Είμαστε σε μια καφετέρια κοντά στο σπίτι μου..όπως συνήθως παραγγέλνω Φρεντοτσίνο καραμέλα μιας που είναι και καλοκαίρι.
-Ώστε περάσατε στην ίδια σχολή ε; (Λέει ο Θανάσης)
-Ναι, τέλειο ε; (λέω)
-Και κτηνιατρική κιόλας..καλά η Νεφέλη απο πάντα είχε τρέλα με τα ζώα και τα σχετικά...εσύ ρε Κυριάκο απο που και ως που;
-Και εγώ απο πάντα είχα τρέλα! Ειδικά με τα σκυλιά.. έχω τρεία σπίτι μου.
-Τρεία;! Καλά τι σκυλιά έχεις;
-Ένα κόκερ και δύο πίτμπουλ...στην αυλή τα πίτμπουλ και μέσα το κόκερ.
-Καλό ε..όσοι ξέρω έχουν και απο ενα κατοικίδιο, εκτός απο εμένα..Πάντως αυτό που έχω αγαπήσει είναι ο σκύλος της Νεφέλης,ο καλύτερος είναι!
Και έτσι πήγαινε η κουβέντα... είχα ξεχάσει τελείως να ρωτήσω τον Θανάση πως πάει η σχολή..είναι στο πρώτο έτος τεχνικών εφαρμογών, σε ιδιωτική σχολή στην Αθήνα που πληρώνει ο πατέρας του και απ' οτι είχα μάθει δεν πήγαιναν καλά τα πράγματα.. Όταν τον ρώτησα μου είπε πως σκέφτεται να τα παρατήσει και να βοηθάει τον πατέρα του στην οικοδομή..
Για μια φάση ο Κυριάκος σηκώνεται και πάει τουαλέτα και μένω εγώ με τον Θανάση να λέμε για την σχολή του και τα σχετικά.. Ξαφνικά βλέπω την πρώην του, την Σοφία να μας πλησιάζει εξαγριωμένη!
-Παλιό ψεύτη!! Αυτό ήταν που ήθελες να χωρίσουμε για να μείνεις μόνος;
-Δε θα γλιτώσεις το μπινελίκι μου φαίνεται..Ξέρεις πολύ καλά γιατί σε χώρισα και το θέλω να μείνω μόνος δεν σημαίνει οτι θα απομακρυνθώ απ' τους φίλους μου για χάρη σου, αλλά απ'τις σκρόφες!
-Και τότε γιατί κάθεσαι με μια;
Μόλις με είπε σκρόφα! Συγκρατήσου Νεφέλη..μη γίνουμε ρεζίλι στην καφετέρια..
Εκείνη την ωρα βγαίνει ο Κυριάκος απ την τουαλέτα και έρχεται προς το μέρος μας..
-Οπ, γεια σου Σοφία, καλά;
Ο καημένος..δεν είχε ιδέα..
-Και ο Κυριάκος εδώ; Δυο, δυο τους θες εσυ;
Το ποτήρι ξεχείλισε..
-Κάτσε κάτω γλυκιά μου, (της λέω..οι άλλοι έχουν σοκάρει.. μας κοιτάει όλο το μαγαζί απ' για φωνές).
(Κάθεται απέναντι μου)
-Αν δε σταματήσεις να φωνάζεις θα φας ενα χαστούκι και η στραβή μύτη σου θα αρχίσει να αιμορραγεί, κατάλαβες; (OMG, τι λέω; δεν έχω ξανά μιλήσει έτσι..)
Ξαφνικά μου δίνει σφαλιάρα!
Αυτό ήταν! Είχα τοσα νεύρα εκείνη την στιγμή, της έδωσα το ποιο δυνατό χαστούκι που έχω δώσει ποτέ! Και όπως είπα.. η μύτη της άρχησε να τρέχει αίμα.
-Θα μου το πληρώσεις! (λέει με ύφος)
-Τι μας λες.
Σηκώνεται και βγαίνει έξω απ' το μαγαζί ενώ ένας σερβιτόρος μας πλησιάζει και μας λέει ευγενικά πως πρέπει να πληρώσουμε και να φύγουμε.. Τι ήταν και αυτό σήμερα ..Ο Θανάσης μου ζήτησε συγνώμη και πήγε στον Ζήση να πάρει το κινητό του να τα χώσει στην Σοφία ..Εγώ με τον Κυριάκο πήγαμε σπίτι μου να ηρεμήσουμε.
Μόλις φτάσαμε άρχισα να τρώω τα σοκολατάκια που έφερε ο Θανάσης σαν δαιμονισμένη..είχα τόσα νεύρα, ποτέ καμια δεν είχε πει τόσο άσχημα λόγια για εμένα.. Τουλάχιστον όχι μπροστά μου! Και γιατί να το κάνει αυτό; επειδή πήγα για καφέ με τον κολλητό μου; Τι ηλίθια.. το μόνο που θέλω είναι να ηρεμήσω!
-Θα χοντρίνεις.
-Ας χοντρίνω!
-Δε θα σε θέλω μετά..
-ΜΠΡΆΒΟ!
-Έλα βρε χαζούλα πλάκα σου κάνω.. τι επαθες τώρα;
-Μπροστά ήσουν πιστεύω ξέρεις τι έπαθα.
-Ναι..όσο αναφορά αυτό το θέμα, ξέρεις ίσως η Σοφία είχε και ενα δίκιο..
-Δίκιο;; ΣΕ ΤΙ;!
-Όλη την ώρα είστε μαζί και μπορεί να φαντάζεται πράγματα.. δηλαδή και εγώ αν είχα κολλητή θα φανταζόσουν..
Τι λέει; όλη την ωρα μαζί του που έχουμε να βγούμε μόνοι μας με τον Θανάση τρεις μήνες; Τα πέρνω...
-Δεν έχεις ιδέα τι έχει γίνει μεταξύ τους και πόσο ξεροκέφαλη είναι η Σοφία, επίσης δεν έχεις το δικαίωμα να λες αυτά τα πράγματα γιατί σου έχω δείξει απίστευτη εμπιστοσύνη σε όλα τα θέματα ..Και αν ζηλεύεις τον Θανάση απλά πες το!
-Α καλά.. μου φαίνεται έχεις ακόμη νεύρα και ξεσπάς πάνω μου..τα λέμε όταν ηρεμήσεις. (Φεύγει και κλείνει την πόρτα απότομα).
Κάθομαι στον καναπέ και βάζω τα κλάματα.. τι ήταν αυτά που είπε; και να είχε δίκιο η πρώην του δεν έπρεπε να μου μιλήσει έτσι! Και απ' την στιγμή που μου μίλησε έτσι έχασε όλα τα δικιά της (που δεν είχε).
Είμαι απίστευτα εξαγριωμένη μαζί του.. ποιο πολύ μαζί του παρα με αυτήν.. μου στέλνει μήνυμα μετα απο ενα τέταρτο "συγγνώμη.." Σκουπίζω τα δάκρυα μου αλλά δεν απαντάω, αν απαντήσω θα τσακωθούμε..πέρνω τηλέφωνο τα κορίτσια να έρθουν για ταινία και κλείνω το κινητό για να μη μπορέσει να με βρει ο Κυριάκος..δεν θέλω να του μιλήσω, πρέπει πρώτα να ηρεμήσω...Τα κορίτσια έφτασαν και βάλαμε το "P.S I LOVE YOU" ώρα για κλάματα..