Ο Κυριάκος με κοιτάει στα μάτια βουρκωμένος..
-Δηλαδή δεν τελειώσαμε;
-Όχι ακόμα...
-Ακόμα;
-Ποτέ δεν ξέρεις..
-Πάμε στο δωμάτιο μου; (Μου χαϊδεύει τα μαλλιά απαλά)
-Εεε.. πάμε.
Σηκωνόμαστε και πέρνει το κιμονό μου, αφήνοντας το στην κρεμάστρα του δωματίου του..Ξαφνικά με το ένα του χέρι με πιάνει απ' την μέση τραβόντας με προς το μέρος του και με το άλλο μου αγγίζει το μάγουλο..χωρίς να το καταλάβω αρχίσαμε να φιλιόμαστε και με μιας βρεθήκαμε στο κρεβάτι του...
-Δεν θέλω να σε χάσω ξανά. (Μου ψιθυρίζει)
Μου έβγαλε την μπλούζα και μετά έβγαλε και την δική του, αμέσως μετά το πράγμα προχώραγε.. Ένιωθα αγάπη μα όχι πάθος!
-Έχουμε κάτι μήνες να κάνουμε έρωτα..(μου λέει), θες;
Χωρίς να το σκεφτώ είπα ναι, το ήθελα εκείνη την στιγμή και ας το μετάνιωνα μετά...
Όταν τελειώσαμε με πήρε αγκαλιά..
-Έχεις τσιγάρο; (τον ρώτησα)
-Ναι, περίμενε..
Πήρε ενα πακέτο απ' το συρτάρι του γραφείου του και μου το άναψε.. Δεν μιλάγαμε, ηταν κάπως αμήχανη η στιγμή και για τους δυο μας...ένιωθα όμως αγάπη να με πλημμυρίζει. Ξαφνικά ακούμε πόρτα να ανοίγει.
-Οι γονείς μου (λέει και σηκώνεται ταραγμένος)
-Εντάξει καλέ ηρέμησε..
-Ντύσου (μου λέει και μου πετάει τα ρούχα μου καθώς ντύνεται και ο ίδιος)
Σβήνω το τσιγάρο και βάζω τα ρούχα μου καθώς ακούω την τσιριχτή φωνή της μητέρας του "Κυριάκο είσαι εδώ;;" αυτή η γυναίκα είναι πολύ καταπιεστική, όπως και ο πατέρας του..του έχουν απαγορεύσει να καπνίζει και να κάνει σεξ μέσα στο σπίτι..εκτός απ' αυτό του έχουν απαγορεύσει και χίλια δυό άλλα..ο Κυριάκος για να μην χάσει το χαρτζιλίκι φυσικά και υπακούει, σχεδόν..Βγαίνουμε έξω και η μητέρα του με μισή καρδιά με χαιρετάει, ποτέ δεν με συμπάθησε. Δεν ήθελα να κάτσω με τους γονείς του στο σπίτι, τους αποχαιρέτησα και έφυγα μαζί με τον Κυριάκο ο οποίος επέμενε να με πάει σπίτι..στον δρόμο συζητάγαμε διάφορα, άκυρα θέματα σα να μην συμβαίνει τίποτα..η όντως για αυτόν δεν συνέβαινε τίποτα, πίστευε πως είμαστε παλι καλά και καλύτερα απο πριν.
Μόλις έφτασα σπίτι εκανα αμέσως μπάνιο σα να θέλω να ξεπλύνω τις ενοχές μου..
Ένιωθα ενοχές για τον Θανάση που κανονικά αυτός έπρεπε να νιώθει... και επείσης το μετάνιωσα, ένιωθα σα να παίζω με τα συναισθήματα του Κυριάκου..βέβαια η αλήθεια είναι ότι το αξίζει αλλά δεν θέλω να παίζω με κανενός τα συναισθήματα.. Ανοίγω το κινητό και βλέπω τρεία μηνύματα απ' τον Θανάση..
"Είσαι στον Κυριάκο;" 21:05
"Πέρασα απ' το σπίτι σου και μου είπαν οτι έφυγες..είσαι καλά;" 21:45
"Στείλε μου όταν γυρίσεις σπίτι οκ;" 22:20
Πραγματικά ανησύχισε! Τι θα κάνει όταν του πω οτι το κάναμε; Γιατί το έκανα αυτό;
"Το κάναμε και όχι δεν είμαι καλά.."
Δεν ήξερα τι άλλο να πω, είμαι σίγουρη πως θα θυμώσει και θα ακούσω κήρυγμα..πρέπει να το πω και στα κορίτσια αλλά το μονο που θέλω τώρα είναι να βάλω τα κλάματα...
Τα έχω κάνει τόσο μαντάρα, όποια λύση και να σκεφτώ λέει για χωρισμό..και η καρδιά μου η ίδια λέει για χωρισμό αλλά φοβάμαι πως δεν θα βρεθεί κάποιος άλλος να με αγαπήσει όσο αυτός.. είναι πολύ εγωιστικό αυτό που λέω αλλά φοβάμαι πολύ να αφήσω αυτήν την σχέση, φοβάμαι γιατί ξέρω ότι είναι δεδομένη..
Ομως πρέπει να βρω έναν τρόπο να δείξω στον Κυριάκο πως δεν πάει άλλο, έχουν χαθεί όλα πλέον, κάναμε έρωτα μα νιώθω σαν να μην έγινε ποτέ, νιώθω οτι έχουμε τελειώσει.....