•Κεφάλαιο 8

207 28 0
                                    

Την δεύτερη μέρα διακοπών δώσαμε μια υπόσχεση με τον Θανάση..Όχι άλλες σχέσεις! Είπαμε να μείνουμε μόνοι μας για λίγο καιρό, να χαρούμε την ζωή χωρίς αλλες στεναχώριες και απογοητεύσεις απο σχέσεις! Ήταν αυτό που χρειαζόμουν...τον αγάπαγα τον Κυριάκο αλλά δεν άντεχα άλλο.. το κακό ήταν οτι ήξερα πως και αυτός με αγαπούσε πολύ και με πόναγε που θα τον άφηνα...Την τέταρτη και τελευταία βραδυά μας στην Εύβοια είπαμε με τον Θανάση να πάμε σε κανα μπάρ. Βάφτηκα, ίσιωσα μαλλιά και φόρεσα εκείνο το κόκκινο φόρεμα που είχα φορέσει μονο μια φορά απο τοτε που το πήρα. Ο Θανάσης φόρεσε ένα μαύρο αμάνικο και μια τζιν βερμούδα... έτοιμοι να καταπλήξουμε τα πλήθη για άλλη μια φορά!
Τα μπαρ εδώ δεν είναι ακριβός μπαρ..είναι καφετέριες που το βράδυ κάνουνε πάρτυ με είσοδο.. για καλη μας τύχη εκείνο το βράδυ κάνανε πάρτυ και ηταν φουλ με κόσμο! Στην αρχή πήραμε και οι δύο βότκα πορτοκαλί, μετά εκείνος πήρε και άλλη, μετά μας κέρασαν δύο γύρες σφινάκια..σιγά σιγά γινόμασταν ντίρλα..Δεν πήρα τίποτα άλλο να πιω γιατί δεν θα άντεχα πάλι εκείνον τον φριχτό πονοκέφαλο απ' το μεθύσι..ο Θανάσης ήπιε άλλη μια βότκα.. αυτό το παιδί είναι τελείως ότι να ναι στα πάρτυ...Ξαφνικά βλέπω μήνυμα στο κινητό απ' τον Κυριάκο... όχι δε θα το ανοίξω, όχι τώρα εδώ.. θα βάλω τα κλάματα αν το κάνω... επείσης έδωσα και μια υπόσχεση με τον Θανάση που παρεπιπτόντως είχε κάτσει δίπλα του μια ξεβράκωτη και του κόλλαγε..εντάξει όχι ξεβράκωτη αλλά το σορτς που καλύπτει τον μισό κώλο και η μπλούζα/σουτιέν σίγουρα δεν είναι ρούχα! Τους κοίταζα που μιλούσαν και γέλαγα γιατί ήξερα πως ή καημένη θα φάει χ..πίστευα πως ο Θανάσης την ειρωνευόταν όταν της έκανε κομπλιμέντα, είχε γίνει τύφλα κιόλας.. αλλά και πάλι είχαμε δώσει μια υπόσχεση! Ενώ αυτός είχε πιάσει την κουβέντα με την ξεβράκωτη εγώ έκανα νέες φιλίες.. ήταν δυο κοπέλες που μου μίλαγαν, πολύ συμπαθητικές! Με ρώτησαν πως και δεν με πειράζει που το αγόρι μου μιλάει με άλλη κοπέλα και ειδικά τέτοια κοπέλα... γελάσα, δεν είναι το αγόρι μου λέω, ο κολλητός μου είναι! Έμειναν άφωνες..
-Τέτοιο αγόρι και τον εχεις για κολλητό; γιατί;
-Εμμ να.. δεν ξέρω πως να το εξηγήσω.. απλά έτυχε να είμαστε οι καλύτεροι φίλοι.
Όντως είναι περίεργο που έχω κολλητό έναν τέτοιον πέφτουλα..ποτέ δεν είχε πει κάτι πονηρό και αν είχε πει ή είχε κάνει κάτι ηταν πάντα για πλάκα. Για μια φάση άρχισα να πιστεύω πως δεν είμαι αρκετά όμορφη ή καλή ή δεν ξέρω.. ήμουν μεθυσμένη και ο κολλητός μου σιγά σιγά αναιρούσε την υπόσχεση μας..ξαφνικά έρχεται και μου δίνει τα κλειδιά του σπιτιού..
-Πάρε αυτά γιατί εγώ θα αργήσω, σ'αγαπάω (με φιλάει στο μάγουλο και φεύγει με την ξεβράκωτη)
WHAT? Μόλις έσπασε την υπόσχεση μας για μια τσούλα..και μετά αναρωτιέται γιατί δεν μπορεί να κάνει κανονική σχέση.. με την ξεβράκωτη βρήκε να πάει; Νευριασμένη καληνυχτώ τα κορίτσια που γνώρισα και παιρνω τον δρόμο για το σπίτι..Η ώρα ήταν δύο τα ξημερώματα και με άφησε να γυρίσω μόνη μου, μέσα σε ένα χωριό που δεν έχω ξανά έρθει ποτέ.. είχα χαθεί.. Τέλος, έφτασα σπίτι από μια διαφορετική κατεύθηνση.
Μπήκα μέσα νευριασμένη, ξεβάφτηκα, έβαλα κάτι ρούχα για τον ύπνο που μου είχε δώσει, ξάπλωσα στο κρεβάτι και έβαλα τα κλάματα..(δε τα γλίτωσα τελικά) Τι σόι κολλητός είναι αυτός..και δεν ήμουν νευριασμένη μόνο για την υπόσχεση που δεν κράτησε αλλά επειδή μετά λέει οτι δεν μπορεί να βρει μια σωστή κοπέλα και να κάνει μια κανονική σχέση και μπλαμπλα.. Είχα τόσα νεύρα και ένιωθα τόσο ηλίθια, τόσο προδομένη από.. Άνοιξα το μήνυμα του Κυριακού..
"Νεφέλη σε παρακαλώ.. είμαι μαλάκας που σου είπα αυτό το πράγμα και πραγματικά σαγαπω τόσο πολύ, όταν έμαθα όφι έφυγες με τον Θανάση δεν το πίστευα.. πες μου οτι με αγαπάς και οτι δεν έκανες κάτι μαζί του..μπορεί να ακούγομαι ποιο μαλάκας τώρα μα οι σκέψεις με βασανίζουν.. είμαι απελπισμένος, έκανα τεράστιο λάθος.. ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΩ"
Τα ίδια και τα ίδια.. αυτά έλεγε και στους προηγούμενους χωρισμούς και μετα πάλι τα ίδια.. μήπως τελικά είμαι όντως κορόιδο; Μες τα νεύρα μου έκανα παλι την βλακεία μου..ήθελα να ανταποδόσω στον Θανάση αυτό που έκανε..
"Αύριο γυρνάω και θέλω να σε δω.." του στέλνω.
Την έκανα την μαλάκια μου δεν άντεξα.
...

"JUST FRIENDS"Where stories live. Discover now