שבוע אחרי:
נקודת מבט חן:
אני וחן לא דיברנו מאז אותו יום ,אני ואדל התקרבנו טיפה למרות שזה לא מצדיק את מה שהיא עשתה בכל מקרה אנחנו באותו כיתה והיא יושבת לידי, אני ותומר חזרנו להיות חברים אחרי שסיפרתי לו מה אדל אמרה לי באותו היום כשהיא הייתה אצלי בבית אמרתי לתומר שלא הספר לאף אחד ואני בטוח שהוא לא הספר.
---
שמענו את הצלצול ונכנסנו לכיתה סופסוף הגיע השיעור באחרון , כמעט 10 דקות לפני סוף השיעור המורה לספרות אמרה לנו לעשות עבודה בזוגות ״טוב תלמידים יקרים לעוד יומיים יש לכם להשגיש עבודה על המחרוזת זה בזוגות תבחרו אתם את בזוגות שאתם רוצים לעשות איתו״ הצלצול נשמע ״להתראות לכולם ולא לשכוח את העבודות״ היא סיימה להגיד ויצאה מהכיתה הכנסתי את הספרים ובאתי ללכת ״חן״ אדל עצרה אותי הסתובבתי אליה בעדישות ״הא״ אמרתי לה ״רוצה נעשה את העבודה ביחד״ היא שאלה ותאמת לא ממש עניין אותי עם מי לעשות ״טוב״ אמרתי לה והמשכתי ללכת ״אאא..חן״ הסתובבתי אליה שוב ״כדי שנתחיל היום לעשות אותה כי יש לנו רק יומיים״ היא אמרה ״טוב אז בואי איתי אלי הבית עכשיו״ אמרתי בעדישות ״אוקיי״ היא אמרה בלי להסס התחלתי ללכת לכוון המכונית והיא הייתה מאחורי ראיתי בדיוק את תומר ולירז הולכים ביחד ומצחקקים היא נכנסה איתו למכונית שלו ת׳אמת שהתעצבנתי אבל זה תומר זה חבר שלי אני יודע שחוץ מידידים לא היה בינהם כלום לפחות אני מקווה , אני ואדל נכנסנו למכונית הגענו אלי הביתה וראיתי את תומר חונה את המכונית שלו ונכנס עם לירז לבית שלה אני ואדל נכנסנו לבית שלי הצעתי לה לשתות או לאכול אבל היא לא רצתה נכנסנו לחדר שלי והתחלנו לעבוד את רוב העבודה היא עשתה וכשסיימנו קבענו להפגש מחר ולהמשיך אתה החזרתי אותה לבית שלה .
---
הגעתי באיחור של שעה וחצי בדיוק כשהייתה ההפסקה ״אחי״תומר בא אלי והביא לי חיבוק גברי ״הא מה המצב רוח״ שאלתי אותו ״תקשיב אני צריך לספר לך משהו״ הוא אמר עם קול חלש יותר ״אוקיי תגיד״ אמרתי לו ״אממ.. תקשיב אני ולירז בזמן האחרון התקרבנו וזה אני לא יודע איך זה יצא אבל אתמול התנשקנו וזה התקדם בקיצור אני ולירז ביחד עכשיו״ הוא אמר לא ידעתי ממש איך להגיב אני לא יודע אפילו לתאר מה עבר לי בלב ״הא באמת אחי שהיה לכם מזל טוב״ אמרתי ״מה באמת אחי אתה סבבה עם זה״ תומר שאלה ורציתי להמציא לו משהו אז אמרתי ״כן אחי אתמול אדל הייתה אצלי התנשקנו ואז זה נמשך למיטה ובקיצור עכשיו אני ואדל ביחד״ אמרתי לו אני לא מאמין שאני עובד ככה על החבר הכי טוב שלי אבל מה יכולתי לעשות לא רציתי להגיד לו שלא היה איתה או משהוא זה ״מה אתה רציני אחי מזל טוב והכל כן אבל איך אתה יכול להיות איתה אחרי מה שהיא עשתה לך״ הוא אמר ״תקשיב אחי התחברנו מאז והיא ממש סבבה פשוט היה לה קשה להתרגל למקום״ אמרתי לו ״טוב אחי בחירה שלך״
סוף היום הגיע ואני ואדל הלכנו אלי כדי להמשיך את העבודה נכנסנו למכונית שלי רוב הנסיע עברה בשקט אבל כמעט בסוף הנסיע היא אמרה ״תקשיב חן כשהגעתי לפה(לישראל)אתה הגבר הראשון שהתאהבתי בו ולא ידעתי בהתחלה שיש לך חברה אבל כשגיליתי במסיבה חשבתי שכל גבר שתהיה לו חברה יעדיף אותי אז שמתי לך את הסם הזה אבל אתה הגבר היחיד שהעדיף את החברה שלו על פני כי כל הגברים שהיו איתי שם העדיפו אותי בזמן שהיה להם חברה אז התרגלתי לזה אבל פה זה לא ככה ואני שמחה אני יודעת שאתה ממש אוהב את לירז ואני ממש מצטערת שבגללי ובגלל מה שאני רוצה נפרדתם״ היא אמרה ״זה בסדר אדל זה עבר כבר״ אמרתי לה עם חיוך צבוע .
עלינו אלי לחדר ןהתחלנו את העבודה תאמת שהיה סבבה לעשות איתה את העבודה היא הייתה ממש מצחיקה אתמול היא ניסתה להפתח אלי אבל לא נתתי לה והיום אחרי ששמעתי שלירז ותומר ביחד התחלתי להיפתח אליה כשסיימנו את העבודה שניינו קמנו ביחד מהכיסא והיינו קרובים לא חיכיתי הרבה ובסוף נישקתי אותה
YOU ARE READING
נשיקה חטופה
Romanceתקציר: לירז היא בת 16 עם הורים גרושים גרה עם אבא שלה בוילה ענקית אבא שלה מנהל עסקים בארץ ובחול היא מפונקת מאוד קיבלה טראומה של תחילת אונס בגיל 15 ( על ידי חבורת בנים בבצפר שלה בני 17) מאז היא כותבת כל מה שיש לה ביומן שלה. היא שמרה על זה בסוד ולא סי...