Bölüm 11 başlangıç.'' Doruk... Oğlum... Hadi uyan okul zamanı ''
'' Gitmem gerek validem... ''
'' Nereye gideceksin Doruk! Açsana gözlerini ''
'' Söz veriyorum sultanım geri geleceğim bilhassa sizin için ''
'' Oğlum kiminle konuşuyorsun? Uyansana artık! ''
'' KAHROLSUN DÜŞMANLAR!! HÛCÛM!''
" Ay! Yeter kalk şu yataktan ''
" Oha anne senin savaşta ne işin va- ne oluyor be "
" Nihayet beyefendi hazretleri uyandınız! ''
" Çağırdığın zaman kalktım anne neden kızıyorsun ki ''
" Çağırdığım zaman kalktın öyle mi? Oğlum salak mısın kaç dakikadır seni uyandırmaya çalışıyorum. Yok savaşa gidicem yok geri gelicem yok bilmem ne yok bilmem ne "
'' Öyle mi dedim hiç hatırlamıyorum '' diyerek yataktan doğruldum o sırada yastığımın kenarında ki tarih kitabım gözüme ilişti. Evet anlaşıldı salakça konuşmalarımın sebebi. Gece tarih çalışmıyacağım bir daha.
'' Hadi kalk oğlum, okul var daha. '' dedi annem güneşliği çekip tülü yalnız bırakırken.
...
NefesGri. Her taraf griydi. Etrafımda dönmeye başladım. Anlamaya çalışıyordum ben neredeydim. Evet evet kesinlikle bir rüyaydı. İlerlemeye başladım . Hızlandım. Ve koşmaya başladım. Rüya değilmiydi özgür olduğum tek yer burasıydı. Küçük kalbim kusura bakmasın onu düşünecek durumda değildim. Biraz daha hızlandım. Hızlandıkça saçlarım uçuşuyor ve ılık rüzgar yüzüme vurup kaçıyordu.
Hızım azaldı azaldı azaldı ve durdum. Uçurum' daydım. Sanki rüzgar daha bir kuvvetliydi. Yüzümü örten saçlarımı kenara çekip karşı tarafa baktım. Yemyeşil bütün güneş ışınlarını kendine hapsetmiş bir başka uçurumdu. Uçurumun ucunda da sırtı bana dönük biri vardı. Kimdi bu. Rüyadasın. Beynim bunu sürekli hatırlatıyordu. Merak. İçimi yiyip bitiriyordu. Kimdi bu ve benim gri renksiz, ruhsuz dünyamda ne işi vardı.
Gözlerimi açtım. Evdeydim.
'' Günaydın kızım " dedi babam alnımı öperken.
'' Daha iyi'misin bir tanem? "
'' Evet anne " dedim doğrularak.
'' Uzan istersen kızım kendini yorma "
'' Hayır böyle iyiyim zaten.. '' saate bakıp " okula gitmem gerekiyor. ''
'' İstersen gitme kızım. Yarın gidersin. ''
" Kendimi iyi hissediyorum. Bir şey olursa ararım olur mu? '' dedim gülümseyerek.
'' Şey... Tamam o zaman '' dedi babam.
" Bir şartla hanımefendi baban seni götürecek. '' dedi annem gülerek.
'' Tamam. Hazırlanmam gerekiyor. ''
'' O zaman biz mutfaktayız. '' diyerek odadan çıktılar.
Çok sevdiğim için değil. Annemin '' kendine dikkat etmelisin '' temalı konuşmalarını iyice ezberlediğim için bugün dinleyemezdim biliyordum ki dün ki bayılma mı soracaktı.
İyi ki de Alkım yanımdaydı dün. Yoksa hastaneye gitmek zorunda kalacaktım.
Son düğmemi de ilikleyip odadan çıktım.
...
Doruk
'' Kanka ne olur bende geleyim sizin okula valla sesim çıkmaz ''
'' Batı sus artık! Sabah sabah konuşma ''
'' Ya sen tamam de bir daha konuşmam Doruk lütfen ''
'' Lan sanki okul benim. Her önüme geleni okula mı alayım. ''
'' Tamam be! Ben babama derim alır kaydımı oraya. Biz zenginiz oğlum. ''
'' Sen niye diğerleriyle değilsin geri zekalı ''
'' Onlar çok sıkıcı be. Yoksa sen beni istemiyor' musun? ''
'' Evet ''
'' Git ''
Batı keskin bir bakış atıp arkasını dönüp gitti. Evden çıktığımdan beridir benimle idi. Neyse çıkışta gönlünü alırım.
Bahçe kapısından girdim, evet az kalmıştı sırama oturacaktım.
'' Hey sen ! '' arkamı dönüp baktım. Hangi talihsizdi acaba.
'' Oğlum sana diyorum baksana ''
'' Ben mi '' dedim güvenlikçiye kendimi göstererek.
'' Senden başka erkek mi var seslenilecek ''
'' Doğru '' dedim başımı sallayarak
'' Neyse, sen tabelayı okumuyor' musun kız lisesi yazıyor orada ''
'' Biliyorum ''
'' Eee neden buradasın ? ''
'' Bu okulun öğrencisiyim. Gerekli bilgiyi müdür den alırsın. Hadi sana kolay gelsin. '' Diyerek okul binasına doğru yürümeye başladım.
'' Günaydın! '' dediler Şüheda, Burcu ve Sima üçlüsü
'' Günaydın '' Okul binasının önünde yaptığımız küçük duraksamadan sonra binaya girdik.
'' Okul sayfasına baktın mı? '' diyen Burcu' ya bakıp
'' Yo neden bakayım ki ''
'' Yarın deneme sınavı varmış '' bu sefer konuşan Sima idi
'' İlk haftadan mı. Oha be! '' dedim gözlerimi devirerek
'' Ya sadece yarın için değil bu haftada üç kere giricekmişiz bu sınavlara ''
'' Aynen Şüheda. Hem bence böylesi daha iyi sonuçta beş altı ay sonra üniversite sınavımız var '' dedi Burcu
Sınıfa girene kadar, hoca derse gelene kadar, teneffüslerde hem aynı konudan bahsettik '' gireceğimiz bu sınav '' ve '' hayalimizde ki meslek '' . İnsanın son senesi olunca doğal olarak aklı da bu konularda yoğunlaşıyordu.
Şüheda öğretmen olmak istiyormuş hem de tarih inanılır gibi değil ama bu enerjisiyle o konuları yürütebileceğine inanıyorum.
Sima antrenör olmak istiyormuş bence dövüş sanatları üzerinde çalışmalı ama neyse antrenörlükte yakışır.
Burcu ise evinin kadını çocuklarının annesi olacakmış şaka maka bir yana da onun kisi de belli değilmiş.
Ben.. Ben hukuk istiyorum can-ı gönülden. Hem babamda çok istiyordu. Bir nebze de babamın katkısıyla ve onun için bu bölümü kazanmalıyım.
Bekle beni İstanbul üniversitesi.
Bekle beni hukuk fakültesi.
Avukatınız, savcınız veya hakiminiz Doruk Aydın geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Lisesi #Watys2016
Teen FictionBazen hayat bazı şeyleri yapmak için çok kısa. Bir oğlan düşünün; Tatlı mı tatlı bir o kadar da kendini beğenmiş, biraz da ukala, azıcık da talihsiz bizim tatlı oğlan. Bunlara rağmen kocaman kalbinde senin içinde bir odacık ayırmış. Bir kız düşün...