~ 18.rész ~ (2/2)
~ Luke szemszöge ~
- Szerinted dugtak? - hallottam meg Calum hangját.- Ja. - hallottam Mikey-t.
- Szerintem igen. - suttogta Ashton.
- Szerintem meg semmi közötök hozzá. - nyitottam ki szemeim.
Frászt kaptak tőlem mikor megszólaltam, ezért elkiáltották magukat, amire Bella is felébredt.
- Mi a..? - nyitotta ki szemeit álmosan.
- Fiúk, nincs jobb dolgotok, mint, hogy minket nézzetek? Nem láttatok még egy fiút és egy lányt együtt aludni? - forgatta szemeit a mellettem fekvő szépség.
Még reggel is gyönyörű.
- Nem, nincs jobb dolgom ennél. - ült le az ágy mellé Calum és minket kezdett lesni.
- Menj már innen. - nevetett Bella, amire ő is felnevetett.
- Tudod, hogy szeretlek. - mosolygott Cal.
- Tudom, és én is téged. - odanyúlt és megsimogatta fejét, mint egy kiskutyusnak.
- Hé, ő az én csajom. - szólaltam meg és ebben a percben minden szem rám szegeződött.
- Meg az enyém. - szólt oda Ash.
- Enyém is. - mondta lazán Calum.
- Enyém. - lépett közbe Michael.
Bella pedig aranyosan kuncogott rajtunk.
- Jól van, csak a tietek vagyok. - nézett ránk.
Bevágtam egy sértődött képet, amin elmosolyodott és nyomott egy csókot számra.Akármikor megcsókol, újra és újra levesz a lábam alól. Ez a lány nem olyan, mint a többi. Ez nem olyan, mint Arzaylea, vagy bármelyik akikkel eddig voltam. Ő teljesen más. Ő különleges. Ő kell nekem..
~ Bella szemszöge ~
Mikor a fiúk kimentek, Luke-val felöltöztünk és szokásosan az ebédlőbe indultunk. Ma már végre nem néztek mikor együtt léptünk be, kézen fogva. Leültünk oda, ahol a többiek már nagyba nekikezdtek a reggelinek.
- Megjött a szerelmes pár. - pattogott Kian.
- Kussolj. - böktem oda egyhangúan.
- Valaki ideges. - szólalt meg Kristen.
- Te is kussolj. - próbáltam komoly maradni, de arc kifejezésétől kitört belőlem a röhögés.
- Szeretsz. - mondta.
- Igen. - mosolyogtam legjobb barátnőmre.