Ξύπνησα στις εννιά απ' τον ήχο του ρολογιού. Πρέπει να ετοιμάσω τα πράγματα, σε μία ώρα θα έρθει το ταξί να μας παει στα τρένα... Ξαφνικά σκέφτομαι τον Θανάση, γύρισε σπίτι χθες; Πάω στο σαλόνι και τον βλέπω στον καναπέ..
-Ξύπνα, σε καμιά ώρα θα περάσει το ταξί (του λέω ξερά)
-Φτιάξε μου καφέεεε..
Αναίσθητος.. φτιάχνω δυο καφέδες και πάω να ετοιμάσω τα πράγματα μου..
-Αυτή η κοπέλα με ξεζούμισε χτες! (Μου λέει καθώς με ακολουθεί στο δωμάτιο)
-Κάτι κατάλαβα.
-Συγνώμη που σε άφησα να γυρίσεις μόνη..
-Υγεία.
-Μου κρατάς μούτρα ε;
-Δεν θέλω να το συζητήσω..μάζεψε τα πράγματα σου για να είμαστε έτοιμοι.. (Έρχεται προς το μέρος μου, πέρνει τα ρούχα που κράταγα για να βολέψω και τα αφήνει στο κρεβάτι)
-Εγώ θέλω να το συζητήσω όμως..
-Ωραία ακούω (του λέω και κάθομαι στο κρεβάτι ενώ αυτός κάθεται δίπλα μου)
-Γιατί έχεις θυμώσει τόσο;
-Ρε Θανάση δώσαμε μια υπόσχεση..
-Ναι τι σχέση έχει αυτό;
-Πας καλά; δηλαδή τι έκανες χθες με την άλλη, κούνια;
-Ηταν απλά σεξ! Δεν τα έφτιαξα μαζί της και ουτε που θα την ξανά δω..αυτό είναι ελευθερία!
-Μαλακία είναι αυτό.. (σηκώνομαι και βάζω τα ρούχα στο σακ βουαγιάζ)
-Δεν καταλαβαίνεις..
-Όχι εσύ δεν καταλαβαίνεις..κάνεις βλακείες και μετα αναρωτιέσαι γιατί δεν μπορείς να βρεις μια σωστή κοπέλα.. απλά δεν ψάχνεις για σωστή κοπέλα, ίσως γιατί ούτε εσύ είσαι σωστός!
-Εντάξει βλακεία μου αλλά είχα γίνει λιώμα..επείσης δεν ένιωθα τίποτα για εκείνη, ουτε καν το όνομα της δεν ξέρω.. πήγα μαζί της γιατί με προκαλούσε!
-Αυτά θα λες και στην σωστή κοπέλα όταν την γνωρίσεις; και αν!
-Η διαφορά είναι πως τώρα δεν έχω κοπέλα ξέρεις..
-Εντάξει Θανάση δεν έχω όρεξη για τσακωμούς.. ετοιμάσου σε λίγα λεπτά θα έρθει το ταξί.
Όσο αυτός ετοίμαζε τα πράγματα του εγώ απάνταγα στα μηνύματα του Κυριακού..
"Ισχύει για σήμερα;"
"Ναι"
"Που και τι ώρα;"
"Κατά τις οχτώ.. όπου θες"
"Σπίτι μου, θα λείπουν οι γονείς μου οπότε μπορούμε να μιλήσουμε με την ησυχία μας.."
"Οκ."
Όταν ο Θανάσης ετοιμάστηκε πήγα να πάρω τηλέφωνο απ' το σταθερό το ταξί γιατί είχε αργήσει.. Όταν γύρισα ο Θανάσης κράταγε το κινητό μου!
-Τελικά Νεφέλη ποιος δεν κράτησε την υπόσχεση, εγώ ή εσύ;
-Την αναίρεσες και την αναίρεσα.
-Οτι πεις...
-Πάμε κάτω, το ταξί θα είναι εδώ σε δύο λεπτά μου είπαν.
