KL - 9-

653 51 1
                                    

 

Bölüm 9 Başlangıç.

Keyifli okumalar... 

 Çocuklara olayı anlattıktan hemen sonra zil çalmıştı.  Bahçenin bir anda kızla dolmasıyla neye uğradığımı şaşırdım. Bu duruma alışmak özellikle de hemen alışmak zordu... Hem zaten fazla durmayacaktım, ta ki naklim başka okula çıkana dek buradaydım.

Kafamı eğmiş kendi kendime düşünürken önümde bir düzine kız ayakları dururken başımı yavaşça kaldırıp herkesten bir adım önde olan kıza baktım. Kollarını göğsünün üzerinde birleştirmiş tek kaşını kaldırarak  bana bakıyordu. '' oha! kaşını nasıl kaldırdın '' dememek için kendimi zor tutarken diğer kızlara da göz ucuyla baktım. Oturduğum banka yaslanıp kendimi havalı hissettiğim bir bakışla onlara baktım. Gidene kadar havalı olmam lazımdı.

'' Buyurun bayanlar, bir şey mi oldu ? '' dedim önümde ki küçük kız ordusu artarken.

'' Neden buradasın ? '' dedi tek kaşını kaldıran kız

'' Sana ne? '' dedim ukala bir sırıtışla. Kız herhalde dediğim lafın şokuyla kollarını çözüp şaşırmış bir ifade ile  bana baktı.

'' Sen... sen benimle nasıl böyle konuşursun! '' dedi işaret parmağını bana doğru sallayarak.

'' Nasıl konuşuyormuşum  ? ''  dedim önümde sinirden dört dönen kıza bakarken. Aniden içimden ona karşı bir nefret duygusu filizlendi çok şımartılmıştı... çok!

'' Sen... Sen ah APTAL ! ''   diyerek kalabalığı yarıp  gözden kayboldu. Yüzümde kazanmış bir gülümsemeyle kalabalığa bakıp

'' Evet başka sorusu olan? '' dedim. Sevgili bacılarım aralarında fısıldaşıp dağıldılar. Bu arada da zil çalıyordu. Sınıfa gitmek için ayağa kalktım. Uyuşan dizlerimin üzerinde biraz durup  okulun içine doğru yürümeye başladım.

Allah'ım okulun son sınıfları olmasına rağmen neden en üst kat  12. sınıflara ait ? Neden ben dört kat çıkmak zorundayım! Evet 12. sınıfların  olduğu katı öğrenmiştim ama  bir dakika benim şubem neydi? A değil,  B değil,   C çekmedi beni,  D hayır bu da değil,  E bundan elektrik alamadım,  F ımm bu da değildir,  G  yo...  yo bu hiç değil  çok itici,  H bence budur.  Evet evet H sınıfı.  Bu kadar oyalanmam dan  dolayı bütün öğretmenlerin sınıflara girdiğini tahmin ediyordum.

12-H sınıfının önünde durup derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklatarak içeriye girdim. Yaklaşık 25 kızın ve öğretmenin  bakışları altında sınıfın kapısını kapattım. 

'' Buyurun,  ne istiyorsunuz?  '' dedi öğretmen olaylara bir anlam vermeye çalışırken.

'' Hocam ben... ben bu sınıfın yeni öğrencisiyim  ve altını çizerek söylüyorum geçici bir süreliğine ''  dedim tuttuğum nefesi vererek.

'' Bu nasıl... ama ... burası.. Neysen senle bu konuyu teneffüste konuşalım sayın... ''

'' Doruk hocam ismim Doruk ''

'' Sayın Doruk, Tamam geç bakalım boş bir yere '' dedi önünde ki kağıt yığınına tekrar dönerek. Sınıfa girdiğimden beri ilk defa sınıfa göz gezdirdim. Tabi ki de tüm bakışlar üzerimdeydi. Allah'ım ne olur boş bir sıra göreyim yanımda kimse oturmasın ne olur. Duamın kabul olmadığı sınıfa göz gezdirince ortaya çıktı. Sadece iki kızın yanı boştu.  Biri orta sırada diğeri en arka da oturuyordu. Hadi ama tüm bakışlar üzerimdeyken nasıl oturabilirdim ki. Bu ara da sayın hocamız yan gözle bakıyordu. Orta sıra da oturan kıza baktım. OHA! evet evet tek kelimeyle OHA! okulun tabelasına dönüp tekrar bakmamak için kendimi frenledim. Sevgili orta sırada oturan bacım çok iddialıydı ayrıca çok nasıl desem çok seksiydi. Tabi ki de onun yanına oturmayacaktım şimdi alttan alttan eller falan namusum giderdi. Arka taraftaki kıza baktım gülümseyerek el salladı. Bende ona gülümseyerek onun sırasının olduğu tarafa yürüdüm . İyi birine benziyordu. Orta sırada oturan kızın sırasının yanında geçerken o da o sırada çantasını kenara çekti. Kusura bakma kardeş ama sen değilsin.

Kız Lisesi #Watys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin