Multimedia:Azra
Iste alarm diye buna derim.Alarmim bile havalı lan.Alarmden gelen şarkıyla kendimi iyice yatağa attım.Ne hiç öyle bakmayın alarmden şarkı çalınıyo bir kere.Yani benim alarmimden tabi.Günlük egomu oksadiktan sonra annemin çığırmalarina maruz kalmamak için yataktan doğruldum.Ve annem yine başladı .
-"Azra kalk kızım hadi kahvaltıya in geç kalacaksın okula."
Ya saat daha çok erken bi kere ne geç kalması.Tabi düşündüklermi anneme soylemedim.Terlik yemek istemiyorum tamam mi?
Banyoya doğru yarı uykulu bir şekilde yürüdüm .Ve yine aynı şey abim banyoyu rehin almış ve arkasından da kapıyı kilitlemisti.Kapıya tekmelerimi gecirmeye basladim:
-"Ya hadi abi ya iki saat cikmiyosun okula geç kaldım."
-"Bi git kızım daha saçıma fön çekmedim."
Bu sefer hem yumruklayip hem tekmeleyip hem de bağırmaya başlamıştım .
-"Okula geç kaldım yaaa.Çık hadiii!!!!"Bağırısmalarimizi duyan annem yukarı çıktı hemen.
-"Okula geç kalmadin Azra daha çok var."Banyonun kapısına dönüp konuştu :
-"Burak hadi oğlum çık sende."
Az önce geç kalmadin diyen annem miydi?Kaldırmaya gelince geç kaldın demesini biliyo.Ben düşünurken abim çoktan çıkmıştı bile.Bende fırsat bilerek içeri attım kendimi.
-"Seni pis bücür."diyen abime dil çıkardım.Elimi yüzümü yikayip saçımı da düzlestirdikten sonra banyodan çıktım.Odama gidip dolabimdan üniformalarımi çıkardım.Ustume geçirdim.Kahvaltı yapmak için aşağıya indim.Gerçekten çok acikmistim.Adımlarımi mutfağa ilerletip sucuklu yumurtayı götüren abime öylece baktım.Bu sahneye daha fazla dayanamayarak hemen önünden aldım tavayı.Kaşlarını çatarken konuştu:
-"Ne yapıyorsun lan sen?Ver onu çabuk beni sinir etme."Ben durur muyum başladım gicikliga
-"Ya vermezsem."Abim ayağa kalktı.
-"O zaman benden günah gider."diyerek ayağa kalktı abim.Bunun sonunun nereye varacağını bildiğimden hemen tavayı abime uzattım. -"Abi sen benden büyük olduğun için tavayı sana veriyorum yoksa biliyosun asla vermem normalde." Abim bana 'yav he he' dercesine baktı.Ama bir şartım vardı tabikide . -"Ama kardeş payı yapcaz."dediğimde abim onaylar şekilde kafasını sallladı.Anlaşmamızıda yaptıktan sonra abi kardeş sucuklu yumurtanın anasını ağlatarak yedik.Sonunda bittiğinde elimi yüzümü ve de dişlerimi fırçalamak için yukarı çıktım.Abimde bizim şirkete gitmek için evden ayrıldı.Zaten abimin tek yaptığı şey şirkette patronluk evde de bana abilik taslamaktı.Zihnimdeki düşünceleri bi kenara atıp yola koyuldum.Bügün arabayla gitmiyicektim.Yürümek ayrı bir huzur veriyor insana.Yürümeye devam ettim.Yanımdan 5-6 yaşlarında sarışın,yeşil gözlü bir kız geçti.Allah'ım ne kadar tatlı.Dayanamayıp yanına gittim.Biraz eğildim boyuna ulaşabilmek için.Kız bana kötü kötü bakıp: -"Sen de kimsin?"diye sordu.Bunu söylemesiyle ufak çaplı bir kahkaha attım.-"Ben Azra."deyip elimi uzattım.Kız bi elime bir de bana bakıp -"Ben de Sude."dedi.Şuna da bakın büyümüşte küçülmüş sanki.Birden kız elini koluma atıp hafifçe ittirdi.