Στον δρόμο δεν ακούστηκε κιχ..Δεν μίλαγε και δεν μίλαγα..ποιο πολύ μίλαγε ο ταξιτζής δηλαδή παρά εμείς! Στο τρένο το ίδιο..Όταν φτάσαμε Αθήνα ο Θανάσης μου είπε οτι θα πέρναγε ο πατέρας του να μας πάει.. δεν γινόταν να αρνηθώ, αν πήγαινα με τα πόδια θα έφτανα σε καμιά ώρα σπίτι...
Πριν βγω απ' το αμάξι ο Θανάσης με χτύπησε φιλικά στον ώμο και με φίλησε στο μάγουλο..
-Ευχαριστώ που με φέρατε!
-Τίποτα κουκλίτσα μου, να 'σαι καλά.. (μου είπε ο πατέρας του Θανάση, πάντα ευγενικός)
Μπαίνω στο σπίτι και δεν βλέπω κανέναν..δουλειά καλοκαιριάτικα..στο ψυγείο δεν είχε τίποτα, ουτε στον φούρνο.. δεν είχα ειδοποιήσει την μάνα μου ότι θα γύρναγα τόσο νωρίς. Μου είχαν μείνει γύρω στα 30 ευρώ οπότε παράγγειλα γύρους. Αφού έφαγα άνοιξα το κινητό να δω αν έχω μήνυμα..
"Μην πας στον Κυριάκο σήμερα.." 13:05 (Θανάσης)
"Γιατί;"
"Θα θέλει να κάνετε σεξ!"
"Και;"
"Οκ τίποτα απλά από όσα μου έχεις πει πίστευα οτι δεν θες να ξανά κάνεις κάτι μαζί του."
"Άλλαξα γνώμη, ξέρω ότι με αγαπάει και αυτό με κάνει να νιώθω ασφάλεια.."
"Υπονοείς κάτι;"
"Όχι! Άντε τα λέμε, πάω για ύπνο τώρα."
"Να προσέχεις.."
Το μήνυμα του Θανάση με έβαλε σε υποψίες, και αν όντως θέλει να κάνουμε κάτι; θα δω, πφφ..πρέπει να κοιμηθώ για να μην κουτουλάω..
Άργησα να ξυπνήσω, πήγε 19:00..πρέπει να κάνω μπάνιο και να ετοιμαστώ!
Η ώρα 19:45 και είμαι έτοιμη να φύγω, όταν κατεβαίνω κάτω η μαμά με πέρνει αγκαλιά και με φιλάει στο μέτωπο..
-Ακόμα δεν ήρθες και φεύγεις;
-Είναι σημαντικό.. δεν θα αργήσω. (Λέω και κλείνω την πόρτα πίσω μου).
...
-Γεια σου Νεφέλη, πέρνα..
(Περνάω και κάθομαι στον καναπέ αφήνοντας το κιμονό μου δίπλα μου)
-Λοιπόν.. περιμένω εξηγήσεις.
-Κοίτα Νεφέλη.. καταρχάς συγνώμη που έδωσα δίκιο στην Σοφία, είχες δίκιο σε όλα και απλα ναι ζηλεύω τον Θανάση ειδικά όταν έμαθα οτι πήγατε μαζί διακοπές.. ξέρω είστε καιρό φίλοι αλλά ζηλεύω και δεν ξέρεις ποσο νευρίασα όταν δεν μου απάνταγες στα μηνύματα..
-Και αντί να σκεφτείς οτι δεν τα είχα δει, είπες να με βρίσεις.
-Όχι.. απλά ήσουν ακόμα έξω τόσο αργά και μου είπες κιόλας να μιλήσουμε αργότερα..
-Σπίτι ήμουν.. απλά με είχες νευριάσει..
-Μάλιστα.. δεν ξέρω τι να πω, έχεις δίκιο σε όλα και χαρηκα πολύ όταν μου είπες πως θες να με δεις..η απόφαση δική σου πλέον..
Η απόφαση; σοβαρά; δεν μπορώ να τον κοιτάζω στα μάτια και να του πω πως τελειώσαμε, θέλω μονο να τον αγκαλιάσω..και αυτό έκανα...