μου να κουδουνίζει, ουφ, το κινητό μου είναι τελικά ..απαντάω με τα βίας:
-Παρακαλώ;
-Συγχαρητήρια κούκλα μου! Παντα επιτυχίες να έχεις.. είμαι γουρούνι που δε σε πήρα πιο νωρίς αλλά είχα θέματα με την Σοφία.. θες να περάσω απο εκεί να τα πούμε;
-Θανάση;
-Παρών!
-Χαχαχα, ρε πονάει το κεφάλι μου ακόμα και.. ναι έλα γιατί απο εδώ δε θα βγάλουμε άκρη.. σε περιμένω.
-Γιατί πονάει το κεφ...
Του το έκλεισα πριν το καταλάβω ..δεν πρέπει να ξανά πιω έτσι, θα με βρίζει πάλι..Πάω τουαλέτα και βλέπω ένα τέρας! Εμ πότε να προλάβω να ξεβαφτώ στις 5 η ώρα τα ξημερώματα που γύρισαμε.. Πλένομαι και κατεβαίνω στην κουζίνα έτοιμη να φάω οτι βρω μπροστά μου..ανάβω τσιγάρο, φτιάχνω καφέ, παίρνω ντεπόν και τρώω όσα ντολμαδάκια έχουν μείνει από χθες..Παλι καλά οι γονείς μου λείπουν, ο πατέρας μου γραφείο και η μάνα μου φροντίζει μια ηλικιωμένη γυναίκα κάθε πρωί. Χτυπάει η πόρτα..
-Συγχαρητ...ο shit, Νεφέλη είσαι χάλια! (Με πέρνει αγκαλιά και μου δίνει ενα κουτί σοκολατάκια), αυτά για την επιτυχία σου!
-Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. (μπαίνει μέσα και κλείνω την πόρτα αφήνοντας τα σοκολατάκια πάνω στο τραπέζι της κουζίνας)
-Δεν φοράς σουτιέν.
-Ναι γιατί πρώτη φορά με έχεις δει με σκέτη μπλούζα.
-Είσαι και σαν τον Φρανκενστάιν..καλά τι έκανες χθες;
-Άσε εκεί που πήγαμε τα ποτά ήταν πολύ μπόμπα..ήπια βέβαια αρκετά αλλά είμαι σίγουρη οτι κάτι είχαν βάλει..
-Που πήγατε; και γιατί δε μου είπατε να ρθω;
-Στο μπαρ απέναντι απ τα Goody's ..πίστευα πως δεν θα είχες όρεξη ..εξάλλου προχτές που σε πήρα να σου πω οτι πέρασα Θεσσαλονίκη το σήκωσε ο φίλος σου ο Ζήσης και έλεγε μαλακίες..
-Πότε με πήρες; Τι έλεγε;
-Ποπο πολλές ερώτησης.. κάτσε να πιούμε καφέ και θα τα πούμε...
-Καλά..αυτές τις μέρες δεν ήμουν καλά με την Σοφία και προχτές βγήκαμε να μιλήσουμε.. πριν βγούμε πήγα στον Ζήση και ξέχασα το κινητό μου, ακόμα εκεί είναι γι αυτό σε πήρα απ το σταθερό πριν..
-Δεν είδα καν απο που με πήρες ..τι έγινε με την Σοφία;
-Άρχησε τα ίδια γαμώτο..πήγε ο πρώην της και της είπε ότι την απάτησα και αυτή τον πίστεψε..Ότι και να της πουν για εμένα θα το χάψει!
-Καλά και εσύ δεν πηγές να τον πιάσεις αυτόν;
-Γιατί; Λες και με νοιάζει τι θα πει ο καθένας..Ούτε αυτή με νοιάζει πια δηλαδή.. Εντάξει 5 μήνες δεν είναι πολλοί αλλά έπρεπε να με εμπιστεύεται..
-Δηλαδή τέλος και με αυτήν;
-Εγώ τέλειωσα..αυτή τώρα λέει πως δεν τον πίστεψε και ήθελε να δει τι θα κάνω και παπαριές, τα ξέρεις.. Όλη την ώρα μηνύματα στέλνει γι αυτό και δεν θέλω να πάρω το κινητό απ τον Ζήση..της απαντάει αυτός.
-Τελικά εσύ με καμία δε θα στειρώσεις ρε Θανάση..
-Πουτανες όλες!!
-Εεεεε..
-Χαχαχαχα, άντε ντύσου να πάμε καμιά βόλτα!
-Μμμ δεν μπορώ.. μου έχει πει ο Κυριάκος να πάμε για καφέ.
-Ωραία θα σας κουβαλυθώ και εγώ, έχω καιρό να τον δω και αυτόν.
-Έγινε.. πάω πάνω να ετοιμαστώ.
-Ναι ξέρω σε κανάν αιώνα τα λέμε!
....