-"Çekil şurdan ezik güzelliğimi kapatıyosun."Oha kızım sen kime ne dediğini sanıyorsun.Bir vurcam şimdi.Tam ağzımı açacakken kız elinin tersiyle saçlarını savurup yanımdan uzaklaştı.Ben de arkasından -"Büyüde gel ."diye çığırdım.Kız arkasını dönüp dil çıkardı.Ben de dil çıkardım ona bakarak.Altta kalamam dimi ama.Kız uzaklaşırken ben de okula doğru yürüdüm.Nihayet okulun kapısı görünmüştü.Bütün öğrenciler içeriye girmişti bile.Omuz silkip kapıdan içeriye girdim.Merdivenlerden yukarı çıkıp 11/D sınıfı yazan kapıdan içeriye girdim.İçeri girer girmez herkes beni ayakta alkışlayıp tezahürat etmeye başladı. -"Azra başkan oley,Azra başkan oley!!!."Elimi yeter manasında kaldırıp -"Tezahürata gerek yok."deyip sırama oturdum.Sınıf öğretmenimiz büşra hoca bana bakıp -"Azra yanıma gelir misin?"diye sordu.Anlamayan gözlerle büşra hocaya baktım.Eliyle gel işareti yaptı.Yanına yaklaştım.Kollarını bana sardı.Ben de aynı şekilde kollarımı ona sardım.geri çekilirken konuştu -"Azracığım okulumuzun başkanlık seçimleri sonucunda okul temsilcisi seçildin."demesiyle büşra hocaya bakıp hafif tebessüm ettim.Aslında Elif'in ısrarıyla katılmıştım.Demek seçilmişim.Bizim sınıf havaya girip başladılar yine tezahürata -"Azra başkan oley,Azra başkan oley."bu yaptıklarına gür bir kahkaha atıp vaatlere başladım-"Arkadaşlar okula havuz yaptırıcam ,tenefüsler 10 dk değil 20 dk olacak."büşra hoca bana 'abart abart' dercesine baktı.Onu takmayıp yine sınıfa dönüp konuştum -"Derse gelmeyen yok yazılmayacak."bunu dememle kendimi omuzlarda buldum.Aklıma bunları asla yapamayacağım gelince -"Demek isterdim."dememle kendimi yerde buldum.Vay insafsızlar vay.İnsan bi yere atmadan önce haber verir yaaa.Bu sırada onca bağırışmaya rağmen uyanmayan sıra arkadaşım,sırdaşım,kankama bakıp gülümsedim.Ama yani şimdi sinir etmesem olmaz.Kulağına doğru yaklaşıp -"GÜNAYDIN ELİFFFF."diye avazımın çıktığı kadar bağırdım.Elif yerinden sıçrayıp -"ANNEEE." diye bağırarak sınıfın kapısına kadar koştu.Bütün sınıf durmuş Elif'in ne yapacağını izlemeye başladık.Elif'in gözleri hala kapalıydı ve deli danalar gibi kapıyı bulmaya çalışıyordu.Sınıfla birlikte Elif'e bakıp kahkahalar atmaya başladık.Bu sırada büşra hoca da bize katılıyordu.Kendine gelen Elif'in yeşil gözleri anında beni bulurken şirince gülümsedim.Ateş fışkıran gözlerle bana bakıp-"Sen."diye mırıldandı.Sınıfta hoca olduğunu gördükten sonra uslu bir kız olup yanıma oturdu.Bana kötü kötü bakmaya başladı.Bunun anlamı sonra görüşücez demek oluyodu.Tırsmadım değil hani.Daha sonra büşra hoca ayağa kalkıp ders işlemeye başladı.Yani hiç biyoloji çekecek havamda değilim.Biraz kestireyim bari diyerekten başımı sıraya koydum.Kendimi uykunun talı kollarına bıraktım.Bir sonraki bölüm için vote ve yorum lütfen:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Vakası (Askıda)
Teen FictionKarşılaşmaları bir tesadüf değildi.Aksine önceden planlanmış bir intikam oyunuydu. Beş yıl öncesine kadar yürüyemeyen bir genç kız.Azra.Hayatını mutlu geçirmek niyetinde olan sonsuz mutluluğu arzulayan bu intikam oyunundaki kurban. Özgür Demir.Bir z...