Όσο και αν σκεφτόμουν όλα αυτά που έγιναν εκείνο το βράδυ δεν μπορούσα να το συνειδητοποιησω! Μετά από όλα αυτά τα φιλιά και τα χάδια καθήσαμε μαζί αγκαλιά στον καναπέ και δεν λέγαμε τίποτα..απλά καθόμασταν κοιτώντας τον τοίχο και απολαμβάνοντας την στιγμή μας! Δεν ξέρω αν είναι λάθος ή σωστό, ξέρω μόνο ότι θα είναι η καλύτερη εμπειρία της ζωής μου.
Το μεσημέρι στέλνω μήνυμα στα κορίτσια να βγούμε εδώ και τώρα! Πρέπει να τους πω τι έγινε αλλιώς θα σκάσω...Φοράω οτι βρω μπροστά μου, πιάνω τα μαλλιά κότσο και φεύγω βιαστικά.
...
Καθήσαμε σε μια κρεπερί, όταν τελειώσαμε την συζήτηση για τις σπουδές μας, σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να τους πω τα συναρπαστικά νέα!!
-Λοιπόν κορίτσια.. όπως ξέρετε χτες πήγα στο σπίτι του Θανάση για να δω τι ήθελε, σωστά;
-Ναι, μη μου πεις οτι έκανε κάτι με την Ζωή..(είπε η Μαίρη και χωρίς να το θέλω πέρασε απ' το μυαλό μου η σκηνή με τον Θανάση και την Ζωή να φιλιούνται και μετά να φιλάει εμένα..πφφ).
-Εμμ, όχι ακριβώς αλλά αυτό δεν έχει νόημα γιατί ότι και αν έγινε το μετάνιωσε και όταν πήγα σπίτι του μου είπε κάποια πράγματα σχετικά με εμάς.. το ένα έφερε το άλλο και...
-Καιιιι; (λένε και οι δυο προσπαθώντας να μην τσιρίξουν)
-Και καταλήξαμε αγκαλιά... (νομίζω πως φαινόταν το πόσο ευτυχισμένη ήμουν.)
Τα κορίτσια σοκαρισμένες άρχισαν να τσιρίζουν και μετά από αρκετές αγκαλιές και γέλια, ένιωσα επιτέλους ότι έκανα το σωστό..
Το απόγευμα βρισκόμουν στο σπίτι και ήμουν πτώμα απ' τις εκατοντάδες βόλτες που κάναμε με τα κορίτσια μες την ζέστη.. Ξαφνικά βλέπω μήνυμα, από ποιον άραγε;
"Μωρό μου;"Θανάσης 19:10
Με είπε μωρό του; για κάποιον λόγο έβαλα τα γέλια..όπως τότε που με έλεγε για πλάκα μωρό του και τα σχετικά, απ' την άλλη όμως ένιωσα τόσο όμορφα, με είπε μωρό του!
"Γεια σου γλύκα" 19:11
"Μου λείπεις.."
"Και εμένα!"
"Ο πατέρας μου θα λείπει και σήμερα και αύριο, θες να περάσεις απο εδώ και να κοιμηθούμε μαζί..;"
Να κοιμηθούμε μαζί; Χμμ..
"Γιατί όχι.."
"Τέλεια, σε περιμένω, φιλιά."
Παίρνω βαθιές ανάσες και μπαίνω κατευθείαν για μπάνιο.
Όταν τελειώνω ισιώνω γρήγορα τα μαλλιά, βάφομαι ελάχιστα ώστε να καλύψω κάποιες ατέλειες, βάζω μάτι πρόχειρο και φεύγω σφερα.
...
-Γεια σου μωρό μου..(μου λέει τραβώντας με απαλά απ' το χέρι για να μπω μέσα)
-Τι κάνεις; (του λέω προσπαθώντας μήπως πω και εγώ κανένα γλυκόλογο αλλά..μπαα.)
-Καλά είμαι, πάμε στο δωμάτιο μου; έχω κατεβάσει ταινία στο λάπτοπ και έχω πάρει και μπύρες..
-Εμ, ναι πάμε!
Όταν μπήκαμε στο δωμάτιο του, μου έβγαλε την ζακέτα που φόραγα και την άφησε στο γραφείο του.
Καθώς βλέπαμε μια ταινία τρόμου εκείνος σηκώθηκε για να πάει τουαλέτα.. εκείνη τη στιγμή ένιωσα απίστευτη ανακούφιση.. δε ξέρω πως να συμπεριφερθώ, είναι λίγο περίεργο αυτο που γίνεται..Όταν γύρισε πάτησε στοπ στην ταινία και άρχισε να με φιλάει παθιασμένα..είχα κομπλάρει λίγο άλλα προσπάθησα και άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο και αφέθηκα στο φιλί του..Καθώς είχαμε πέσει στο κρεβάτι του και φιλιόμασταν μου λέει..
-Δεν θα κάνω τίποτα αν δε θες.
Κοιτώντας τον στα μάτια αντιλήφθηκα ότι το στάδιο "φιλία" είχε κλείσει οριστικά για εμάς.. έπρεπε να σκοτώσω αυτο το συναίσθημα της αμηχανίας, είμαι η κοπέλα του και είναι το αγόρι μου πια..πρέπει να το πάρω χαμπάρι!
-Συνέχισε.. (του λέω με σπαστή φωνή)
Κοιτώντας με με απορία με αρπάζει και με φιλάει ξανά με πάθος, αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό και μετά ποιο χαμηλά ώσπου φτάνει στην κοιλιά..
-Μηηη γαργαλιέμαι (του λέω καθώς με φιλάει όλο και ποιο πολύ με σκοπό να με κάνει να λυθώ στα γέλια)
Μου κράταγε τα χέρια ώστε να μη μπορώ να τον σταμάτησω και συνέχισε να με γαργαλάει φιλώντας με στην κοιλιά..
-Αυτό για να μάθεις (λέει)
-Τι έκανα;
-Μου έριχνες χ τόσο καιρό ενώ μπορούσαμε να είμαστε μαζί.. και τώρα έχουμε μπροστά μας μόνο δυο εβδομάδες..
(Όταν το είπε αυτό έμεινα, δεν ήθελα να τον χάσω, δεν ήθελα να φύγω για Θεσσαλονίκη.. έχει δίκιο σε όλα τελικά..)
Χωρίς να πει και χωρίς να πω τίποτα άρχισε παλι να με φιλάει ..και όχι μόνο..
-Τι εσώρουχο είναι αυτό που φοράς ατιμούτσικο;
-Δε σ'αρέσει; (λέω χαχανίζοντας)
-Μμμ όχι δεν είναι ωραίο, ίσως πρέπει να στο βγάλω.. (τι έξυπνος βλάκας)
...
Η νύχτα πέρασε όμορφα, λες και βρισκόμουν σε ένα σύννεφο.. με είχε αγκαλιά όλο το βράδυ χαϊδεύοντας μου τα μαλλιά μέχρι να μας πάρει ο ύπνος.. λίγο πριν κοιμηθώ κατάλαβα πως για πρώτη φορά ότι ήθελα το είχα δίπλα μου.. και δεν ήθελα τίποτα άλλο παρά ΜΌΝΟ ΑΥΤΌ!