Köszönöm szépen első díjamat jet__black__heartnek, aki kivételt tett velem, és az eddigiektől eltérően adott egyet...nekem. :)
Szabályzat:
1. Olvasd el annak a történetét, akitől kaptad a díjat!
2. Tedd ki a szabályzatot!
3. Írj 10 tényt magadról!
4. Válaszolj a 10 kérdésre!
5. Jelölj meg 10 embert!10 tény:
1. Igyekszem olyan tényeket írni, amik érdekesek lehetnek, de már most érzem, hogy nem megy.
2. Fáradt vagyok, és mégis megírom ezt, mert valaki....khm.....jet__black__heart nagyon szerette volna.
3. Nem szeretem, ha az emberek csúnyán beszélnek körülöttem, ezért mindig kijavítom őket, hogy &$*/@/ helyett mondjanak inkább hörcsögöt. Semmi bajom a fent említett állattal, ez csak úgy jött.
4. 200 oldal alatti könyveket nem szoktam olvasni, mert túl rövidek számomra, és hamar kivégzem őket.
5. Kedvenc könyvem címe: Hopeless (egyszerűen tökéletes, mindenkinek ajánlom!!!!)
6. Azt állítom, hogy nem hallgatok zenét, azonban ez nem igaz.
7. A rajzfilmeken előszeretettel sírok. De ha egyszer nem lehet őket nem megkönnyezni?!
8. Csapnivaló az énekhangom, és nem is érzek késztetést arra, hogy az embereket boldogítsam vele, azonban amikor az énektanárnő - egy hamisan elénekelt dal után - énekversenyre akar küldeni, elgondolkozom azon.....hogy mennyire rossz a tanárnő hallása.
9. A 3. tény után belejöttem az írásukba, azonban mostanra elakadtam, és kifogytam a közölnivalókból.
10. Mehetek már aludni???Válaszok a kérdésekre:
<Honnét jött az ötlet a történetedhez?
Egy nagyon jó barátnőmmel arra gondoltunk, hogy meg kellene valahogy örökíteni a hörcsögeinket ("h" betűvel kezdődik az ide tartozó csúnya szó) és erre a legalkalmasabb egy sztori megírása. Azaz a történetben megtörtént dolgok is olvashatóak.<Mi szokott inspirálni?
Leginkább a suliban együtt töltött idő, amikor csak úgy gyártjuk a sztoriba való jeleneteket.<Dylan O'Brian vagy Dylan O'Brian?
Öhm. Feltételezem akkor Thomas Brodie - Sangster-t nem választhatom....akkor legyen Dylan! ♥<Ki a példaképed?
Most úgy őszintén, merek én mást mondani, mint jet__black__heart?
Egyébként, a nagymamám. :)<Kedvenc sorozat?
Pretty little liars.<Hova akarsz elutazni a legjobban?
Ez egy nagyon jó kérdés!! Én magam sem tudom, a lényeg, hogy meleg legyen ott, és legyen tengerpart!<Mit szertnél csinálni gimi után?
Örülni szeretnék annak, hogy egy újabb sulit végeztem el! Ezt szeretném csinálni, aztán az, hogy mit kell csinálnom az már más téma. :) Jön egy újabb suli.<Jövőre megyünk végre a Balcsira a többiekkel? :D
Hát nagyon remélem! Saját kezüleg fogom levinni őket, ha ellenkeznek vagy kitalálnak maguknak más programot! ;)<Kedvenc színészeid?
PLL főszereplői, illetve az Útvesztőből Newt-ot és Thomas-t játszó színészek. (Fáradt vagyok ahhoz, hogy kiírjam a neveket)<Kedvenc dalod?
Nagyon - nagyon sok kedvenc dalom van annak ellenére, hogy nem hallgatok zenét! :) Mostani egyik kedvencem az "Over and over again".Köszönöm szépen még egyszer a díjat, és én most nem szeretnék díjat adni senkinek. ♡
YOU ARE READING
Bolondok Az Egyetemen
RandomA gimnáziumi évekről már te is olvashattál. Unod már őket? Valami újdonságra vágysz? Akkor ezt a történetet neked találták ki. Lépj egy szinttel feljebb, és olvass két barátnő egyetemi kalandjairól. Sharon és Deborah, a két legjobb barátnő egy egye...